چگونه به کائنات دستور دهیم؟ (۱۰ راه درخواست از کائنات)

منبع: مینویسم

116

1399/10/7

22:09


چگونه به کائنات دستور دهیم؟ (10 راه درخواست از کائنات)

چگونه به کائنات دستور دهیم؟ (10 راه درخواست از کائنات)

منظور من از دستور دادن به کائنات در واقع صحبت کردن و گفتگوی واقعی با جهان است! وقتی در جهان فکر می کنید یا می خواهید جهان تغییرات خاصی در زندگی شما ایجاد کند ، در مورد آن به جهان می گویید و به همان روشی که جهان می داند به شما پاسخ می دهد. فقط باید گوش شنوا و چشم بینایی داشته باشید.اما چگونه به کائنات دستور دهیم؟ یکی از راه های جذب انرژی و سیگنال های جهان جملات تاکیدی مثبت برای جذب عشق و ازدواج  و همچنین جملات تاکیدی برای سلامتی و تندرستی خود و دیگران را بخوانید.

10 راهی که کمک می کند به کائنات دستور دهیم

اینگونه با جهان صحبت کنید و آنچه را در زندگی شما اتفاق می افتد تماشا کنید. با این روشها با جهان صحبت کنید و جادویی را که قرار است در زندگی شما به نمایش درآید و به موفقیت برسید را تماشا کنید. 10 راه توضیح داده شده می تواند به شما کمک کند تا اطمینان حاصل کنید که جهان شما را می شنود. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید مطمئن شوید بیشترین بهره را از خود، جهان و قانون جذب می برید.

1. باید درخواست خود را به صورت واضح به جهان بگویید

زمانی که شما یک درخواست مبهم برای جهان ارسال می کنید ،باید انتظار داشته باشید که پاسخی به همان اندازه نامشخص دریافت کنید. متن درخواست خود را به گونه ای کامل انجام دهید که دقیقاً همان چیزی را که می خواهید منعکس کند.

اطمینان حاصل کنید که درمورد آنچه می خواهید و چگونگی دستیابی به آن روشن هستید ، این امر باعث می شود که جهان بتواند در سفر به شما کمک کند.

2. تمرکز کنید

با تمرکز کردن به پیام خود قدرت دهید. آنچه می خواهید به دست آورید تصور کنید و نتیجه مثبت را در تخیل خود بشنوید ، لمس کنید ، احساس کنید و بچشید. وقتی می توانید هر نگرانی یا استرسی را فراموش کنید و تصمیم بگیرید که بر آنچه می خواهید به دست بیاورید تمرکز کنید ، این می تواند دید شما را بهبود بخشد و پیامی قدرتمند به جهان بفرستد.

3. اعتقاد خود را تقویت کنید

تصورات خود را مانند یک رویای بی اثر نبینید. چشم ذهن شما محلی است که در آن ایده ها را شکل می دهید و تقویت می کنید. علاوه بر این ، جهان را به عنوان یک مکان در نظر بگیرید. پیام خود را بصورت نامه ای برای جهان به عنوان آدرس روی پاکت نامه خود چاپ کنید.

4. رها کنید

پس از ارسال درخواست ، دیگر به آن فکر نکنید. اگر نامه ای را روی زمین قرار دهید، نیازی به اراده آن برای رسیدن به مقصد ندارید. پیام شما به جهان با انتشار آن به هدف خود می رسد.

5. انرژی های منفی را دور بریزید

ذهن خود را از منفی سازی آزاد سازید ، تا یک کانال تمیز برای ارسال خواسته ها باشد. استرس، افکار و احساسات منفی را با استفاده از مدیتیشن، یوگا، تای چی یا سایر اشکال روش های پاک سازی انرژی که ترجیح می دهید پاک کنید.

۴ اصلی که قدرت ارزشمند ساختن زندگی را دارد.

6. انتظار و فضاسازی برای پاسخ کائنات

وقتی کالاها را از طریق پست ارسال می کنید ، انتظار تحویل آنها را دارید. علاوه بر این ، ممکن است برای ورود آنها آماده شوید. اگر منتظر کفش های جدید بودید ، ممکن است در قفسه کفش خود جا باز کنید. به همین ترتیب ، برای نظم و ترتیب خود در جهان ، در زندگی خود فضا برای خواسته تان ایجاد کنید. و به دنبال فرصت های جمع آوری باشید. به عنوان مثال ، اگر شما خواستار یک رابطه عاشقانه شده اید ، در خانه ننشینید. اگر در یک رویداد دوست یابی سریع شرکت کنید ، برای کیهان آسان تر خواهد بود که جلسه ای را به عشق زندگی خود تنظیم کنید.

7. انرژی خود را هدایت کنید

نحوه هدایت انرژی شما پس از ارسال پیام می تواند در تحویل یا گمراه شدن پیام تأثیر بگذارد. اگر تقاضای بزرگی کرده اید ، اما به دوستان خود بگویید که منابع کافی ندارید. پیام شما متوقف خواهد شد شما یک ارتباط متناقض ارسال کرده اید که اولویت دارد. درخواست جدید ناشی از عدم تمرکز شما است. صحبت کنید ، راه بروید ، صحبت کنید و نفس بکشید گویی واقعیت شما از قبل به سمت بهتر تغییر کرده است و پیام اصلی شما ارائه خواهد شد.

8. از هدف خود مطمئن باشید

هنگامی که من برای اولین بار از قانون جذب استفاده کردم ، این واقعا برای من مفید نبود تا اینکه سرانجام مفهومی به نام هدف را کشف کردم که تمام قطعات گمشده را برای من پر می کرد. در واقع ، این زندگی من را کاملا تغییر داد! مطمئن باشید به درخواست و هدفی که فرستاده اید. این کار زمان رسیدن به خواسته ی شما را کاهش میدهد. مطمئن باشید که با ارسال درخواست خود 100 درصد جواب خواهید گرفت .

9. نگران نباشید.

ممکن است شما برای رسیدن به یک نتیجه موفق همه کارها را انجام داده باشید ، اما تصور کنید پیام شما از آنجا که نتیجه ای نداشته است نرسیده است. با این حال ، جهان از در بند زمان نیست. چیزی که ممکن است برای شما ماه های طولانی به نظر برسد چشمک زدن در عوالم بزرگتر است. نتایج می توانند به سرعت ، یا به آرامی رخ دهند. همچنان منتظر نتیجه مثبت باشید و فرصت هایی را برای رسیدن به هدف خود بپذیرید.

10. با قدرشناسی زندگی کنید

اگر اعتقاد دارید که خواسته های خود را جذب می کنید ، که یکی از اجزای ضروری انجام این کار است ، از گوش دادن به جهان تشکر خواهید کرد. انرژی شادی آور شما به جهان به عنوان سپاسگزاری ارسال می شود. متعاقباً ، جهان یقین خواهد داشت که خواسته های شما را به درستی شنیده است.

پیام های شما همیشه توسط جهان دریافت می شوند. با این حال ، گاهی اوقات آنها مبهم هستند ، یا شما به طور تصادفی آنها را با خواسته های متناقض خود کنار می گذارید. در واقع، شما فرصت های دریافت جایزه خود را تشخیص نمی دهید.

معرفی ۸ راهکار و برنامه ریزی برای رسیدن به هدف در زندگی

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو