نمایندگی اینتکس، فروشگاه محصولات بادی در ایران وب سایت اینتکس شو بزرگترین مرکز پخش انواع محصولات بادی اصلی و شرکتی اینتکس است که با ارائه مدل های مختلف تخت بادی یک و دو نفره طبی، تشک بادی یک نفره و دو نفره، استخر بادی، استخر پیش ساخته، تشک بادی صندلی عقب ماشین، قایق بادی، کاناپه بادی، مبل شنی، مبل بادی، مبل هپی چیر و بین بگ یونولیتی، چادر مسافرتی، قلعه بادی، جامپینگ بادی، پمپ باد برقی و فندکی پرتوان، پمپ های باد پدالی و دستی و شارژی پرقدرت اینتکس.

پمپ تصفیه آب شنی و فیلتری استخر پیش ساخته، وان بادی حمام بزرگسال و کودک اینتایم و اینتکس، جکوزی بادی، جلیقه نجات، چادر بازی کودک، چادر بادی کودکان، آلاچیق پیش ساخته برزنتی، انواع لوازم جانبی استخر پیش ساخته اینتکس و بست وی، موتور برقی و بنزینی قایق بادی 5 و 4 و 3 نفره کف فایبر گلاس و آلومینیومی، تشک بادی روی آب یک و دو نفره، مبل بادی روی آب، قرص کلر استخر، سبد پلاستیکی قرص کلر، شناور روی آب قرص کلر آنزیم دار، فیلتر کاغذی پمپ های تصفیه آب استخر، در این نمایندگی رسمی خرید و فروش میشود.

سایت مرکزی اینتکس، نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران انواع استخر آماده آب درمانی، استخر پرورش ماهی، استخر ایزی ست، استخر فایبر گلاس طرح چوب، استخر متحرک برزنتی، استخر پیش ساخته پایه دار 10 متری، 5.5 متری، 7 متری مستطیل و دایره با لوازم کامل درپوش و پمپ تصفیه آب شنی و نردبان و زیر انداز، کاناپه بادی تخت خواب شو، چادر مسافرتی عصایی و فنری و اتوماتیک، تولید کننده مبلمان شنی یونولیتی، تولیدی انواع هپی چیر و بین بگ چرم و مخمل و پارچه ای یک و دو نفره را در فروشگاه اینترنتی اینتکس شو با قیمت نمایندگی خرید و فروش میکند.

intexsho-tents-for-camping

معرفی فروشگاه چادر مسافرتی اتوماتیک، فنری، عصایی، چادر هلال احمر

فروشگاه اینتکس شو بزرگترین مرکز پخش و تولید کننده انواع چادر مسافرتی در ایران میباشد و تمامی چادر های مسافرتی خارجی و ایرانی را به قیمت نمایندگی به صورت عمده و تکی خرید و فروش میکند. انواع چادر های مسافرتی، چادر های کمپینگ اسکلتی، چادر اسکان موقت و طولانی، چادر هلال احمر بزرگ 3*4 ، چادر هلال احمر 2*3 ، امدادی برزنتی ضد آب برای استفاده سیل زده ها و زلزله زدگان در شرایط آب و هوایی مختلف، چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره، 6 نفره، 4 نفره دو پوشش، چادر مسافرتی عصایی و فنری 12 نفره و 10 نفره با ارتفاع زیاد و وزن سبک با نصب آسان به صورت عمده و تکی در سایت اینتکس شو عرضه میشود.

فروشگاه تشک بادی اینتکس مدل های یک نفره و دو نفره طبی با رویه مخمل ویژه بزرگسال و کودک و انواع تشک بادی صندلی عقب ماشین، ویژه ماشین های خارجی و ایرانی و نمایندگی مرکزی تشک های بادی intex در ایران سایت اینتکس شو انواع مدل های تشک بادی مسافرتی و کمپینگ را با کیفیت اصلی شرکتی و به قیمت نمایندگی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران توزیع مینماید . تشک های بادی به علت داشتن حجم کم و وزن سبک به راحتی قابلیت حمل و نقل را دارند و میتوان در مسافرت های مختلف و یا برای استفاده در منزل و ویلا از آنها بهره برد.

امروزه با پیشرفت صنعت در تولید و تنوع چادر مسافرتی در ابعاد و اندازه های مختلف با سازه های اسکلتی و میله ای خرید یک چادر مسافرتی مناسب اندکی سخت و نیاز به اطلاعات دارد. تمامی چادرهای مسافرتی از جنسهای پارچه برزنت و برزنت شمعی، پارچه پلی استر و پنبه با روکش پی وی سی و الیاف مصنوعی تولید میشوند که نسبت به مدل ها و نوع چادر مسافرتی فرق دارند.  چادر های مسافرتی باید بدنه کاملا ضد آب داشته باشند و زمان بارش باران آب به داخل چادر نفوذ نکند و از نظر پارچه باید کیفیت مناسب و دوخت کاملا دقیق و محکمی داشته باشند و از طرفی از روی پرس ها آپارات شده باشند.

سعی داشته باشید در هنگام خرید نوع سازه و نوع جنس بدنه و دوخت چادر مسافرتی مطمئن شوید. چادر ها در سه نوع چادر مسافرتی اتوماتیک 6 و 8 و 4 نفره , چادر مسافرتی عصایی 12 نفره و 10 و 8 نفره, چادر مسافرتی فنری 2 نفره و 4 و 6 و 8 و 10 و 12 نفره, تولید میشوند که از نظر باز و بسته شدن با هم فرق دارند و از نظر سرعت نصب و جمع شدن به ترتیب چادر اتوماتیک، چادر فنری، چادر عصایی سریعتر باز و بسته میشوند.

intexsho_66697

معرفی تشک بادی صندلی عقب ماشین

تشک بادی صندلی عقب ماشین ویژه انواع ماشین های خارجی و ایرانی با کیفیت بالا و حجم کوچک تولید شده اند که برای خوابیدن و رفع خستگی در ماشین مناسب هستند. تمامی تشک های صندلی عقب ماشین با لوازم کامل که شامل پمپ باد فندکی دو کاره فابریکی با قابلیت پر و خالی شدن تشک، دو عدد بالش بادی مسافرتی، ساک حمل و نقل در نمایندگی اینتکس شو عرضه میشوند.

خریداران محترم با توجه به فروش تشک های تقلبی و فیک در بازار حتما انواع تشک بادی خودرو را از نمایندگی تشک بادی صندلی عقب ماشین سایت شاپ اینتکس خرید کنید و این نمایندگی این اطمینان را به شما میدهد که تشک صندلی عقب ماشین کاملا اصلی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است و تمامی لوازم جانبی مانند پمپ باد فندکی, ساک حمل, دو عدد بالش در بسته بندی این تشک موجود است.

خریداران محترم و علاقه مندان محصولات بادی اینتکس میتوانند از طریق وب سایت اینتکس شو  intexsho انواع محصولات بادی اصلی و اورجینال اینتکس را مشاهده و خرید نمایند و برای داشتن اطلاعات بیشتر با همکاران ما در فروشگاه محصولات بادی اینتکس شو با شماره های 02144381754 و 02144381761 یا با تلفن همراه 09128383850 تماس حاصل فرمایید.