چگونه لکه آب انار را از روی لباس رنگی پاک کنیم؟ (معرفی ۴ روش ساده)

منبع: مینویسم

81

1399/10/4

10:16


چگونه لکه آب انار را از روی لباس رنگی پاک کنیم؟

چگونه لکه آب انار را از روی لباس رنگی پاک کنیم؟

در فصل زمستان یکی از اتفاقاتی که ممکن است برای شما اتفاق بیفتد این است که در حین خوردن آب انار و یا دان کردن انار آب انار بر روی لباس شما بریزد. اگر لباس سفید باشد ممکن است با ریختن کمی مایع سفید کننده بتوان به راحتی لکه آب انار را از روی لباس پاک کرد اما اگر لباش رنگی باشد چه؟ اگر پاسخ سوالاتی مانند چگونه لکه آب انار را از روی لباس رنگی پاک کنیم؟ آیا آب انار از روی لباس رنگی پاک میشود؟ چگونه آب انار از روی لباس پاک میشود؟ نحوه پاک کردن لکه انار ازروی لباس رنگی چگونه است؟ را نمی دانید با مینویسم همراه باشید.

چگونه لکه آب انار را از روی لباس رنگی پاک کنیم؟


انار یکی از میوه های بسیار پرطرفدار اما سخت است چرا که علاوه بر پوست کندن و ریختن دانه های آن، بزرگ ترین ترس و دغدغه ی خوردن آن لکه ی انار بر روی لباس روشن می باشد ، بخصوص زمانی که لباس روشن و تمیز بر تن داشته باشید این ترس انقدر بیشتر میشود که ممکن است از خوردن انار خود را منصرف کنید.
در ادامه می خواهیم روش هایی کارآمد را برای شما دوستان عزیز بگویم که با خیال راحت و با هر لباسی که در تن دارید به پیشواز خوردن انار بروید. پس اگر به دنبال پاسخ مناسب برای سوال ” چگونه لکه آب انار را از روی لباس رنگی پاک کنیم؟ “ هستید این مطلب را تا آخر مطالعه کنید چرا که بهترین و آسوده ترین راه حل ها را برای پاک کردن لکه آب انار از روی لباس معرفی خواهیم کرد.

4 روش برای پاک کردن لکه آب انار از روی لباس رنگی


وقتی روی لباس تان آب انار ریخت نگران نباشید زیرا برای از بین بردن این لکه راهکار آسانی وجود دارد. نکته ی مهمی که درباره لکه آب میوه های رنگی مانند انار وجود دارد این است که برای از بین بردن لکه اقدام سریعی صورت گیرد، زیرا وجود لکه برای مدت طولانی روی لباس باعث تثبیت آن روی ساختار پارچه می شود و در این صورت لکه برای همیشه باقی خواهد ماند. در ادامه به سوال ” چگونه لکه آب انار را از روی لباس رنگی پاک کنیم؟ “ پاسخ خواهیم داد.

لکه لبو روی لباس و فرش را چگونه پاک کنیم؟

روش اول برای پاک کردن لکه آب انار از روی لباس های رنگی

چگونه لکه آب انار را از روی لباس رنگی پاک کنیم؟

چگونه لکه آب انار را از روی لباس رنگی پاک کنیم؟

برای از بین بردن لکه های آب انار کافی است که از آب سرد استفاده کنید، دقت داشته باشید که اصلا از آب گرم استفاده نکنید چرا که منجر به تثبیت لکه بر روی پیراهن میشود.

پس از قرار دادن لباس در آب سرد ( میتواند فقط قسمتی از پیراهن باشد)، مایع شونده را بر روی آن بریزید و خوب بشویید. برای تاثیرگذار یبیشتر، بگذارید پیراهن با مایع شونده و آب سرد به مدت 30 ال 40 دقیقه بمانند. بعد از گذتش 30 الی 40 دقیقه تنها کافی است که پیراهن را بشورید و خشک کنید. لکه آب انار از روی لباس رنگی شما رفته است.

روش دوم پاک کردن لکه آب انار از روی لباس های رنگی


روش دیگری برای از بین بردن لکه های آب انار از روی لباس رنگی وجود دارد  و آن این است که، از نمک کمک بگیرید. شاید باورتان نشود که با ریختن نمک بر روی لکه آب انار روی لباس رنگی میتوانید آن لکه را از بین ببرید. تنها کافی است که نمک را بر روی لکه آب انار بریزید و پنبه مالش دهید و سپس با آب ولرم بشورید. اما برای این که نتیجه بهتری بگیرید از آب گرم و آب ژاول استفاده کنید. ( یک قاشق چای خوری آب ژاول را در یک لیتر آب مخلوط کنید ). برای پارچه های رنگی آب ژاول را در آب سرد مخلوط کنید.

معرفی ۱۴ ترفند جالب برای پاک کردن لکه آب روی وسایل چوبی

روش سوم تمیز کردن لکه آب انار از روی لباس رنگی


اگر لکه آب انار بر روی لباس رنگی شما مدت زیادی است که قرار دارد میتوانید ابتدا با ناخن و یا سطح تیزی لکه را بتراشید. سپس، یک تکه یخ و مایع شونده را با یکدیگر ترکیب کنید و بر روی قسمت کثیف و لک شده قرار دهید و به آرامی لباس را بشورید.

روش چهارم از بین بردن لکه آب انار از روی لباس


روش دیگری برای پاک کردن لکه آب انار از لباس رنگی وجود دارد که میتوانید آب را بجوشانید و کم جوش شیرین را به آن اضافه کنید و این محلیل را بر روی لکه های آب انار اسپری کنید. ( بهترین کار این است که لباس، آب جوش و جوش شیرین را در یک ظزف شیشه ای نسبتا بزرگ قرار دهید تا لکه خوب پاک شود.

پس از گذشت 15 دقیقه، لباس را بیرون در آورده و بشورید. البته نکته ای که باید یادآور شویم این است که برخی از پارچه ها به جوش شیرین واکنش نشان میدهند و به همین دلیل قبل این کار، کمی جوش شیرین را روی لباس امتحان کنید.

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو