روز چهارشنبه گذشته بود زهره هراتیان مدیر مرکز پزشکی ایفمارک در گفتگو با مهر در ارتباط با برگزار نشدن بازی پرسپولیس و ذوب آهن اعلام کرد تیم ذوب آهن تخلفاتی در بخش بهداشتی مرتکب شده است. هراتیان گفت که گزارش این تخلفات ابتدا به دبیر کل فدراسیون فوتبال و سپس به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال شده است.

دیروز هم خبرهایی از برگزاری جلسه کمیته انضباطی در روز دوشنبه این هفته و رسیدگی به این پرونده منتشر شد و صحبت از احتمال اعلام نتیجه ۳ بر صفر به سود پرسپولیس به میان آمد.

این در حالی است که پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد هنوز پرونده‌ای در این زمینه به کمیته انضباطی فدراسیون ابلاغ نشده است و اعضای کمیته در جریان این پرونده نیستند.

یکی از اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خبرنگار مهر گفت: تا امروز (شنبه) چیزی به کمیته انضباطی نرسیده است و ابلاغی صورت نگرفته. معمولاً اگر ابلاغی بیاید، در گروهی که خود اعضای کمیته دارند اعلام می‌کنند و برای رسیدگی به آن پرونده، زمانی تعیین می‌شود. تا الان این اتفاق نیفتاده و بعید می دانم روز دوشنبه هم جلسه‌ای باشد. حتی اگر شکایتی هم صورت بگیرد، طبق روال باید برای دفاع و ارسال مدارک ابلاغیه بدهیم و این‌طور نیست که با یک جلسه تصمیم‌گیری شود.