طرز پخت لبو در زودپز به ساده ترین شکل

منبع: مینویسم

108

1399/10/4

16:00


طرز پخت لبو در زودپز به ساده ترین شکل

از جمله خوراکی های که در فصل پاییز و زمستان خیلی طرفدار دارد لبو است. آماده کردن لبو کار راحتی است و می توانید در قابلمه یا زودپز لبو بپزید و نوش جان کنید. اگر طرز پختن لبو در زودپز را بلد نیستید همراه ما باشید تا روش پخت لبو در زودپز به ساده ترین شکل را یاد بگیرید.

همچنین شاید دوست داشته باشید بدانید: مقدار کالری لبو پخته شده چقدر است؟

طرز تهیه لبو با زودپز

با پختن لبو در زودپز می توانید در زمان کوتاهتر لبو را بپزید و برای مواقعی که زمان زیادی ندارید روش بسیار مناسبی است و به مواد خاصی نیاز ندارد.

روش پخت لبو در زودپز

طرز تهیه لبو با زودپز

1 – برای پختن لبو در زودپز بعد از شستن لبوها، آنها را داخل زودپز ریخته و با توجه به مقدار لبوها تا جایی آب می ریزیم که سر سبد بخار پز بیرون از آب باشد.

2 – در این مرحله از لیوی شما خیلی قرمز نیست و احتمال می دهید که شیرینی آن کم باشد می توانید کمی شکر به لبوها اضافه کنید و در زودپز را محکم ببندید.  برای نرم و خورنگ شدن لبوها می توانید کمی سرکه به لبوها اضافه کنید.

3 –  تقریبا 1 ساعت تا 1 ساعت و نیم بعد لبو ها پخته شده و می توانید در زودپز را بازکنید. توجه داشته باشید که در پایان پخت، باید کمتر از یک لیوان آب درون زودپز باشد.

4 – بعد از خارج کردن لبوها از زودپز، پوست آنرا جدا کرده و به دلخواه برش بزنید.

طرز تهیه کیک لبو با شیر به روش جدید با طعمی بی نظیر

نکته های طلایی در طرز پخت لبو قرمز در زودپز

  • یکی از نکات مهم در طرز پخت لبو در زودپز این است که قبل از پخت لبو سرو ته و حتی پوست آنرا نگیریم، چون باعث کم رنگ شدن لبو می شود.
  • در طرز پخت لبو قرمز در زودپز بهتر است از کمی شکر استفاده کنید تا علاوه بر خوش رنگ شدن و شیرینی بیشتر ،سردی لبو را بگیرد.
  • برای پخت لبو قرمز در زودپز و خوشرنگ شدن ان می توان چند قاشق سرکه به آب لبو اضافه کرد.

طرز پختن لبو در زودپز کار بسیار ساده ای است و امیدوارم این روش پخت لبو مورد استفاده شما قرار بگیرد.

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو