فیلم‌های موردانتظاری که برادران وارنر منتشر می‌کند/ از پیش‌درآمد "جاده خشم" تا "رنگ بنفش"

منبع: ایران آرت

121

1399/10/4

17:10


در پیش‌درآمد "جاده خشم" آنا تیلور جوی به جای شارلیز ترون نقش "فیوریوسا" را بازی خواهد کرد.

ایران آرت: برادران وارنر تاریخ پخش سه فیلم جدیدش را اعلام کرد: پیش‌درآمد "مکس دیوانه: جاده خشم" به کارگردانی "جورج میلر"، تحت عنوان "فیوریوسا"، اقتباسی از موزیکال "رنگ بنفش" و فیلم خانوادگی "کایوتی در برابر اکمی" همگی در سال ۲۰۲۳ اکران خواهند شد.

"فیوریوسا" با بازی "آنیا تیلور-جوی" در تاریخ ۲۳ ژوئن (۲ تیر ماه ۱۴۰۲)، انیمیشن/لایو-اکشن "کایوتی در برابر اکمی" ۲۱ ژوئیه (۳۰ تیر ماه ۱۴۰۲) و "رنگ بنفش" ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲) روی پرده می‌روند.

اوایل دسامبر برادران وارنر با به اشتراک گذاشتن برنامه‌هایش در نحوه‌ی پخش فیلم‌هایش برای سال ۲۰۲۱ صنعت فیلمسازی را بهت‌زده کرد، هرچند استراتژی پخش همزمان فیلم‌ها در سالن‌های سینما و شبکه‌ی HBO Max را یک مدل "منحصربه‌فرد یک-ساله" در واکنش به پاندمی نامید. اما استودیو امروز (چهارشنبه ۲۳ دسامبر) با اعلام برنامه‌هایش برای پیش‌درآمد "مکس دیوانه" به نحوی تأکید کرد که همچنان به سالن‌های سینما متعهد است.

به گزارش 30نما تیلور-جوی در "فیوریوسا" با "کریس همسورث" و "یحیی عبدالمتین دوم" همبازی است. میلر که فیلم "مکس دیوانه" در سال ۱۹۷۹ را نیز کارگردانی کرده، برای نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی "فیوریوسا" بازمی‌گردد.

"کایوتی در برابر اکمی" فیلمی به کارگردانی "دیو گرین" و نویسندگی "جیمز گان" کارگردان "نگهبانان کهکشان"، "جان سیلبرمن"، "جرمی اسلیتر"، "سمی برچ" و "جاش سیلبرمن" است که از مقاله‌ای به همین نام نوشته‌ی "ایان فریزر" در نیویورکر اقتباس شده است.

"رنگ بنفش" از نمایش موزیکالی به همین نام و فیلمی که سال ۱۹۸۵ روی پرده رفت اقتباس خواهد شد. "بلیتس بازاوول" کارگردان و "اوپرا وینفری" و "استیون اسپیلبرگ" تهیه‌کنندگان نسخه‌ی جدید خواهند بود. اقتباس سینمایی دهه‌ی ۸۰ توسط اسپیلبرگ کارگردانی شد و "دنی گلاور" در آن نقش‌آفرینی کرد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو