«S-۴۰۰» امروز به ترکیه تحویل داده می‌شود

منبع: برترین ها

95

1398/4/18

15:39


روزنامه ترکیه‌ای «خبر ترک» در این خصوص گزارش کرد که سامانه‌های موشکی «اس‌400» روسیه، احتمالاً امروز (سه‌شنبه) به ترکیه تحویل داده می‌شود.

خبرگزاری فارس: روزنامه ترکیه‌ای «خبر ترک» در این خصوص گزارش کرد که سامانه‌های موشکی «اس‌400» روسیه، احتمالاً امروز (سه‌شنبه) به ترکیه تحویل داده می‌شود.

بنا بر این گزارش، سامانه‌ اس‌400، شب گذشته (دوشنبه) بر دو هواپیمای باری بارگیری شده و این هواپیماها قرار است امروز (سه‌شنبه) از یک پایگاه هوایی در شهر روسی «تیور» روسیه عازم ترکیه شود.

«S-۴۰۰» امروز به ترکیه تحویل داده می‌شود

شبکه تلویزیونی خبر ترک نیز پیش‌تر به نقل از منابع آگاه گزارش کرده بود که بارگیری سامانه اس‌400 احتمالاً روز 7 ژوئیه (16 تیرماه) آغاز خواهد شد.

طبق گزارش‌های پیشین این شبکه ترکیه‌ای، اولین سامانه‌، طبق برنامه قرار بود روز یکشنبه هفته جاری بر یک هواپیمای باری بارگیری شود و همچنین 9 کارشناس فنی روس نیز قرار بود به منظور کمک به استقرار این سامانه، روز دوشنبه وارد ترکیه شوند.

این شبکه تلویزیونی در ابتدا گزارش کرد که یک سامانه اس‌400 به آنکارا تحویل داده می‌شود.

این گزارش در حالی منتشر شده است که دولت آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ» پیشتر هشدار داده بود به محض ورود اولین محموله از سامانه پدافند موشکی روس به خاک ترکیه، تحریم‌های سختی را بر آنکارا اعمال می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو