هیچکس از طرف سفارت ایران، نمایندگی ندارد

منبع: برترین ها

65

1399/10/8

18:48


سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط اعلام کرد: هیچ فرد یا مؤسسه‌ای در خصوص پیگیری امور ایرانیان، مسائل کنسولی، امور حقوقی، اقتصادی، تجاری و فرهنگی از طرف این سفارتخانه، نمایندگی یا وکالت ندارد.

ایرنا: سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط اعلام کرد: هیچ فرد یا مؤسسه‌ای در خصوص پیگیری امور ایرانیان، مسائل کنسولی، امور حقوقی، اقتصادی، تجاری و فرهنگی از طرف این سفارتخانه، نمایندگی یا وکالت ندارد.

به نقل از بخش رسانه‌ای سفارت ایران در عمان، سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط پایتخت عمان امروز در اطلاعیه‌ای خطاب به هموطنان ایرانی و همچنین اتباع سایر کشورها به ویژه شهروندان عمان اعلام کرد: هیچ فرد یا مؤسسه‌ای اعم از ایرانی یا خارجی درخصوص پیگیری امور ایرانیان، مسائل کنسولی، امور حقوقی، امور اقتصادی و تجاری، فرهنگی و غیره از طرف سفارت جمهوری اسلامی ایران، نمایندگی یا وکالت ندارد.

هیچکس از طرف سفارت ایران، نمایندگی ندارد

این سفارتخانه به هموطنان توصیه کرده است در صورت نیاز به اخذ راهنمایی یا خدمات، مستقیما به بخش‌های مربوطه در این سفارت مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۰۰۹۶۸۲۴۶۹۶۹۴۴ و یا ۰۰۹۶۸۲۴۶۹۶۹۴۷، تماس بگیرند.

بر اساس اطلاعیه این سفارت، اخبار و اطلاعات پیرامون روابط دو کشور یا قوانین و مقررات فعالیت در ایران و عمان، از طریق سایت این سفارت به آدرس https://oman.mfa.gov.ir یا صفحه اینستاگرام این سفارت به آدرس https://www.instagram.com/iranemboman قابل دسترسی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو