یکی از ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، ساعت آنر مجیک واچ ۲ (HONOR Magic Watch ۲) است که انتخاب اصلی بسیاری از کاربران به شمار می‌رود. محبوبیت این ساعت باعث شد تا آنر ساعت هوشمند دیگری را با قابلیت‌های هیجان‌انگیز به بازار عرضه کند. آنر واچ جی اس پرو (HONOR Watch GS Pro) اولین مدل مقاوم آنر به حساب می‌آید و با هدف فعالیت‌های ورزشی خارج از خانه و به ویژه برای کوه‌نوردان طراحی شده است.

بدنه این ساعت از پلی کربنات تقویت‌شده ساخته شده، در حالی که حاشیه آن از جنس استیل ضدزنگ است. آنر واچ جی اس پرو همچنین ۱۴ استاندارد نظامی (MIL-STD-۸۱۰G) را با موفقیت گذرانده و به گفته این کمپانی می‌تواند در دمای منفی ۴۰ تا ۷۰ درجه سانتیگراد به خوبی دوام آورد. همچنین توانایی قرار گرفتن در معرض رطوبت تا ۲۴۰ ساعت و در معرض پاشش نمک تا ۹۶ ساعت را دارد و از مقاومن خوبی دربرابر ضربات مختلف دارد. 

بند ساعت

بند ساعت بسته به مدل جنسی سیلیکونی یا پارچه‌ای دارد و به سادگی می‌توانید با دیگر نمونه‌های استاندارد تعویض کنید. بندهای ساعت هوشمند آنر واچ جی اس پرو استاندارد هستند. خوشبختانه بند موجود در جعبه محصول، جنسی با کیفیت و بادوام دارد. 

آنر واچ جی اس پرو، یک باتری بزرگ‌تر از استاندارد ساعت‌های هوشمند با ظرفیت 790 میلی‌آمپر ساعت دارد که آنر وعده داده تا با استفاده معمولی از ساعت، حدود 25 روز همراه کاربر باشد. استفاده معمولی شامل هفته‌ای 90 دقیقه ورزش در محیط آزاد، بازپخش موزیک یا تماس با اتصال به بلوتوث و همچنین روزانه دریافت 50 نوتیفیکیشن می‌شود.

ساعت هوشمند آنر همچنین امکان ردیابی حدود ۱۸ فعالیت ورزشی حرفه‌ای و نیز ۸۵ فعالیت شخصی‌سازی شده دیگر را دارد. برخی از این فعالیت‌های ورزشی شامل شنا، انواع اسکی، دو، پیاده‌روی، کوه‌نوردی، یوگا، کراس‌فیت، تکواندو، کاراته، پارکور و والیبال ساحلی هستند. یکی از ویژگی‌های جالب ساعت، «GPS Route Back» است که زمانی به کار می‌آید که در طبیعت گم شده‌اید و می‌خواهید با کمک مسیر ثبت شده با جی‌پی‌اس ساعت، به نقطه شروع مسیر خود بروید.

آنر واچ جی اس پرو همچنین به میکروفن و اسپیکر داخلی مجهز شده تا بتوانید از آن مشابه هندزفری استفاده کنید و مکالمه دو طرفه داشته باشید. از ویژگی‌های دیگر، امکان اتصال هندزفری بلوتوث به ساعت است تا به سادگی، موزیک‌های مورد علاقه خود (تا حدود ۵۰۰ آهنگ) را روی ساعت بریزید و بی نیاز از گوشی و تنها با ساعت و یک هدفون بلوتوث به پیاده‌روی بروید.

این محصول در سه رنگ مشکی، سفید و آبی به بازار عرضه شده است. نظر شما در خصوص این گجت دوست داشتنی چیست؟