وزرای اقتصاد و دادگستری را برای پرونده هفت‌تپه احضار کنید

منبع: برترین ها

74

1399/10/6

02:04


دانشجویان بسیجی و انقلابی خوزستانی در نامه‌ای به رئیس دیوان محسابات کشور، خواستار احضار وزرای اقتصاد و دادگستری در رابطه با پرونده هفت‌تپه شدند.

خبرگزاری فارس: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خوزستان به نمایندگی از دانشجویان خوزستانی، در نامه‌ای به رئیس دیوان محسابات کشور، خواستار احضار وزرای اقتصاد و دادگستری در رابطه با پرونده هفت‌تپه شدند.

بسمه تعالی
جناب آقای دکتر مهرداد بذر پاش
ریاست محترم دیوان محاسبات کشور

سلام علیکم
با صلوات برمحمد وآل محمد (ص) و با احترام، همان طور که مستحضرید، داستان تلخ و غم‌انگیز هفت تپه که توسط عده‌ای نئولیبرال طرح‌ریزی شد امروز همچون موریانه موجب جویدن ایمان قلبی مردم به جمهوری اسلامی شده که نیاز به شرح و توضیح ندارد؛ امروز کمتر کسی است که از ظلم سازمان خصوصی‌سازی و مالک معلوم‌الحال به کارگران زحمت کش نیشکر هفت تپه اطلاع نداشته باشد.

آقای دکتر بذرپاش!
در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ دیوان محاسبات به ۹ دلیل رأی به فسخ قرارداد هفت‌تپه داد و ظاهرا مدارک و مستندات آن را به وزارت امور اقتصاد و دارایی اعلام کرد؛ اما متاسفانه پیرو اخبار موثق مطلع شدیم هیئت داوری در جلسه چهارشنبه ۹۹/۱۰/۳ رأی به عدم خلع ید از مالک متخلف این شرکت داده است.

برهمین اساس ما دانشجویان بسیجی و انقلابی از جنابعالی تقاضا داریم نسبت به احضار وزیر اقتصاد، وزیر دادگستری، سرپرست سازمان خصوصی‌سازی و متخلفین پرونده اهتمام بورزید؛ در غیر این صورت ما مکلف هستیم طبق بند «میم» وصیت نامه امام به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنیم‌.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو