پخش اختتامیه جایزه جلال آل احمد ۱۵ دی ماه از شبکه چهار

منبع: مینویسم

127

1399/10/6

12:07


پخش اختتامیه جایزه جلال آل احمد 15 دی ماه از شبکه 4

پخش اختتامیه جایزه جلال آل احمد 15 دی ماه از شبکه 4

آئین اختتامیه سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل ‌احمد ساعت ۲۳ دوشنبه 15 دی ماه در شبکه چهار سیما برگزار می‌شود. مصطفی جلالی، دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد درباره شیوه‌های برگزاری آیین اختتامیه این جایزه ادبی توضیح داد و گفت: برای برگزاری مراسم اختتامیه دو مسیر را پیگیری کردهیم؛ نخست در نظر داشتیم این آیین در سالن بزرگی با حضور تعدادی از برگزیدگان و شایستگان تقدیر برگزار شود و رسانه‌ها بتوانند به صورت زنده این برنامه از طریق بستر‌هایی که فراهم است، دنبال کنند.

اسنپ دراگون ۸۸۸ شیائومی معرفی شد!

مقابله با سایت های شرط بندی در دستور کار مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس :

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، آئین اختتامیه دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد دوشنبه ۱۵ دی ماه در شبکه چهار سیما در قالب یک ویژه برنامه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، چند برنامه برای اختتامیه این دوره از جایزه جلال در نظر گرفته شده بود؛ نخست این که با حضور برگزیدگان و شایستگان تقدیر که در حدود ۱۲ نفر هستند، برنامه محدود در تالار وحدت برگزار شود که در آن وزیر ارشاد نیز حضور داشته باشد. مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برای برگزاری این مراسم از ستاد ملی کرونا استعلام کرد، اما در نهایت ستاد کرونا اعلام کرد امکان برگزاری محدود اختتامیه به شکل حضوری در تالار وحدت هم میسر نیست.

این در حالی است که چند روز پیش جشنواره مقاومت در تالار وحدت آن هم با حضور مهمانان برگزار شد و مانعی برای اهدای جوایز نبود. چطور در سالن۷۰۰ نفره تالار وحدت که قرار است فقط ۱۲ برگزیده جایزه جلال حضور داشته باشند، مانع‌تراشی می‌شود؟ آیا بهتر نبود وزیر ارشاد در یک رایزنی تدارکی می‌اندیشید تا منزلت نویسندگان و ادبای کشورمان با یک برنامه حضوری آن هم فقط و فقط با حضور برگزیدگان برپا شود؟

بهروز جلالی، دبیر اجرایی این جایزه ادبی از برگزاری اختتامیه در تلویزیون خبر داد و گفت: آئین اختتامیه دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد دوشنبه ۱۵ دی ماه در شبکه چهار سیما برگزار می‌شود. این برنامه در قالب یک ویژه برنامه خاص از ساعت ۲۳ برگزار می‌شود.

وی با تشکر از مدیریت شبکه چهار سیما ابراز داشت: قرار است در این برنامه با چند نفر از برگزیدگان بخش ویژه که دفاع مقدس است، ارتباط تلفنی و تصویری گرفته شود.

منبع خبر

 

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو