دانلود نسخه هکی بازی Harvest Moon Light of Hope Special Edition برای PS4

دانلود نسخه هکی بازی Harvest Moon Light of Hope Special Edition برای PS4


منبع: دانلود ها

143

1399/10/5

21:56


بازی Harvest Moon Light of Hope از جایی آغاز می‌شود که شما بعد از یه طوفان سهمگین داخل یک روستا چشم می‌گشایید و می‌فهمید که در ناکجاآبادی قرار دارید و یادتان هم نمی‌آید چگونه به اینجا رسیدید. در همین حین با جین ملاقات می‌کنید، دختر دانشمند روستا که به شما می‌گوید بعد از طوفان سهمگینی که آمده، تقریبا تمام خانه‌ها خراب شده‌اند و دیگر هیچ کس امیدی به زندگی در روستا نداشته و تمامی ساکنین روستا به شهرهای اطراف کوچ کرده‌اند. او که از این مساله نگران و ناراحت است قصد دارد تا کاری کند اهالی روستا دوباره به ولایتشان برگردند و از شما برای تحقق این رویا کمک می‌خواهد.

شخصیت اصلی بازی Harvest Moon Light of Hope (که نام و جنسیتش توسط شما انتخاب می‌شود.) تصمیم می‌گیرد در روستا بماند و با زراعت و دامداری به آنجا کسب و رونقی دوباره بدهد و در بین کارهایش هم راهکارهایی برای تعمیرات منازل خراب شده بیابد تا بتواند روستا را آباد کند. ساکنین محدود و معدود شهر هم در این بین به شما کمک می‌کنند و برخی‌شان هم البته چندان روی خوشی به شما نشان نمی‌دهند و به شما شک دارند.

Harvest Moon Light of Hope Special Edition PS4-Fugazi

Update v1.01; ID: CUSA-10873

قابل اجرا بر روی Exploit 5.05 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Harvest-Moon-Light-of-Hope-Special-Edition

داستان‌ بازی Harvest Moon Light of Hope نه مثل عناوین گذشته آن چندان جالب است و نه خیلی بی مزه و لوس. در بازی با یک داستان خیلی ساده و سرراست طرف هستیم که بهانه‌ای باشد برای اجرای گیم‌پلی که هسته اصلی و بخش اصلی این سری بازی را تشکیل می‌دهد و تمامی طرفداران به خاطر گیم پلی خاص و منحصر به فرد این بازی هست که به سمت آن می‌آیند اما قبل از رسیدگی به این بخش، بی شک با ورود به بازی با شوک بزرگی مواجه می‌شوید. طرفداران بازی به خاطر گیم‌پلی سری Harvest Moon را تجربه می‌کنند اما گرافیک نسخه فعلی بازی که به مناسبت ۲۰ سالگی هم عرضه شده، در حد فاجعه است!

گرافیک قدیمی و کاملا منسوخ بازی Harvest Moon Light of Hope نمی‌تواند هیچ‌گونه توجیه منطقی برای گیمرها به همراه داشته باشد و این مشکل بزرگ فنی که فقط در این بخش هم نیست، نشان از این دارد که جدا شدن Natsume از ناشر اصلی کار دستشان داده و با محدودیت شدید بودجه طرف هستند. کاراکترهای سه بعدی در پس زمینه دوبعدی اثر همگی بی روح هستند و لااقل محض رضای خدا هیچ رنگ و لعابی هم ندارند. حتی کات‌سین‌ها که عملا رد و بدل کردن یک سری دیالوگ است، از گرافیک بدی رنج می‌برد و طراحی کاراکترها با اینکه هنوز تم انیمه مانند خود را حفظ کرده اما به بازی‌های دوران PS1 برمی‌گردد. از منظر بصری می‌توان به جرات گفت که نسخه‌های قبلی عرضه شده روی ۳DS به مراتب فاخرتر و بهتر از عنوان فعلی هستند.

روند بازی Harvest Moon Light of Hope بسیار آسان‌تر از نسخه‌های قبلی است و برای مثال پول در آوردن بازی مثل آب خوردن است. بخش‌هایی مثل ماهیگیری و معدنکاوی همچنان در بازی حضور دارند و کاوش معادن رسما تبدیل به یک مضحکه شده که در آن صرفا باید طول یک غار را بکاوید تا نردبانی بیابید و به غار بعدی که بزرگتر است بروید و باز از نو! درست است که بازی در بخش‌هایی آسان شده ولی از آنسو در یک قسمت‌هایی هم کار را سخت و عذاب آور کرده است.

منبع توضیحات: دیجیاتو

info

Looking for a fresh start and some new surroundings, you set off on a voyage to begin your new life! Unfortunately, the weather has different plans, as your ship is hit by a storm, and goes down! You drift into a small harbor town, now in shambles from the storm, where a young doctor named Jeanne saves your life. The town has been deserted, but you’re never one to back down from a challenge! It will be up to you to help rebuild the town and save the lighthouse…but it won’t be easy! Nevertheless, with some hard work growing crops, tending livestock, and gathering materials for repairs, you will be able to make new friends, start a family, revive the lighthouse, and save the town, your new home!

• Collect important materials to rebuild the town and restore the lighthouse!

• Grow crops, tend livestock, and gather materials, either by yourself or with a Co-Op friend!

• Make new friends, get married, and start a family from a variety of bachelors and bachelorettes, including a secret one!

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 5.05

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW6.72

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو