دانلود نسخه هک شده بازی Generation Zero برای PS4 – ریلیز Fugazi

دانلود نسخه هک شده بازی Generation Zero برای PS4 – ریلیز Fugazi


منبع: دانلود ها

94

1399/10/5

21:56


بازی Generation Zero یک بازی جهان باز تیراندازی اول شخص است که در آن می‌توانید به صورت یکنفره یا به همراه حداکثر سه نفر از دوستانتان در نقشه وسیع بازی به شکار ربات‌های بزرگ و کوچک در سوئد دهه‌ی هشتاد میلادی بپردازید. تیم سازنده سعی کرده است تا با ساخت بازی Generation Zero، در حوزه‌ی جدیدی قدم بگذارد و تجربه تازه‌ای کسب کند. بازی Generation Zero از بسیاری جهات متفاوت با دیگر ساخته‌های آوالانچ است. دیگر شاهد صحنه‌های اکشن اغراق شده و عجیب غریب سری جاست کاز نیستیم و با مکانیزم‌های تکنیکی‌تری مواجه هستیم. همانطور که پیش از این گفتیم بازی در کشور سوئد و در دهه‌ی ۱۹۸۰ جریان دارد.

شخصیت شما جوانی است که تازه از مسافرت برگشته است و با منطقه‌ای متروکه روبرو شده است. خانه‌ها خالی از سکنه هستند و ماشین‌ها بدون صاحب در خیابان‌ها رها شده‌اند و ربات‌های مهاجم هم در گوشه و کنار به چشم می‌خورند. اساس داستان بازی همین است. باید به اتفاقات مرموزی که در حال رخ دادن است پی ببرید و بفهمید که چطور اوضاع به این حالت در آمده است. اگر شیوه‌ی شروع بازی Generation Zero را که به شدت توی ذوق می‌زند و بی‌سلیقگی در آن موج می‌زند را کنار بگذاریم، بازی مخاطب را نسبتا خوب با داستان و محیط آشنا می‌کند. سبک روایی بازی متفاوت از دیگر آثار تیراندازی است. روایت بازی کاملا غیرمستقیم است. شما باید با گشت و گذار در محیط به حوادثی که رخ داده پی ببرید و داستان را دنبال کنید. این شیوه روایت وقتی در کنار طراحی ماموریت متناسب با خود قرار می‌گیرد، خوب جواب می‌دهد و شما را تا حدودی تشویق به ادامه بازی می‌کند.

Generation Zer PS4-Fugazi

Update v1.11; ID: CUSA-14212

قابل اجرا بر روی Exploit 6.72 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Generation-Zero

در بازی Generation Zero هیچ نشانگر و علامتی وجود ندارد که مکان ماموریت بعدی را به شما نشان دهد. همه چیز را باید از محیط و دست نوشته‌های به جا مانده از دیگران بفهمید. برای مثال در ساعات اولیه بازی مشغول راه رفتن در خیابانی بودیم. ماشینی وسط خیابان رها شده بود و از آنجایی که مبنای بازی بر جستوجو و پیدا کردن مهمات است به سمت ماشین رفتیم و وسایل درون آن را بررسی کردیم. با پیدا کردن نوشته‌ای در ماشین ماموریتی برایمان فعال شد. در این ماموریت باید شخصی را در همان دور و اطراف پیدا می‌کردیم اما هیچ علامت و نشانه‌ای در نقشه وجود نداشت که بتوانم از آن کمک بگیریم. در این ماموریت راه حل، دنبال کردن مسیری است که سر ماشین به آن سمت است. این یک نمونه از طراحی مناسب ماموریت در کنار شیوه روایی بازی است.

اما متاسفانه همه چیز خیلی سریع از هم می‌پاشد. کافی است کمی در بازی پیشروی کنید تا متوجه شوید که دیگر خبری از این ماموریت‌های جذاب نیست. در واقع پس از مدتی داستان به نوعی رها می‌شود. بازی Generation Zero بزرگ‌ترین ضربه را درست همینجا می‌خورد. از میان گیم‌پلی و داستان، داستان می‌توانست نقطه قوت بازی باشد اما پس از چند ساعت بازی داستان را هم رها می‌کند و کیفیت ماموریت‌ها به ساده‌ترین شکل ممکن یعنی رفتن از نقطه الف به ب تقلیل پیدا می‌کنند.

در بازی با شش نوع ربات طرف هستیم. از ربات‌های غول پیکر گرفته تا ربات‌ها ریز جثه. مشکلی که از همان ابتدای بازی به چشم می‌آید هوش مصنوعی به شدت اغراق شده ربات‌ها است. ظاهرا درک سازندگان بازی از هوش مصنوعی، چندان درک درستی نیست و ربات‌ها را تبدیل به دشمنانی بدون کوچکترین نقطه ضعف کرده‌اند. ربات‌ها از فاصله دور متوجه حضور شما می‌شوند و خدا نکند که به دنبال‌تان بیافتند. فرار کردن از دست این موجودات عجیب به شدت سخت و زجرآور است. نکته فاجعه بار درصد خطای شلیک ربات‌ها است. این درصد تقریبا صفر است.

فرقی ندارد در چه فاصله‌ای باشید یا حتی مانعی میانتان باشد یا نه. ظاهرا درخت‌ها و دیگر موانع هم چندان در برابر تیر دشمنان مانع نمی‌شوند. در سمت دیگر سیستم اینونتوری (Inventory) یا همان موجودی بازی قرار دارد که به شدت تاریخ مصرف گذشته است و تقریبا همیشه برعلیه بازیکن عمل می‌کند. سیستم موجودی بسیار محدود است و همیشه دچار مشکل کمبود فضا هستید. از طرفی دیگر ایجاد میانبر برای دسترسی به ابزار و مهمات بدون قطع کردن گیم‌پلی هم بسیار ناکارآمد و اعصاب خرد کن است و تقریبا هر چند دقیقه باید بازی را متوقف کنید و سر و سامانی به ابزار و وسایل‌تان بدهید.

منبع توضیحات: دنیای بازی

info

Welcome to 1980’s Sweden. The local population has disappeared, and machines of unknown origin roam the streets. Explore this vast open world to unravel the mystery, perfect your fighting strategies, and prepare to strike back.

SURVIVE IN A HOSTILE OPEN WORLD

Take on missions and challenges throughout the world to unravel more of the mystery of where everyone has gone.

GET READY, THEN FIGHT BACK

By tactically combining weapons, skills and equipment, you’ll be able to lure, cripple, and destroy your enemies.

CO-OPERATE TO LIVE

Play alone or team-up with up to three friends as you collaborate and combine your unique skills to take down enemies.

GET READY, THEN FIGHT BACK

Adopt stealth tactics by moving silently, exploiting the enemy’s senses and using the environment to your advantage.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 6.72

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW6.72

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو