لباس مجلسی هولوگرامی در انواع مدل های شیک و مد روز

لباس مجلسی هولوگرامی در انواع مدل های شیک و مد روز


منبع: آرگا

441

1399/10/7

12:08


در این مطلب توجه شما را به انواع مدل لباس مجلسی هولوگرامی دخترانه و زنانه جلب خواهیم کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

تلفیق بازتاب فلزی و رنگین کمانی یکی از ویژگی های برجسته لباس مجلسی هولوگرامی می باشد و این ویژگی باعث می شود تا شما خوش استایل و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مدل های لباس مجلسی هولوگرامی

لباس مجلسی های دخترانه و زنانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و شما می توانید از بین آن ها لباسی با تن پوش مناسب و شیک را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

لباس زنانه هولوگرامی

طرح های لباس هولوگرامی

لباس هولوگرامی به راحتی با سایر رنگ و طرح ها ست می شود از رو شما می توانید این طرح لباس را در پوشش خود با اکسسوری های دلخواه تان به راحتی ست نمایید همچنین این طرح لباس ها باعث می شوند تا جواهرات شما در سایه آن ها به زیبایی بدرخشند.

 این طرح لباس ها می توانند دارای رنگی تیره نظیر مشکی یا بادمجونی یا رنگ روشن نظیر صورتی و شیری باشند و شما هر رنگی را که برای این طرح لباس انتخاب نمایید محدودیتی برای آرایش تان وجود نخواهد داشت و می توانید از هر نوع آرایشی استفاده نمایید تا جذاب و زیباتر از همیشه به نظر برسید.

لباس هولوگرامی بهترین انتخاب برای لباس شب می باشد و شما با پوشیدن این طرح لباس جسورتر به نظر می رسید همچنین این طرح لباس به صورت کوتاه و بلند دوخته می شود. برخی از طرح های پیراهن هولوگرامی دارای دوختی ساده هستند و برخی دیگر نیز به صورت برش دار دوخته می شوند.

پیراهن های هولوگرامی به صورت آستین دار یا بدون آستین دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید ظاهری پوشیده داشته باشید بهتر است طرح های آستین دار را برای پوشیدن انتخاب نمایید همچنین پیراهن هولوگرامی کوتاه نیز برای خانم ها و دختران جوان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

لباس آستین دار هولوگرامی

مدل لباس مجلسی بلند

 

لباس بلند هولوگرامی

مدل لباس مجلسی هولوگرامی دخترانه

لباس کوتاه هولوگرامی

پیراهن هولوگرامی

لباس کوتاه هولوگرامی

پیراهن بلند هولوگرامی

اگر شما تمایل دارید از پیراهن بلند هولوگرامی در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است این طرح پیراهن را با کفش پاشنه بلند بپوشید همچنین اگر پاهایی خوش فرم دارید و پایین تنه تان جذاب است بهتر است پیراهن کوتاه هولوگرامی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

لباس هولوگرامی در انواع طرح های لباس سرهمی مجلسی و بلوز هولوگرامی و دامن و تاپ هولوگرامی و … موجود می باشد که انتخاب هر یک از این طرح لباس ها به سلیقه شخصی و نیاز شما بستگی دارد.

پیراهن هولوگرامی در انواع طرح های ساده و کار شده موجود می باشد و برای تزیین این طرح لباس ها از تور و سنگ های تزیینی و … استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت و جذاب داشته باشید بهتر است از لباس های کار شده برای حضور در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید. لباس های ساده و بدون تزیین هولوگرامی نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و اگر شما تمایل دارید پوششی ساده تر داشته باشید بهتر است این طرح لباس را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل لباس مجلسی هولوگرامی

لباس سرهمی هولوگرامی

مدل بلوز هولوگرامی

پیراهن بلند هولوگرامی

لباس بلند هولوگرامی

مدل لباس شب هولوگرامی

مدل پیراهن بلند هولوگرامی

مدل لباس بلند هولوگرامی

لباس بلند هولوگرامی

لباس کوتاه هولوگرامی

مدل لباس بلند هولوگرامی

لباس سرهمی هولوگرامی

مدل لباس هولوگرامی

پیراهن کوتاه هولوگرامی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های لباس هولوگرامی آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباسی با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو