نکات مهم در آموزش میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ

منبع: بیتوته

126

1399/10/4

05:22


نکات مهم در آموزش میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ



میکروپیگمنتیشن,میکروبلیدینگ,دوره آموزش میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ

دوره آموزش میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ

 

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که وارد حرفه آرایش دائم شوید و در زمینه میکروپیگمنتیشن و یا میکروبلیدینگ شروع به کار کنید؟ 

 

اگر در حال حاضر در حرفه آرایش دائم فعال هستید، به این فکر کرده‌اید که با گذراندن دوره های آموزش میکروپیگمنتیشن یا آموزش میکروبلیدینگ، کار خود را ارتقاء دهید و فرد حرفه ای تری در تخصص آرایش دائم باشید. 

 

اگر قصد انتخاب آکادمی را برای گذراندن دوره های آموزش میکروپیگمنتیشن و یا آموزش میکروبلیدینگ داشته باشید چه نکاتی را در نظر می گیرید و چه عواملی در تصمیم گیری شما موثر هستند؟!

 

دوره آموزش میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ 

میکروپیگمنتیشن و یا میکروبلیدینگ از زیر مجموعه های آرایش دائم هستند که در حال حاضر در سطوح مختلفی توسط برندها و آکادمی های متنوعی آموزش داده می شوند. اگر شما هم قصد ورود به حرفه آرایش دائم را دارید حتما با این چالش رو به رو شده‌اید که از میان تمام برند ها و آکادمی های موجود در ایران، کدام گزینه را انتخاب نمایید. 

 

در انتخاب یک آکادمی برای آموزش میکروپیگمنتیشن یا میکروبلیدینگ باید به نکات متنوعی مانند، بین المللی یا داخلی بودن آکادمی، سطوح آموزش، مربی، سرفصل های آموزشی هر سطح، آزمون های ارزیابی و پشتیبانی آموزش دقت نمایید. 

 

در ادامه این مقاله هر کدام از نکات ذکر شده را به طور مفصل بررسی می نماییم. 

 

آموزش میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن در آکادمی بین المللی یا ایرانی؟

در حال حاضر هم آکادمی های بین المللی و هم ایرانی برای آموزش آرایش دائم وجود دارند. البته به جزء آکادمی ها، افراد بسیاری هم هستند که در سالن های زیبایی به ارائه آموزش های آرایش دائم می پردازند! 

 

پیشنهاد ما به شما این است که برای آموزش میکروپیگمنتیشن یا میکروبلیدینگ حتما به آکادمی های معتبر که اجازه صدور مدرک دارند و مدرک آنها اعتبار دارد، مراجعه نموده و از یک محیط حرفه ای کار خود را آغاز نمایید. 

 

اگر شما فرد رویا پردازی هستید و فقط به داشتن تخصص پیگمنتیشن قانع نیستین و رویای پیشرفت، تدریس و بین المللی شدن را دارید، پس بهتر است از ابتدای مسیر به آکادمی های بین المللی فکر کنید. 

 

با انتخاب یک آکادمی بین المللی و معتبر، فرصت های رشد و پیشرفت در عرصه بین المللی برای شما ایجاد می شود، همچنین اگر قصد مهاجرت و ادامه کار در کشورهای دیگر را داشته باشید در صورتی که عضو یک آکادمی بین المللی و معتبر باشید، مسیر کاری شما در سایر کشورها هموارتر خواهد بود. 

 

آیا یادگیری میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ سطح بندی دارد؟

مانند بسیاری از رشته های تخصصی دیگر، آموزش میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ نیز در سطوح مختلفی ارائه می شود. 

 

سطوح آموزش میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن با توجه به آکادمی که آموزش خود را در آن گذرانده اید متفاوت است و پیشنهاد میکنیم در ابتدای مسیر تحقیقات بسیاری انجام دهید و معتبرترین آکادمی را انتخاب کنید و به جای تغییر آکادمی های متفاوت، روی یک اکادمی سرمایه گذاری کنید و مسیر پیشرفت و حرفه ای شدن را در یک آن تکمیل نمایید. 

 

محتوای دوره های آموزشی میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ شامل چه مواردی است؟

یکی از نکات مهم در انتخاب آکادمی برای آموزش میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ، سرفصل های آموزشی دوره است. 

 

در یک آکادمی معتبر می بایست از ابتدا سرفصل های هر سطح از آموزش و تمام مواردی که در طی دوره ارائه می گردد مشخص باشد و در اختیار شما قرار بگیرد. در صورتی که محتوای آموزشی یک آکادمی به صورت شفاف ارائه نشود، ممکن است بسیاری از موارد در طی دوره به شما انتقال داده نشده و یک آموزش ناتمام را بگذرانید. در این صورت به طور قطع شما در اجرای کار میکروپیگمنتیشن با مشکل رو به رو خواهید شد که این مشکلات مانع از ادامه کار شما می گردد. 

 

ضرورت ارزیابی و پشتیبانی در دوره های آموزشی آرایش دائم 

شاید بتوان گفت مسیر اصلی شما در حرفه آرایش دائم، بعد از گذراندن دوره آموزشی آغاز می شود. بعد از اینکه اصول تئوری و عملی میکروپیگمنتیشن یا میکروبلیدینگ را آموزش دیدید، باید با پشتکار فراوان شروع به تمرین و تکرار تکنیک هایی که آموزش دیدید نمایید. اما در این مسیر نیاز به راهنمایی و پشتیبانی افراد متخصص دارید تا نمونه کارهای شما را ارزیابی نموده و ایرادهای اجرایی شما را تشخیص بدهند و در این مسیر پشتیبان شما باشند تا به یک پیگمنتر حرفه ای تبدیل شوید. 

 

بنابراین برای انتخاب یک آکادمی جهت آموزش میکروپیگمنتیشن یا میکروبلیدینگ باید به ارزیابی و پشتیبانی آموزش نیز دقت نمایید. 

 

انتخاب بهترین آکادمی برای آموزش آرایش دائم

شاید در در لحظه اول بعد از مطالعه موارد ذکر شده به این موضوع فکر کنید که انتخاب یک آکادمی مناسب برای آموزش میکروپیگمنتیشن، انتخابی حساس و دشوار بوده و نتوانید آکادمی مناسبی را انتخاب کنید. 

 

اما نگران نباشید! ما یکی از معتبرترین آکادمی های بین المللی را به شما معرفی می کنیم. آکادمی بین المللی آمیا که نماینده آکادمی آمیا آلمان می باشد، یک مرکز بین المللی بوده و دوره های آموزشی آرایش دائم و میکروپیگمنتیشن را در ایران برگزار می کند. 

 

آکادمی آمیا، تمام شرایط و موارد ذکر شده را دارا بوده و شما با خیال راحت می توانید برای آموزش میکروپیگمنتیشن و همچنین دیجیتال بلیدینگ که جدیدترین تکنیک آرایش دائم می باشد به این آکادمی مراجعه نمایید. مدرکی که بعد از گذراندن دوره در آکادمی آمیا دریافت می کنید از آلمان صادر می شود و علاوه بر ایران در تمام کشورهایی که نماینده آمیا آلمان هستند، اعتبار دارد. 

 

نکته مهم در مورد برند آمیا این است که این برند صرفاً به آموزش و آکادمی محدود نمی شود.

 

آمیا در واقع تولید کننده دستگاه میکروپیگمنتیشن، کارتریج میکروپیگمنتیشن و رنگ های میکروپیگمنتیشن می باشد که بیش از 10 سال است در صنعت آرایش دائم حضور دارد و از پیشتازان این صنعت است. همچنین آمیا ارائه دهنده تکنیک جدید دیجیتال بلیدینگ در سال 2020 بوده و با معرفی این تکنیک، تحولی عظیم در صنعت آرایش دائم ایجاد کرده است. 

 

نکته مهم در مورد دستگاه های آمیا این است که تمام دستگاه های آمیا دارای CE پزشکی می باشد و در تمام کشورها، می توانید از این دستگاه برای انجام آرایش دائم استفاده نمایید. 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آکادمی بین المللی آمیا می توانید وارد سایت زیر شوید. 

zaya.io/v8j9h

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو