کادو ولنتاین برای دختر چی بخرم ؟| 34 ایده سورپرایزی برای کادوی ولنتاین 2021

کادو ولنتاین برای دختر چی بخرم ؟| 34 ایده سورپرایزی برای کادوی ولنتاین 2021


منبع: زیبامون

436

1399/10/1

15:29


در این بخش از زیبامون چندتا ایده و پیشنهاد عالی و خاص برای کادو ولنتاین دخترانه 2021 آماده کردیم. با ما همراه باشید!

کادو ولنتاین برای دختر چی بخرم ؟| 34 ایده سورپرایزی برای کادوی ولنتاین 2021

در تقویم میلادی مناسبتهای مختلف و زیادی وجود داره و از بین تمام این تمام این مناسبتها، روز 14 فوریه - 25 بهمن ماه به نام روز ولنتاین (Valentine's Day) یا روز عشق معروف هست. از آنجایی که عشق و عاشقی در همه جای دنیا مفهومی مشترک و یکسان داره، روز ولنتاین در تمام کشورهای دنیا و به ویژه ایران هم مورد استقبال قرار میگیره و تمام افراد سعی میکنند تا در روز ولنتاین، عشق و محبت خودشون رو با تهیه هدیه و گل و غیره به عزیزان خود و افرادی که دوستشون دارند، نشان دهند.

در واقع روز ولنتاین، یک جشن مذهبی هست که از یک یا چند قدیس مذهبی دوران مسیح به نام والنتینوس باقی مانده است و تمام تعبیرهای عاشقانه مدرن و امروزی مربوط به ولنتاین، در چند قرن اخیر و توسط شاعران ایجاد شده است.

روز ولنتاین روز عشق و عاشقی هست و افراد عاشق با هدیه دادن گل، شیرینی، کارت پستال، دلنوشته و غیره عشق و محبت خودشون رو به همدیگه ابراز میکنند!

اگه شما نیز قصد دارید تا با بهترین کادو ولنتاین برای دختر آشنا بشید، بهتون پیشنهاد میکنیم حتما این بخش از زیبامون دات کام رو تا انتها مشاهده کنید. ما در این بخش مجموعه ای از کاربردی‌تری و بهترین هدایایی که میشه برای خانمها تهیه کرد رو گردآوری کردیم.

بهتره قبل از خرید کادو ولنتاین برای دختر، حتما علاقه مندی‌ها او و کاربردی بودن هدیه‌ای که قرار هست تهیه کنید رو در نظر بگیرید و بر این اساس، کادو مناسبی تهیه کنید. هرچه هدیه شما کاربردی‌تر باشه، مطمئن باشید برای خانمها ارزشمندتر خواهد بود!

 

حتما بخوانید: تاریخ دقیق روز ولنتاین 98 و 2020 + ایده کادو برای خانم ها و آقایان

 

پیشنهاد کادو ولنتاین برای دختر

 

ست محصولات مراقبت از پوست، کادو ولنتاین عالی برای دختر

مراقبت از پوست همیشه برای خانمها از اهمیت بالایی برخوردار هست و اگه یک ست محصولات مراقبت از پوست رو به عنوان هدیه و کادو روز ولنتاین دریافت کنند، مطمئنا برای انها بسیار خوشایند و عالی خواهد بود. البته بهتره قبل از خرید این هدیه، اطلاعاتی رو در رابطه با نوع پوست و محصولاتی که دختر مورد علاقه شما برای مراقبت از پوستش استفاده میکنه رو کسب کنید و با توجه به این اطلاعات بهترین محصولات بهداشتی و مراقبتی رو تهیه کنید.

 

ست محصولات مراقبت از پوست

 

ایرپاد، بهترین کادو ولنتاین 2021 برای دختر

اگه به فکر تهیه یک هدیه کاربردی و عالی برای ولنتاین 2021 هستید، ایرپاد میتونه گزینه خیلی مناسبی در این زمینه باشه. این محصول کاربردی همیشه همراه دختر مورد علاقه شما خواهد بود و در هر بار استفاده از آن، به یاد شما میافته.

 

ایرپاد

دستگاه قهوه ساز، کادو ولنتاین برای دختران عاشق قهوه

اگه دختر مورد علاقه شما عاشق نوشیدن قهوه هست، میتونید با تهیه یک دستگاه قهوه ساز حرفه‌ای، خوشحالی وصف نشدنی برای او ایجاد کنید. این هدیه میتونه جز هدیه‌های فوق العاده ارزشمند و کاربردی برای خانمها باشه.

 

قهوه ساز

 

ست دستگاه حالت دهند مو، بهترین کادو ولنتاین دختر

همه خانم ها در هر سن و سالی که باشند، علاقه زیادی به مرتب کردن و حالت دادن به موهاشون هستند. شما میتونید با تهیه کردن یک ست حالت دهنده مو، هم اونها رو فوق العاده خوشحال کنید و هم یک کادو کاربردی و عالی برای آنها تهیه کرده باشید!

 

ست دستگاه حالت دهنده مو

 

غلتک سنگی یا جدید رولر، ایده کادو ولنتاین برای دختر

جید رولر یا غلتک سنگی یکی از محصولات کاربردی برای مراقبت از سلامت پوست هست که کمک میکنه تا پف صورت کم بشه، ظاهری سفت و محکم برای پوست ایجاد میکنه و به طور کلی باعث کاهش استرس میشه. بنابراین این غلتک سنگی میتونه جز بهترین کادوهای ولنتاین برای دختران باشه.

 

غلتک سنگی

باکس گل، کادو رمانتیک برای ولنتاین دختر

هیچ چیزی به اندازه هدیه گرفتن گل تازه و باطراوت نمیتونه خانمها رو خوشحال کنه. شما میتونید با تهیه کردن یک باکس گل از گلهای مورد علاقه دختر مورد نظر خود، بهترین کادو ولنتاین رو برای او تهیه کرده و خوشحالی رو در چشمهای او ببینید!

 

باکس گل

تراول ماگ، کادو ولنتاین برای دختر

اگر دختر مورد علاقه شما ساعتهای زیادی رو در بیرون از منزل سپری میکنه، میتونید با تهیه کردن این تراول ماگ یا فلاکس کیفی، به او یادآوری کنید که در هر لحظه از روز با نوشیدن چای و قهوه خستگی رو از خودش دور کنه و با دیدن این هدیه کاربردی به یاد شما بیوفته!

 

تروال ماگ

 

دستگاه بخور، بهترین کادو برای ولنتاین دختر 2021

بخور دادن به پوست صورت میتونه احساس فوق العاده رو به همراه داشته باشه و باعث شادابی پوست میشه. شما میتونید با خرید یک دستگاه بخور صورت در روز ولنتاین 2021، کادویی ارزشمند و کاربردی برای دختر مورد علاقه خود تهیه کنید.

 

دستگاه بخور صورت

 

ساعت مچی، هدیه ولنتاین برای دختر

اگه در انتخاب کادوی مناسب برای ولنتاین تردید دارد، بهتره به سراغ ساعت مچی برید. این ساعتها تنوع خیلی زیادی دارند و میتونید براساس سلیقه و استایل دختر مورد علاقه خود، بهترین و زیباترین ساعت مچی رو به عنوان کادو ولنتاین 2021 برای عشق خود تهیه کنید.

 

ساعت مچی

 

ست رژلب، جذابترین کادو ولنتاین برای دختر

خانمها همیشه عاشق آرایش کردن هستند و رژلب جز محبوب‌ترین محصولات آرایشی در بین تمام خانمهاست! شما میتونید با خرید یک ست رژلب از برندهای معروف مثل فنتی بیوتی یا هدی بیوتی، هدیه‌ای فوق العاده ارزشمند و کاربردی برای روز ولنتاین 2021 تهیه کنید و عشق خودتون رو به بهترین شکل ممکن ابراز نمایید.

 

ست رژلب

 

حتما بخوانید: روز ولنتاین چی بپوشم؟

 

بهترین کادو ولنتاین برای دختر

 

ست لاک ناخن، بهترین کادو ولنتاین برای دختر

لاک زدن یکی از سرگرمیهای تمام خانمهاست. شما میتونید با تهیه یک ست لاک ناخن که دارای رنگهای متنوع و جذاب هست، نهایت خوشحالی و هیجان رو برای خانمها در روز ولنتاین 2021 ایجاد کنید.

 

ست لاک ناخن

 

ساعت مچی هوشمند، هدیه لوکس برای ولنتاین دختر

اگه به فکر تهیه یک هدیه لاکچری و خاص برای روز ولنتاین 2021 هستید، ساعت مچی هوشمند رو حتما در لیست انتخاب خودتون قرار بدید و مطمئن باشید که دختر مورد علاقه شما با دیدن این کادو بسیار خوشحال خواهد شد!

 

ساعت مچی هوشمند

 

دستنبد طلا، بهترین کادو ولنتاین برای دختر

اگه تمایل دارید هدیه‌ای که برای روز ولنتاین 2021 تهیه میکنید، فوق العاده ارزشمند و کاربردی باشه و بعد از گذشت مدت زمان طولانی، همچنان ارزش خودش رو حفظ کنه، یک دستبند طلا ظریف و زیبا تهیه کنید.

 

دستبند طلا

 

کتونی، هدیه ولنتاین برای دختر

اگر دختر مورد علاقه شما استایل اسپرت رو بیشتر میپسنده و یا اهل پیاده روی هست میتونید با خرید یک جفت کتانی جذاب و خاص، هدیه‌ای عالی و کاربردی برای روز ولنتاین 2021 تهیه کنید.

 

کتونی سفید

 

مسواک برقی، بهترین کادو برای ولنتاین 2021

مسواک برقی، یکی دیگه از پیشنهادهای عالی و خاص برای هدیه ولنتاین 2021 هست. این هدیه علاوه بر کاربردی بودن فوق العاده خاص نیز هست و نظر دختر مورد علاقتون رو میتونه به خوبی جلب کنه.

 

مسواک برقی

 

هدفون، ایده جالب بری هدیه روز ولنتاین 2021 برای دختر

هدفون هم جز انتخابهای هوشمندانه و عالی برای هدیه روز ولنتاین 2021 هست و میتونه به راحتی دختر مورد علاقه شما رو خوشحال کنه!

 

هدفون

 

عینک آفتابی، بهترین پیشنهاد برای هدیه ولنتاین دختر

با خرید یک عینک آفتابی استاندارد از برندهای معروف میتونید یک هدیه جذاب و لاکچری برای روز ولنتاین 2021 تهیه کنید.

 

عینک آفتابی

 

کوکتل حمام، پیشنهاد جذاب برای هدیه ولنتاین 2021

کوکتل حمام یکی از موارد هیجان انگیزی هست که تمام افراد تمایل دارند برای یکبار هم که شده آن را امتحان کنند. شما میتونید با تهیه یک پک کامل از انواع کوکتلهای حمام، این تجربه شیرین رو برای عشق خود فراهم کنید.

 

کوکتل حمام

 

کوله پشتی، ایده عالی برای هدیه ولنتاین 2021

انتخاب یک کوله پشتی جذاب زیبا هم میتونه جز پیشنهادهای فوق العاده کاربردی و خاص برای هدیه ولنتاین 2021 برای خانمها باشه. اگه کوله پشتی که انتخاب میکنید از یک برند مطرح با طراحی جذاب و دخترونه باشه، مطمئن باشید که کادوی شما فوق العاده ایده آل خواهد بود.

 

کوله پشتی

 

ماساژور پا، بهترین هدیه ولنتاین برای دختر

اگه دختر مورد علاقه شما ساعتهای طولانی رو مشغول کار کردن هست و در پایان روز احساس خستگی زیادی داره، میتونید با تهیه یک ماساژور پا، او را هیجان زده کنید و مطمئن باشید که در هر بار استفاده از این ابزار کاربردی، به یاد شما خواهد بود.

 

ماساژور پا

 

فیس براش، ایده عالی برای هدیه ولنتاین

یک فیس براش باکیفیت و عالی هم میتونه جز کادوهای عالی برای خانمها باشه. زیرا تمام خانمها بعد از یک روز خسته کننده با استفاده از این فیس براش میتونن پوستشون رو حسابی تمیز کنند و احساس فوق العاده ای رو داشته باشند.

 

فیس براش

 

حتما بخوانید: به آقایان در روز ولنتاین چه کادویی بدهیم؟

 

 کادو ولنتاین برای دختر ارزان

 

تی شرت با طراحی خاص و جذاب، کادو ارزان برای ولنتاین دختر

گاهی اوقات هم نیازی به خرید هدیه‌های گران قیمت نیست! شما میتونید با انتخاب و خرید یک تیشرت که طراحی جذاب و خاصی داره، عشق خودتون رو به بهترین شکل ممکن به دختر مورد علاقه خود نشون بدید و مطمئن باشید که او هم از دریافت این کادو بسیار خوشحال خواهدشد.

 

تیشرت زیبا

 

ماگ، کادو ارزان برای ولنتاین دختر

این روزها مدلهای مختلفی از ماگ سفالی و چینی در فروشگاه‌ها وجود داره که میتونید مطابق با سلیقه و علاقه مندی خودتون یکی از زبباترین مدلهای ماگ رو خریداری کنید و به عنوان هدیه روز ولنتاین 2021 به عشق خود تقدیم کنید.

 

ماگ

 

 

جوراب پشمی و گرم، هدیه ارزان برای ولنتاین 2021

از آنجایی که روز ولنتاین در سردترین ماه سال قرار داره، بهتره با خرید یک جفت جوراب حوله ای و گرم، به عشق خود یادآوری کنید که همیشه مراقب خودش باشه.

 

جوراب پشمی

 

دستبند بافتنی، کادو ارزان و ارزشمند برای ولنتاین دختر

اگه در بافتن دستنبد مهارت دارید میتونید یک دستبند فوق العاده زیبا ببافید و به عنوان هدیه روز ولنتاین به عشق خود تقدیم کنید. با کلیک کردن روی نوشته آبی رنگ هم میتونید آموزش درست کردن دستبند رو یاد بگیرید و از این طریق یک هدیه ماندگار و ارزشمند درست کنید.

 

دستبند

 

شمع معطر، هدیه عالی و ارزان برای ولنتاین دختر

شمعهایی که دارای رایحه خوشبو و جذاب هستند، بعد از روشن شدن، عطر و بویی زنده و خاص رو در محیط اطراف ایجاد میکنند و میتونه ز انتخابهای عالی و مقرون به صرفه برای هدیه ولنتاین باشه و در هر بار استفاده از این شمع مطمئنا به یاد شما خواهند افتاد.

 

شمع معطر

 

کلاه زمستونی، کادو ولنتاین ارزان برای دختر

با خرید یک کلاه زمستونی که دارای رنگ و طرح جذاب و مد روز هست میتونید تمام عشق و علاقه خودتون رو به راحتی ابراز کنید و در روزهای سرد زمستانی استایل جذاب و شیک برای دختر مورد علاقه خودتون به وجود بیارید.

 

کلاه زمستونی

 

کیف لوازم آرایش، کادو ارزان و کاربردی برای ولنتاین دختر

کیف لوازم آرایش میتونه جز انتخابهای فوق العاده کاربردی و تقریبا ارزان قیمت برای کادو ولنتاین دختر باشه. بهتره این کیف لوازم آرایشی رو در سایز کوچک و رنگ و طرح زیبا و خاص انتخاب کنید و مطمئن باشید کادویی که تهیه کردید تا مدتها مورد استفاده قرار میگیره.

 

کیف لوازم ارایش

 

گارد موبایل، کادو ولنتاین دختر

استفاده از گارد یا محافظ، نه تنها ظاهری متفاوت و زیبا برای موبایل به وجود میاره بلکه از گوشی موبایل در برابر آسیب هم محافتظ میکنه. بنابراین شما میتونید با هدیه دادن گارد موبایل، دختر مورد علاقه خودتون رو در روز ولنتاین 2021 فوق العاده خوشحال کنید.

 

گارد موبایل

 

گردنبند ظریف و ساده، هدیه ارزان برای ولنتاین دختر

تقریبا همه خانمها به استفاده از اکسسوری علاقه مند هستند و اگه یک اکسسوری ظریف و زیبا به عنوان هدیه دریافت کنند، احساس خیلی خوبی پیدا خواهند کرد. یک گردنبند ظریف و ساده میتونه جز انتخابهای ارزان و ارزشمند به عنوان کادو ولنتاین برای دختر باشه.

 

گردنبند ساده

 

گلدان با گیاه طبیعی، کادو عالی برای ولنتاین دختر

اگرچه دسته گل طبیعی زیبایی و طراوت فوق العاده ای داره اما ماندگاری این گلهای طبیعی خیلی کم هست و زود پژمرده و خراب میشه. بنابراین یک گلدان با گیاه طبیعی میتونیه یک کادو عالی و ماندگار برای روز عشق باشه.

 

گلدان با گیاه طبیعی

 

گوشواره زیبا، هدیه ارزان برای ولنتاین دختر

گاهی هم میتونید با خرید یک جفت گوشواره دستساز و زیبا تمام عشق و علاقه ای که دارید رو ابراز کنید. این گوشواره صورتی رنگ و جذاب میتونه یکی از پیشنهادهای ارزان و زیبا برای کادو ولنتاین دختر باشه.

 

گوشواره صورتی

 

آویز کلید، کادو ارزان برای ولنتاین دختر

یک آویز کلید با طراحی زیبا و خاص هم جز مواردی هست که هم کاربردی هست و هم قیمت مناسبی داره و میتونید به عنوان هدیه ولنتاین 2021 خریداری کنید.

 

آویز کلید

دمپایی روفرشی گرم، کادو ولنتاین برای دختر

یک جفت دمپایی روفرشی با روکش پشمی و گرم هم میتونه جز انتخابهای ارزان قیمت و جذاب برای کادو ولنتاین باشه. این کادو در روزهای سرد زمستونی به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار میگیره.

 

دمپایی روفرشی پشمی

 

حتما بخوانید: مدل های شیک دیزاین گل برای هدیه روز ولنتاین

 

سخن آخر

برای تهیه کادو ولنتاین برای دختر نیازی نیست هزینه زیادی رو در نظر بگیرید؛ شما میتونید با کمی هوشمندی و توجه به نیازهای دختر مورد علاقه خود، بهترین انتخاب رو داشته باشید و با تهیه یک هدیه کاربردی، او را فوق العاده خوشحال کنید و مطمئن باشید با یک کادوی کوچک و ساده هم میشه عشق و علاقه ای که بین شما وجود داره، بیشتر و بیشتر بشه!

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو