کنترل موثر تب کودکان با راهکار جدید داروسازی دکتر عبیدی

منبع: فرزند

132

1399/10/1

16:28


کنترل موثر تب کودکان با راهکار جدید داروسازی دکتر عبیدی

شربت ایبوپروفن با نام تجاری ادوالژین کودکان محصولی تازه و باکیفیت از داروسازی دکتر عبیدی است که علاوه بر کنترل موثر موارد مقاوم تب و درد، با مزایایی مانند خاصیت ضدالتهابی و طعم دوست‌داشتنی، سلامت کودکان و آرامش والدین را به ارمغان می‌آورد.

تب و درد همیشه به‌سادگی قابل کنترل نیستند. این در حالی‌ست که کودکان زیاد دچار تب و درد می‌شوند. سرماخوردگی، واکسیناسیون، دندان در آوردن ، عفونت گوش و سایر اعضای بدن از شایع‌ترین علل تب و درد در کودکان محسوب می‌شوند.

تداوم تب در کودکان ممکن است با عواقب ناخوشایندی مانند بی‌قراری، کاهش اشتها، اختلال رشد و در برخی موارد تشنج همراه باشد. عدم موفقیت در تسکین درد کودکان نیز شاید باعث ناآرامی، بی‌تابی و تاثیر منفی روی کارکرد دستگاه ایمنی کودک شود.

افزایش اضطراب والدین به دنبال تب و درد فرزند را هم نمی‌توان نادیده گرفت. گاهی در بحبوحه تب و دردِ کودک، وقتی والدین با اضطراب می‌خواهند دارو را به کودک بدهند، طعم ناخوشایند دارو، با ایجاد تهوع و استفراغ، مشکلی تازه به مشکلات پیشین می‌افزاید و از این پس مقاومت کودک در برابر مصرف دارو بیشتر می‌شود.

وقتی با راهکارهای مرسوم، تب و درد کودکان را نمی‌توان کنترل کرد، شربت ایبوپروفن با نام تجاری ادوالژین کودکان گزینه‌ای مطمئن است که حالِ خوبِ کودک را به ارمغان می‌آورد و آرامش را به خانه بازمی‌گرداند.

داروسازی دکتر عبیدی با تجربه طولانی در تولید راهکارهای درمانی موثر برای کنترل درد، تب وعلائم سرماخوردگی کودکان مانند انواع شربت کوریزان کودکان، این بار با ساخت شربت اداوالژین کودکان، نشان داد اهمیت بالایی برای تندرستی فرزندان ایران‌زمین قائل است.

شربت ادوالژین کودکان هم اکنون بدون نیاز به نسخه پزشک و با مشورت دکتر داروساز در داروخانه‌های سراسر کشور قابل تهیه است.

درباره شربت ادوالژین کودکان

ماده موثر این دارو، ایبوپروفن است که برای سهولت مصرف در کودکان به صورت شربت تولید شده است.

مدت زیاد کنترل درد و تب (حداقل برای هشت ساعت)، خاصیت ضدالتهابی علاوه بر تسکین درد، دارا بودن پیمانه اندازه‌گیری برای مصرف دقیق دارو، طعم خوشایند و دلپذیر برای کودکان و کیفیت همیشگی راهکارهای درمانی داروسازی دکتر عبیدی از مهم‌ترین مزایای شربت ادوالژین کودکان به شمار می‌روند.

شربت ادوالژین کودکان برای کنترل تب های مقاوم، سردرد ،گوش درد، بدن درد، دردهای سرماخوردگی و گلو درد، تب ناشی از واکسیناسیون، تب در حین دندان در آوردن و دردهای مفصلی و رماتیسمی کاربرد دارد.

شربت ادوالژین کودکان به صورت سوسپانسیون ساخته شده یعنی حاوی ذرات معلق است که در مایع شربت حل نمی‌شود. بنابراین فراموش نکنیم که پیش از مصرف حتما بطری را خوب تکان دهیم. بالا بردن جذب دارو و امکان ایجاد مزه دلپذیر از مهم‌ترین مزایای تولید این شربت به شکل سوسپانسیون است.

ایبوپروفن توسط اداره نظارت بر غذا و داروی ایالات متحده (FDA) و آژانس دارویی اروپا (EMA) برای این موارد مصرف به تایید رسیده است. شربت ادوالژین کودکان از سازمان غذا و داروی کشور مجوزهای لازم را دریافت کرده و توسط داروسازی دکتر عبیدی تولید می شود. اطلاعات بیشتر درباره این محصول از جمله عوارض جانبی و موارد منع مصرف در وب‌سایت داروسازی دکتر عبیدی در دسترس است.

درباره داروسازی دکتر عبیدی

داروسازی دکتر عبیدی، نخستین داروسازی ایران است که با بیش از هفتاد سال سابقه درخشان، میراث‌دار کیفیت و نوآوری در صنعت داروسازی کشور محسوب می‌شود. داروسازی دکتر عبیدی با رعایت دقیق عوامل موثر بر کیفیت دارو و ارائه راهکارهای درمانی موثر و مورد نیاز برای ارتقای سطح سلامتی جامعه، همواره و در هر شرایطی در کنار همه ایرانیان بوده و خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو