عکس های مدل سارافون مجلسی زیبا و جدید

عکس های مدل سارافون مجلسی زیبا و جدید


منبع: آرگا

685

1399/10/4

09:51


سارافون از آن دسته لباس های پر طرفداری است که اغلب افراد به خصوص در فصول گرم سال تمایل به استفاده از آن را دارند. سارافون مدل بی آستین همان مانتوست که برای فصل های گرم سال بسیار مناسب است چرا که حس خنکی مطبوعی را به شما منتقل خواهد کرد. پیشنهاد ما به شما مشاده مدل سارافون مجلسی برای گرمای تابستان است.

در گرمای تابستان همه به دنبال لباس هایی هستند که از تعریق بیش از حد جلوگیری کند و به نوعی از جنس و مدلی خنک باشد تا بتوانند در برابر گرمای طاقت فرسا مقاومت کنند. یکی از مدل لباس هایی که در فصل تابستان به اکثریت افراد پیشنهاد می شود سارافون مجلسی است، در ادامه می توانید مدل های شیکی از سارافون ها را مشاهده نمایید.

عکس هایی بی نظیر برای مدل سارافون مجلسی:

سارافون لباسی بی آستین است و معمولا از جنسی خنک دوخته می شود البته جنس گرم آن نیز موجود است اما در این بخش ما مجموعه ای از سارافون های خنک را برای فصل تابستان گردآوری نموده ایم.

به دلیل عدم داشتن آستین بسیار برای گرمای تابستان توصیه می شود. شما می توانید آن را در مدل های مجلسی تهیه کنید و در مجالستان به روز باشید. با وجود سادگی که در طرح ها و مدل های این نوع لباس وجود دارد اما در عین حال می تواند گزینه مناسبی برای بانوانی که دوست دارند مطابق فصل، لباس مجلسی پوشند، باشد.

مدل سارافون مجلسی شیک

مدل سارافون مجلسی آبی

مدل سارافون مجلسی صورمه ای

مدل سارافون مجلسی قرمز

سارافون مجلسی زیبا

سارافون مجلسی مشکی

سارافون مجلسی پاپیون دار

سارافون مجلسی فیروزه ای

سارافون مجلسی دخترانه

سارافون مجلسی ساده و شیک

سارافون مجلسی یشمی

سارافون مجلسی حریر

سارافون مجلسی طلایی

سارافون مجلسی گیپور

سارافون مجلسی پلیسه ای

سارافون مجلسی حریر زیبا

سارافون مجلسی زرشکی

سارافون مجلسی سبز

سارافون مجلسی سفید

مدل سارافون مجلسی صورتی

انواع سارافون مجلسی و اسپرت جدید

سارافون ها به دلیل نوع طراحی که دارند می توانند برای مهمانی ها و مجالس مختلف همچون عزا، عروسی و در مکان ها و موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار گیرند، امروزه انواع مدل سارافون دخترانه و زنانه در طراحی های جذاب و به صورت ترکیبی با پارچه های دیگر و یا پارچه تکی با طرح زیبا و شیک دوخته می شوند که هر کسی می تواند متناسب با سلیقه و فرم اندامش مناسب ترین مدل سارافون را برای استفاده در موقعیت های مختلف انتخاب نماید، در ادامه انواع مختلف سارافون مجلسی و اسپرت در طراحی های جدید و زیبا گردآوری کرده ایم که امیدواریم تماشای آنها مورد توجهتان قرار گیرند.

انواع سارافون مجلسی زنانه

همانطور که گفتیم، سارافون ها لباسهایی بدون آستین و در طرح های جلو بسته یا جلو باز در جنس پارچه های مختلف نخی، لی، گیپور، حریر، ساتن، کتان و … هستند که ممکن است برخی مدلهای آن دارای آستین کوتاه باشند, البته آستین این لباسها به قدری کوتاه است که نمی توان نام آن را آستین گذاشت و بیشتر جنبه تزئینی دارند، مدلهای مجلسی سارافون ها اغلب از جنس پارچه های زیبا و شیک دوخته شده و نیز دارای تزئیناتی جذاب و خاص بر روی یقه و کمر می باشند، در حالی که سارافون های خانگی معمولا از جنس پارچه های لطیف همچون نخی و یا پنبه هستند، برای اینکه فرد در آن احساس راحتی و آرامش بیشتری داشته باشد، در اینجا می توانید از جدیدترین مدلهای سارافون دخترانه و زنانه با طراحی های شیک و فوق العاده زیبا دیدن کنید و برای انتخاب سارافون مجلسی و یا اسپرت خود ایده بگیرید.

مدل پیراهن مجلسی دورنگ

مدل پیراهن مجلسی دخترانه

تصاویری از پیراهن مجلسی کمری دار

مدل سارافون دخترانه برای مجالس

مدلی از پیراهن مجلسی دخترانه

انواع پیراهن مجلسی زنانه

مدل پیراهن مجلسی و اسپرت

مدلی از پیراهن مجلسی

مدل سارافون مجلسی جدید

مدل پیراهن مجلسی جدید

مدل پیراهن مجلسی دخترانه

مدل سارافون مجلسی لی

مدل پیراهن مجلسی زیبا

مدل پیراهن مجلسی شیک

مدل پیراهن مجلسی

مدلی از سارافون مجلسی

مدل سارافون مجلسی دخترانه

امیدواریم از این مجموعه سارافون های مجلسی بی نظیر کمال استفاده را برده باشید.پیشنهاد ما به شما، مشاهده مدل های دیگر از مانتو و لباس مجلسی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو