اخراج شایا لابوف از پروژه جدیدش

منبع: برترین ها

72

1399/10/6

10:05


شایا لابوف از محل فیلمبرداری فیلم جدیدش به کارگردانی اولیویا وایلد اخراج شده بود.او به علت درگیری با عوامل و بازیگران و به دلیل رفتارهای زشتی که داشت، اخراج شده بود.

دنیای تصویر آنلاین: شایا لابوف از محل فیلمبرداری فیلم جدیدش به کارگردانی اولیویا وایلد اخراج شده بود.او به علت درگیری با عوامل و بازیگران و به دلیل رفتارهای زشتی که داشت، اخراج شده بود.
 

اخراج شایا لابوف از پروژه جدیدش

 
به گزارش ورایتی قرار بود در «نگران نباش عزیزم» به کارگردانی اولیویا وایلد فلورنس پیو و شایا لابوف ایفای نقش کنند. اما چندی بعد اعلام شد که هری استایلز بجای شایا لابوف این نقش را ایفا خواهد کرد.دلیل جدایی شایا لابوف از پروژه بدرفتاری او بوده که باعث اخراجش توسط وایلد شد.
 
لابوف پیش از آغاز فیلمبرداری اخراج شد، اما منابع نزدیک به پروژه گفتند که لابوف رفتار سخیفی با گروه تولید ، بازیگران و اولیویا وایلد داشت . با وایلد درگیر شد که در نهایت او را از پروژه بیرون انداخت.
 
یک منبع نزدیک گفت: «کار کردن با لابوف راحت نیست.»او اضافه کرد که وایلد به ایجاد فضای صمیمانه در دوران فیلمبرداری شناخته می‌شود و به کسی اجازه‌ رفتار زننده نمی‌دهد.
 
اخراج لابوف از «نگران نباش عزیزم» سه ماه پیش از شکایت اف‌کی‌ای توییگز خواننده و بازیگر آمریکایی و دوست لابوف از او اتفاق افتاده است. توییگز در فیلم «پسر عزیز» (Honey Boy) همبازی لابوف بود و تا حدود یک سال بعد این دو صمیمیت داشتند. این خواننده چندی پیش لابوف را به آزارهای جسمی و جنسی متهم کرد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو