دانلود بازی Founders Fortune برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX

دانلود بازی Founders Fortune برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX


منبع: دانلود ها

162

1399/10/5

20:53


بازی Founders Fortune شما را در جایگاهی قرار می‌دهد که باید دهکده‌ی خود را برای مهاجرینی که می‌آیند، آماده کرده و کنترل را برعهده بگیرید. هرکدام از این مهاجرین می‌توانند کارهای مختلفی انجام دهند، اما به شرطی که بتوانید رضایت آن‌ها را جلب کرده و برای‌شان غذا آماده کنید. آن‌ها دیوارهای سرزمین شما را احداث کرده و سازه‌های مختلف دیگری را ایجاد می‌کنند. شما محدودیتی در ساخت و ساز ندارید و علاوه بر موارد از پیش تعریف شده، می‌توانید خودتان خانه‌هایی را طراحی کرده و آن‌ها را مطابق میل خود در سبک‌های مختلفی سر و شکل دهید.

شما به‌دنبال ایجاد شهرکی هستید که همیشه آرزویش را داشتید. باید در بازی از دهیاران خود مراقبت کرده و روستاییان را در اولویت اصلی خود قرار دهید. در ابتدا برای آن‌ها غذا تهیه کرده و سرپناهی را برای‌شان در نظر بگیرید. دنیا پر از خطرات مختلف است. ممکن است عفونت‌هایی ظهور کنند که قدرتمندترین نیروهای شما را نابود کرده یا کل محصولات زراعی سال شما را از بین ببرند. همه‌ی این اتفاقات باید برای شما قابل پیش بینی باشد و بتوانید به سادگی از آن‌ها عبور کنید. روستاییان نسبت به اتفاقات واکنش نشان خواهند داد.

Founders’ Fortune PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-Founders-Fortune

واکنش روستاییان در بازی Founders Fortune به گونه‌ای است که خوشحال یا ناراحت خواهند شد و این رفتار را در خود منعکس می‌کنند. روستاییانی که خوشحال هستند، بهره‌وری خود را افزایش می‌دهند و روستاییان ناراضی، ممکن است که موجب بروز عصبانیت در کل دهکده شوند. شما باید خانواه خود را رفته رفته بزرگ‌تر کنید. همکاری را سرلوحه کار خود قرار داده و تصمیماتی را برای اضافه کردن اعضای جدید به گروه بگیرید. مزرعه‌های خود را سازماندهی کرده و با غذاهای خوب، میزان خوشحالی و در نتیجه کار را در دهکده و بین روستاییان بیشتر کنید. شما می‌توانید انواع محصولات کشاورزی را در بازی پرورش دهید.

info

When your colonists arrive, they have nothing but the clothes on their backs. You take control and tell them to gather materials and build walls, floors and furniture.

You are not limited to predefined buildings! Design your own houses and style them to your liking. There are dozens of construction and furniture elements that you can use to create the settlement you’ve always dreamed of!

The villagers are your top priority. At first, you simply need to provide them with food and shelter. But the world is full of dangers! An infection might prove fatal to the strongest warrior and a plague can wipe out your entire settlement.

Each villager reacts to events, happy or sad, and reflects that in their behavior. Happy villagers will receive a boost to their productivity – Unhappy villagers might throw a temper tantrum.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel HD 4000

Storage: 500 MB available space

Additional Notes: Runs with 35 fps on my test setup with a resolution of 1376×768 and low graphic settings.

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

Memory: 6 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 960

Storage: 500 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و با اجرای SiMPLEX.exe به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Founders Fortune-SiMPLEX با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو