۲۰نفر از اراذل و اوباش در مهمانی شبانه دستگیر شدند

منبع: ساتین

104

1399/10/8

13:37


فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری ۲۰ نفر از اراذل و اوباش شهرستان البرز در یک مهمانی شبانه در شهر بیدستان خبر داد.

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حضور تعدادی از اراذل و اوباش در یک مهمانی شبانه در شهر بیدستان و همچنین اطلاعات به دست آمده از رصد فضای مجازی در این خصوص، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان البرز قرار گرفت.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، وی افزود: برابر بررسی‌های انجام شده، مشخص شد این اراذل و اوباش با نقض محدودیت‌های کرونایی اقدام به برگزاری دور همی و برپایی جشن تولد به همراه پخش موسیقی زنده و انتشار لایو در اینستاگرام از تحرکات خود کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: مأموران با هماهنگی قضایی و انجام اقدامات گسترده پلیسی، محل دورهمی متهمان را در شهر بیدستان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه، تعداد ۲۰ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.

ابراهیمی با اشاره به کشف ۱۷ قبضه سلاح سرد و دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار استان در این دورهمی خاطرنشان کرد: مخلان نظم و امنیت و آرامش شهروندان باید بدانند که پلیس در مواجهه با هر گونه هنجارشکنی بسیار قاطع و بدون هرگونه چشم پوشی، با هرنوع هنجارشکنی، برخورد خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده این گونه موارد، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

منبع : برترین ها

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو