چگونه در دوره های فنی حرفه ای تعمیرات موبایل و برق ساختمان ثبت نام کنیم؟

منبع: دلگرم

148

1399/10/8

22:02


چگونه در دوره های فنی حرفه ای تعمیرات موبایل و برق ساختمان ثبت نام کنیم؟

دوره های فنی حرفه ای امروزه با توجه به بازار کار عالی مشاغل فنی در ایران و سایر کشورها طرفداران بسیاری داشته و افراد بسیاری به دنبال ثبت نام در این دوره ها هستند. برای ثبت نام در دوره های فنی حرفه ای ابتدا و پیش از هر اقدامی می بایست به بررسی آموزشگاه های فنی حرفه ای پرداخته و بهترین آموزشگاه را انتخاب نمایید.

امروزه آموزشگاه های فنی حرفه ای بسیاری دوره های فنی حرفه را برگزار می نماید، اما کیفیت دوره های برگزار شده در این مراکز یکسان نبوده و برخی از این آموزشگاه ها تنها به صورت تئوری به آموزش مفاهیم فنی پرداخته و هیچ گونه آموزش عملی در این زمینه ندارند.

بنابراین انتخاب بهترین آموزشگاه یکی از مهم ترین پیش شرط ها برای ثبت نام در دوره های فنی حرفه ای است. یک آموزشگاه فنی حرفه ای عالی و تخصصی ویژگی هایی دارد که در این مطلب قصد داریم به بررسی این ویژگی ها بپردازیم. دقت داشته باشید در صورتی که انتخاب آموزشگاه به درستی صورت نگیرید هزینه و زمان شما به هدر خواهد رفت.

چطور بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای را انتخاب کنیم؟

یک آموزشگاه فنی حرفه ای خوب برای ثبت نام دوره های فنی حرفه ای می بایست مجهز به کارگاه های آموزشی با تجهیزات کامل باشد و دوره های آموزشی خود را به صورت عملی برگزار نماید. بنابراین هنگام ثبت نام دوره آموزشی، توصیه می کنیم کارگاه های آموزشی را بررسی کرده و اطمینان حاصل کنید که دوره به صورت عملی برگزار می گردد.

به طور مثال هنگام ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات ایسیو ، کارگاه آموزشی را بررسی کرده و اطمینان حاصل کنید که تجهیزات لازم برای یادگیری تعمیرات ایسیو فراهم شده است یا خیر و اینکه آموزش ها به صورت عملی ارائه می شود یا تنها به صورت تئوری به آموزش مباحث پرداخته می شود.

دارا بودن اساتید متخصص و باتجربه از دیگر موضوعاتی است که یک آموزشگاه فنی حرفه ای تخصصی باید دارا باشد. زیرا در صورتی که استاد دوره از تجربه کافی برخوردار نباشد، آموزش به درستی صورت نگرفته و شما زمان و هزینه خود را هدر خواهید داد.

آموزش تعمیرات ایسیو

کامل بودن سرفصل های دوره از دیگر موضوعاتی است که هنگام ثبت نام بایستی مورد توجه قرار گیرد. به طور مثال در صورتی که قصد شرکت در دوره تعمیرات موبایل را دارید بایستی دقت داشته باشید که آموزشگاه انتخابی ضمن برخورداری از تجهیزات کافی و آموزش عملی، به آموزش صفر تا صد تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری انواع موبایل بپردازد.

همچنین در دوره برق ساختمان نیز بایستی کلیه مباحث مربوط به برق کشی ساختمان و نصب انواع سیستم های امنیتی و رفاهی از قبیل نصب دوربین مدار بسته، دزدگیر، آیفون، اعلام حریق و . . . آموزش داده شود.

پشتیبانی دوره یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد. دقت داشته باشید که آموزشگاه انتخابی پس از پایان دوره پشتیبانی مناسبی را ارائه دهد.

امکان بازآموزیی رایگان دوره، اعتبار مدرک ارائه شده، زمان برگزاری دوره برخی از دیگر ویژگی هایی است که هنگام ثبت نام دوره های فنی حرفه ای می بایست مورد توجه قرار گیرد.

آموزشگاه برق گستران بهترین انتخاب برای ثبت نام دوره های فنی حرفه ای

آموزشگاه ها برق گستران یکی از معتبرترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور است که به صورت کاملا عملی و در کارگاه های مجهز دوره های فنی حرفه ای تعمیرات موبایل، ایسیو و برق ساختمان را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید.

دوره های برگزار شده در این آموزشگاه زیر نظر اسایتد حرفه ای و با تجربه برق و الکترونیک برگزار شده و این امکان برای کارآموزان فراهم شده است تا به صورت عملی در دوره کار کرده و به رفع اشکال بپردازند.

آموزشگاه برق

در دوره های تعمیرات موبایل این آموزشگاه کارآموزان با آموزش کامل تعمیرات سخت افزار اندروید و آیفون آشنا شده و پس از پایان دوره می توانند همانند یک تعمیرکار حرفه ای موبایل انواع مشکلات موبایل را عیب یابی و تعمیر نمایند.

در دوره های تعمیرات ایسیو نیز کارآموزان با صفر تا صد تعمیرات ایسیو در انواع خودرو آشنا شده و می توانند انواع مشکلات ایسیو در انواع خودرو را عیب یابی و تعمیر نمایند. دوره برق ساختمان در این آموزشگاه نیز به صورت تخصصی به آموزش صفر تا صد مفاهیم برق و نصب انواع سیستم های امنیتی و رفاهی می پردازد.

آموزشگاه برق گستران برای موفقیت هر چه بیشتر کارآموزان در بازار کار به صورت نامحدود پشتیبانی را به کارآموزان ارائه داده، همچنین کارآموزان در صورت عدم یادگیری مباحث طی دوره می توانند به صورت رایگان در دیگر دوره های این آموزشگاه به صورت رایگان شرکت کنند.

در پایان دوره های این آموزشگاه مدرک معتبر فنی حرفه ای به کارآموزان ارائه شده و مشاوره های بازاریابی و کسب و کار نیز به کارآموزان ارائه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره های این آموزشگاه و ثبت نام می توانید به سایت این مرکز به نشانی/https://barghgostaran.com مراجعه نمایید.

همچنین می توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمایید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو