آموزش بستن کراوات باریک با تصاویر مرحله به مرحله

آموزش بستن کراوات باریک با تصاویر مرحله به مرحله


منبع: آرگا

215

1399/10/2

12:13


در این مطلب مراحل بستن کراوات باریک برای آقایان شیک پوش و امروزی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم این مدل گره با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشد.

کراوات باریک از انواع مدل گره های پرطرفدار و محبوب می باشد و اغلب آقایان تمایل دارند کراوات خود را به این روش ببندند. برای بستن کراوات باریک بهتر است شما تمرین و تکرار زیادی داشته باشید تا بتوانید برای گره زدن کراوات به کمک این مدل مهارت لازم را بدست آورید.

نحوه بستن کراوات باریک

مدل گره کراوات باریک نسبت به کراوات با گره پهن روزمره تر می باشد و شما می توانید به همراه این مدل کراوات از کت و شلوار اسلیم یقه باریک و پیراهن یقه باریک استفاده نمایید همچنین باریک بودن کراوات باید با طرح سایر لباس های شما همخوانی و مطابقت داشته باشد. در مطالب قبلی گره زدن کراوات دامادی و کراوات دو گره و کراوات ساده را مشاهده کردید در ادامه آموزش گره زدن کراوات باریک را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این مدل مورد توجه تان قرار بگیرد.

 بستن کراوات باریک

آموزش گره زدن کراوات با مدل باریک مخصوص آقایان در رده سنی مختلف

کراوات با گره باریک از انواع آیتم های راحت و به روز در دنیای مد به شمار می رود و شما می توانید برای حضور در مهمانی ها و جلسه های غیر رسمی کراوات خود را به کمک این مدل گره بزنید. توجه داشته باشید که اغلب گره ها برای کراوات باریک قابل استفاده می باشند از این رو بهتر است شما مراحل عادی بستن کراوات با مدل معمولی را روی آن اجرا نمایید همچنین به دلیل باریک بودن ساختار این مدل ، گره نهایی باید ظریف تر زده شود از این رو مدل های دو گره و سه گره و … جلوه خوبی را با این مدل کراوات پیدا می کنند. نحوه گره زدن کراوات باریک به صورت زیر می باشد :

مدل کراوات باریک

۱.ابتدا کراوات را آماده نمایید.

۲. کراوات باریک را به صورتی دور گردن تان بیندازید که طرف پهن تر آن یک سوم از طرف باریک ترش پایین باشد.

نحوه بستن کراوات باریک

۳. دو طرف کراوات را از روی یکدیگر رد نمایید و طرف پهن را از روی طرف باریک رد نمایید.

کراوات باریک

۴. توجه داشته باشید که طرف پهن کراوات را باید پشت طرف باریک ببرید.

گره زدن کراوات باریک

۵. طرف پهن تر را یک بار جلوی طرف باریک تر بیاورید و از روی آن رد نمایید.

گره زدن کراوات باریک

۶. طرف پهن کراوات را از قسمت داخلی حلقه جلو رد نمایید.

۷. به کمک انگشت اشاره و شست قسمت جلویی کراوات را به آرامی بگیرید و طرف پهن تر را از داخل حلقه ای که ایجاد کرده اید رد نمایید.

مدل کراوات باریک

۸. طرف پهن را از قسمت داخلی گره جلو به طرف پایین بکشید و بعد از انجام دادن این مرحله با احتیاط گره ایجاد شده را سفت نمایید سپس به آرامی پایین گره را فشار بدهید و آن را به سمت یقه پیراهن خود هل بدهید تا گره باریک به صورت کامل زده شود.

کراوات باریک

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با شیوه گره زدن کراوات باریک مخصوص آقایان مشکل پسند و امروزی آشنا شدید که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید در نحوه گره زدن کراوات خود تنوع ایجاد نمایید و استایلی متفاوت و جذاب تر از همیشه داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو