دانلود مجموعه والپیپرهای زیبا از مناظر آبی – دی ماه ۹۹

منبع: دانلود ها

94

1399/10/6

18:26


مجموعه والپیپرهای زیبا از مناظر آبی – دی ماه ۱۳۹۹

| سری اول اضافه شد |

دانلود-والپیپر-مناظر-آبی

این مجموعه از والپیپرهایی که آماده کرده‌ایم، تصاویری از مناظر زیبای آبی در سرتاسر جهان هستند که در سال ۲۰۲۰ تهیه شده‌اند. می‌دانیم که سطح بزرگی از کره زمین را آب تشکیل داده است و ما اقیانوس‌های پهناور و زیبا را نظاره می‌کنیم. در همین راستا بخش بزرگی از طبیعت، با آب گره خورده است و والپیپرهای منحصربه‌فردی را می‌توانیم از آن‌ها شاهد باشیم. والپیپرهای مناظر آبی، شامل تصاویری از اسکله‌ها و بندرها در کنار اقیانوس‌های مختلف هستند که از قطب شمال تا جنوب امتداد دارند. این تصاویر شامل قایق‌هایی در سطح دریا نیز هستند که در دوردست‌های آن غروب خورشید نیز دیده می‌شود. همه‌ی این تصاویر وضوح بسیار بالایی دارند و همه‌ی آن‌ها را می‌توانید در فرمت JPG یا PNG تهیه کنید. فراموش نکنید که این تصاویر اندازه‌ی مناسبی دارند و جزئیات به‌صورت دقیق نمایان خواهد بود.

سری اول – آپدیت ۶ دی ماه

در اولین سری از والپیپرهای مخصوص مناظر آبی، پهنه‌ی اقیانوس‌ها را به نظاره خواهیم نشست و غروب خورشید را از سطح دریاها مشاهده می‌کنیم. این والپیپرها شامل تلاقی آب با جنگل‌های پهناور نیز هستند که توصیف زیبایی آن‌ها نشدنی است. تصاویر رنگ‌بندی جذابی دارند که همه‌ی آن‌ها طبیعی است و گاهی هم خوشذوقی را در طراحی مشاهده می‌کنیم. این مجموعه را می‌توانید به‌صورت زمان‌دار روی دسکتاپ خود تنظیم کرده و از آن‌ها لذت کافی را ببرید.

تصاویر-والپیپر-مناظر-آبی

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود سری اول با حجم ۸۶.۷۹ مگابایت | آپدیت: ۶ دی ماه (جدید)


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو