فریبا نادری: بچه‌های تئاتر روزهای سختی را می‌گذرانند/ یک ماه با کرونا درگیر بودم

منبع: ایران آرت

75

1399/10/6

22:18


بازیگر سریال "ستایش" می‌گوید: در این روزهای سخت دلم با همه بچه‌های تئاتر است و از این اوضاع خیلی متاثر هستم، که این ویروس منحوس، موجب بیکار شدن خیلی از همکاران تئاتری بنده شده است.

ایران آرت: فریبا نادری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پیرامون آخرین وضعیت فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: برای ایفای نقش در یک فیلم سینمایی و یک سریال قرارداد بسته ام و هم اکنون در مرحله پیش تولید هستیم و هنوز فیلمبرداری آن آغاز نشده است و به دلیل رسانه ای نشدن پروژه نمی‎توانم اطلاعاتی از جزئیات آن ها اعلام کنم.

بازیگر سریال "ستایش" در خصوص تاثیر ویروس کرونا بر فعالیت بازیگران عنوان کرد: قاعدتاً ویروس کرونا شرایط کار را برای همه اقشار جامعه سخت و فضای استرس آوری را برای همه ایجاد می کند، اما یک قشری از جامعه همانند ما بالاجبار باید به ادامه فعالیت در این روزهای سخت بپردازیم.

وی در گفتگو با سایت پرسون ادامه داد: من نزدیک به نه ماه در هیچ پروژه ای حضور نداشتم، این دو کار هم به دلیل جذابیت نقش، شناخت تیم تولید و با اطلاع از اینکه آنها پروتکلها را رعایت خواهند کرد، ریسک حضور در این پروژه ها را پذیرفتم و امیدوارم که مردم در تلویزیون و سینما از این دو کار استقبال کنند تا خستگی از تن ما در بیاید.

بازیگر سریال "ازسرنوشت" در پاسخ به اینکه آیا این استرس در ارائه نقش بازیگر نیز تاثیر دارد یا خیر، گفت: چرا طبیعتاً این ترس و استرس ابتلا به ویروس در هنگام ایفای نقش وجود دارد و بر روی بازی بازیگران نیز تاثیر خواهد گذاشت، حتی پس از پایان فیلمبرداری نیز همراه ما است، مبادا باعث انتقال ویروس به فرزند، همسر و یا سایر بستگان در منزل شویم.

وی در همین راستا افزود: زمان حضور در فیلمبرداری ها من هر ده روز تست می دادم و نکته عجیب آن است که من زمانی که سر کار بودم خداروشکر به کرونا مبتلا نشدم، اما زمانی که در منزل در قرنطینه خانگی بودم متاسفانه به این ویروس مبتلا شدم، اما همانند بعضی از همکاران خیلی رسانه ای نکردم، دوره سختی بود و نزدیک به یک ماه من و همسرم و همچنین دخترم درگیر این بیماری بودیم و روزهای سختی را در قرنطینه خانگی گذراندیم.

فریبا نادری در ادامه پیرامون تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر توقف فیلمبرداری ها اذعان کرد: تا وقتی که همه جا تعطیل نشود نمی توان یک جا بخصوصی را تنها تعطیل کرد، به عنوان مثال در اوایل سال جلوی فیلمبرداری ها را متوقف کردند، اما همسر من را که تعطیل نکردند و این مجدد ریسک ابتلا به ویروس در منزل وجود دارد.

وی در همین راستا ادامه داد: تا زمانی که کل شهر را تعطیل و قرنطینه نکنند این ویروس ریشه کن نمی شود، کاری که چین کرد و جلوی بیماری را گرفت، به عنوان مثال زمانی که بازیگر تعطیل است، اما همسرش که کارمند بانک است در اجتماع حضور دارد چه تفاوتی می کند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص وضعیت معیشتی هنرمندان در این روزها و حمایت مسئولان ذی‎ربط اذعان کرد: من خیلی پیگیر حمایت نبودم، اما چند ماه پیش پیامکی تحت عنوان هنر کارت برای ما ارسال شد ولی من از جزئیات آن بی اطلاع هستم.

فریبا نادری در ادامه با اظهار ناراحتی و همدلی با همکاران تئاتری گفت: واقعاً در این روزهای سخت دلم با همه بچه های تئاتر است و از این اوضاع خیلی متاثر هستم، که این ویروس منحوس، موجب بیکار شدن خیلی از همکاران تئاتری بنده شده است.

وی در همین راستا ادامه داد: تئاتر به دلیل بسته بودن فضا و ماندن در یک سالن سرپوشیده به مدت حداقل یکساعت ریسک ابتلا به این ویرس را افزایش می دهد، اما در سینما خطرش کمتر است، زیرا عوامل همه ماسک می زنند و تنها بازیگرها آن هم جلوی دوربین در زمانی کوتاه ماسک خود را بر می دارند و به صورت کلی امکان رعایت پروتکل های بهداشتی بیشتر وجود دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو