سرمایه‌گذاری روسیه برای تولید واکسن در آرژانتین

منبع: برترین ها

71

1399/10/4

23:52


رئیس صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه (RDIF) اعلام کرد که کشورش قصد دارد در سه‌ماهه دوم سال آینده میلادی تولیدی واکسن کرونای اسپوتنیک V را در آرژانتین کلید بزند.

خبرگزاری تسنیم: «کریل دیمیتریف» رئیس صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه (RDIF) روز پنج‌شنبه در یک نشست خبری که در خصوص تحویل اولین محموله واکسن کرونای اسپوتنیک V به آرژانتین برگزار شد، اعلام کرد که روسیه در سه‌ماهه دوم سال 2021 خط تولید واکسن کرونای اسپوتنیک V را در آرژانتین راه‌اندازی خواهد کرد.

کریل دیمیتریف در خصوص راه‌اندازی خط تولید واکسن اسپوتنیک V در آرژانتین به خبرنگاران گفت: «ما قبلاً خط تولید این واکسن را در هند، برزیل، چین و کره جنوبی راه‌اندازی کرده‌ایم و بخشی از واکسن تولیدی در این کشورها به آرژانتین صادر می‌شود. ما قصد داریم که در سه‌ماهه دوم سال آینده خط تولید این واکسن را در آرژانتین نیز راه‌اندازی کنیم.»

سرمایه‌گذاری روسیه برای تولید واکسن در آرژانتین

وی افزود: «چندین شرکت داروسازی بسیار قدرتمند در آرژانتین هستند که می‌توانند این واکسن را تولید کنند.»

رئیس صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه در خصوص شرایط نگهداری واکسن کرونای روسی و پیشرفت‌هایی که طی ماه‌های آتی در این زمینه حاصل خواهد شد نیز توضیح داد: «در حال حاضر واکسنی که ما تولید می‌کنیم باید در دمای منفی 18 درجه نگهداری شود، اما در آینده نوعی از این واکسن را تولید خواهیم کرد که نگهداری آن در دمای مثبت 2 الی 8 درجه به معنای واقعی کلمه امکان‌پذیر باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو