حدادعادل برای انتخابات ۱۴۰۰ فعال شد

منبع: برترین ها

57

1399/10/3

16:31


رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: باید با توجه به نعمت بزرگ توانمند بودن نسل انقلاب در عرصه‌های مختلف به صورت جدی و سازمان یافته از آنان استفاده شود.

مهر نوشت: رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: باید با توجه به نعمت بزرگ توانمند بودن نسل انقلاب در عرصه‌های مختلف به صورت جدی و سازمان یافته از آنان استفاده شود.

جلسه شورای راهبردی شبکه‌سازی اجتماعی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و اعضاء این شورا برگزار شد.

در ابتدای جلسه دبیر شورای شبکه سازی اجتماعی گزارشی از روند این شورا ارائه داد.

در ادامه، حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت و اهمیت جریان‌سازی انقلاب، گفت: تلاش نیروهای انقلابی سبب شد که مقام معظم رهبری با خوشحالی از این انتخابات، مجلس فعلی را مجلس انقلابی نامگذاری کنند.

وی افزود: مجلس از مشکلات اولیه با موفقیت عبور کرده و تصویب قوانینی مانند مالیات بر خانه های خالی، بحث هسته‌ای، اصلاح قانون انتخابات کارهای مثبتی است که این مجلس در زمان کوتاه انجام داده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تقدیر از اقدامات انجام شده برای شبکه سازی اجتماعی در شورای ائتلاف، تصریح کرد: برنامه‌ریزی و تشکیل ۳۸ کانون تخصصی، اقدام مهمی برای سازماندهی و شبکه سازی در این شورا است به طوری که تاکنون در هیچ جایی چنین کانون های تخصصی تشکیل نشده و چنین تقسیماتی انجام نشده است که این کار بسیار خوب و با ارزشی است.

حدادعادل با تاکید بر توجه به جوانان و سپردن کارها به این قشر آینده ساز،افزود: باید با توجه به نعمت بزرگ توانمند بودن نسل انقلاب در عرصه های مختلف به صورت جدی و سازمان یافته از آنان استفاده شود و مسئولین در عرصه های آنان را دریابند. ما باید در کشور کسانی را در رأس کارها بگذاریم که قدرت ارتباط گرفتن با نسل جوان را داشته باشند.

وی در پایان گفت: نکته مهم این است که کارها نه با عناوین و امضاها، بلکه توسط افراد کارآمد انجام می شود پس باید امور را به دست افرادی بدهیم که در عین تعهد، کارآمد هستند.

گفتنی است، در پایان این جلسه احکام روسای کمیته‌های شورای راهبردی شبکه سازی اجتماعی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی صادر شد تا با افزایش فعالیت شبکه های اجتماعی در فاصله ماه‌های باقیمانده تا انتخابات ۱۴۰۰ اهداف شوارای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تأمین شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو