هنوز مدتی از اتمام پخش سریال های پربیننده ی هم گناه و آقازاده در شبکه نمایش خانگی نگذشته است که سریال های جذاب و جدید قورباغه و برنامه ی همرفیق منتشر شدند و سریال ملکه گدایان هم در شرف پخش است. در این مطلب سعی داریم شما را با این تولیدات جدید شبکه خانگی آشنا کنیم.

دانلود سریال قورباغه

830671 73445466763237

سریال قورباغه به نویسندگی، تدوین و کارگردانی هومن سیدی، محصول سال ۱۳۹۸- ۱۳۹9 و نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی در شبکه نمایش خانگی است. او ساخت فیلم های سینمایی موفقی نظیر مغزهای کوچک زنگ زده را در کارنامه خود دارد. قسمت هایی از این سریال بنا به داستان آن در خارج از کشور فیلمبرداری شده اند.

گفته شده برای پخش این سریال در نتفلیکس مذاکراتی صورت گرفته است. هرچند این اولین باری نیست که یک سریال ایرانی مذاکراتی را با سرویس معروف پخش آنلاین Netflix داشته و باید دید آیا عوامل این سریال در همکاری با این شبکه موفق می شوند یا خیر.

نوید محمدزاده در قورباغه اولین بازی در سریال شبکه نمایش خانگی را تجربه می‌کند. سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار، صابر ابر، مهران غفوریان، فرشته حسینی و هومن سیدی از دیگر بازیگران سریال قورباغه هستند.

این مجموعه با درون مایه ی درام و اجتماعی 16 قسمت دارد و داستان این سریال به مشکلات جامعه و تأثیرات آن بر روی هر فرد می‌پردازد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کُتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همه ی این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.»

هومن سیدی و نوید محمدزاده پیش از این سریال در فیلم های سیزده، خشم و هیاهو و مغزهای کوچک زنگ زده با یکدیگر همکاری داشته اند و سریال قورباغه چهارمین تجربه مشترک آن ها به حساب می آید.

به گفته بسیاری از منابع خبری، سریال قورباغه به دلیل متفاوت بودن قصه و ژانر آن می‌تواند رکورد های زیادی را در شبکه نمایش خانگی جا به جا کند.

برای دانلود سریال قورباغه با حجم نیم بها به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود قسمت سوم سریال قورباغه

دانلود سریال ملکه گدایان

دانلود سریال ملکه گدایان

سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده، نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی و تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی محصول سال ۱۳۹۹ در شبکه نمایش خانگی است.

حسین سهیلی زاده کارگردان باسابقه تلویزیون و سینما که ساخت اثر موفقی چون سریال مانکن را در کارنامه ی خود دارد این بار سراغ یک سوژه ی جدید در عرصه ی شبکه نمایش خانگی رفته و سکانس هایی از این سریال در شهر استانبول ترکیه فیلمبرداری شده است. از تیزرهای منتشر شده ی این سریال به نظر می رسد که با یک درام اجتماعی روبرو هستیم. در خلاصه ی داستان این سریال آمده است: امروزِ تو، می تونه فردای من باشه ... هیچکس از سرنوشت خبر نداره.... حتی شما...

بازیگران سریال ملکه گدایان

باران کوثری در ملکه گدایان اولین بازی در سریال شبکه نمایش خانگی را تجربه می‌کند. فرزاد فرزین که تاکنون تجربه ی موفق بازی در سریال مانکن را داشته برای دومین بار با حسین سهیلی زاده در این پروژه همکاری می کند. رویا نونهالی، پانته آ بهرام، محمدرضا غفاری، آرمان درویش، رضا بهبودی، الهام کردا، سولماز غنی، یسنا میرطهماسب، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی و نورا محقق از دیگر بازیگران سریال ملکه گدایان هستند.

خوانندگی روزبه بمانی برای سریال ملکه گدایان

در آستانه پخش قسمت نخست این سریال ترانه ی «علاج» با صدای روزبه بمانی به عنوان تیتراژ پایانی سریال منتشر شد. بنابراین باید دید فرزاد فرزین که در سریال مانکن هم بازیگر و هم خواننده ی این سریال بود در ملکه گدایان فقط بازیگر است یا اینکه همراه با روزبه بمانی در قسمت های آینده شاهد پخش ترانه های اختصاصی برای این سریال هستیم.

سریال ملکه گدایان کی پخش می شود؟

این سریال قرار بود اواخر آذر پخش شود اما به دلایلی به پخش در آن تاریخ نرسید. طبق شنیده ها چهارشنبه 10 دی شاهد پخش قسمت نخست این سریال جذاب خواهیم بود. برای اطلاع از پخش قسمت اول سریال ملکه گدایان و همچنین دانلود سایر فیلم و سریال های شبکه نمایش خانگی به سایت دانلود قانونی حلال دانلود مراجعه کنید.

برای دانلود سریال ملکه گدایان با حجم نیم بها بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت اول سریال ملکه گدایان

830671 734454667632399

دانلود برنامه همرفیق با اجرای شهاب حسینی

830671 7344546676323536

برنامه ی همرفیق هر پنج شنبه توسط سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع می شود.

برنامه همرفیق یک برنامه اینترنتی با اجرای شهاب حسینی است. شهاب حسینی سال‌ها از کار اجرا دور بوده و اکنون قصد دارد تجربه‌ای تازه را رقم بزند. او در سال ۱۳۷۷ با اجرای برنامه اکسیژن که برنامه‌ای پرطرفدار بود اولین حضور تلویزیونی‌اش را تجربه کرد.

همرفیق یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور است که با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی است. شهاب حسینی در برنامه خودش روبه‌روی مهمانان محبوب و سرشناس می‌نشیند. احتمالا بسیاری از چهره‌هایی که کمتر گفت‌وگو می‌کنند و در برنامه‌های اینترنتی و تلویزیونی حاضر نمی‌شوند، به اعتبار جایگاه هنری شهاب حسینی در «همرفیق» حضور خواهند یافت.

این برنامه محور هنری و اجتماعی با مهمانانی مشهور دارد. تهیه‌کننده برنامه همرفیق حسن خدادادی و نویسندگی آن را سروش صحت بر عهده دارد. این برنامه قرار است میزبان چهره‌های محبوب کشور در فضایی باشد. در اولین قسمت از این برنامه نوید محمدزاده برای نخستین بار در یک تاک شو حضور پیدا کرد. در دومین قسمت هوتن شکیبا به همراه بهرام افشاری و در سومین قسمت از این برنامه پژمان جمشیدی فوتبالیست و بازیگر به همراه سام درخشانی حضور پیدا ‌کردند. مهمان قسمت چهارم این برنامه فاطمه معتمدآریا بازیگر محبوب تئاتر و سینما است.

پخش برنامه اینترنتی همرفیق به تهیه‌کنندگی حسن خدادادی از ۲۰ آذر آغاز ‌شده و به صورت هفتگی هر پنجشنبه در سایت حلال دانلود منتشر خواهد شد.

جهت دانلود قانونی با حجم نیم بها روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود قسمت چهارم برنامه همرفیق

830671 734454667632300

 

دانلود سریال گیسو یا عاشقانه 2

830671 734454667632366

فصل اول سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه کنندگی مهدی گلستانه، در سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶ شمسی در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. این سریال که سعی در تابوشکنی هایی درباره ورود زندگی غربی در زندگی ایرانی ها داشت، با اعتراضات بسیاری مواجه شد و خیلی ها نسبت به آنچه در سریال می گذشت و سبک زندگی که تصویر می شد، واکنش نشان دادند!

داستان سریال عاشقانه با درگیری های یک زوج جوان آغاز می شود و در ادامه به مشکلات تک تک شخصیت ها که به واسطه پگاه و همسر وی به مخاطب معرفی می شوند، می پردازد! ساره بیات و محمدرضا گلزار زن و شوهر محوری سریال بودند و در کنار آن ها افرادی مثل هومن سیدی ، بهاره کیان افشار ، حسین یاری ، پانته آ بهرام و … ایفای نقش می کردند.

اما در ادامه و درست در جایی که درگیری های پگاه و همسر وی اوج می گیرد، کاراکتر گیسو با بازی مهناز افشار وارد داستان می شود! او ابتدا خود را دختر حاجی با بازی مسعود رایگان معرفی می کند، اما در ادامه مشخص می شود که زن شرعی حاجی و مادر دوم حسین یاری است! اما در پایان فصل اول این سریال، گیسو از فعالیت ها و همکاری خود با گروهی که رنگ و بوی جاسوسی داشتند، رونمایی کرد.

منوچهر هادی که با سریال عاشقانه بخت خود را در شبکه نمایش خانگی آزمود در پاسخ به این سوال که با عاشقانه چه می کنید؛ فصل دوم را می سازید؟

گفت: ” از قبل برای ساخت فصل دوم عاشقانه متعهد هستیم و قرارداد داشتیم. در حال نگارش فیلمنامه هستند. یک مقدار حساسیت روی آن سریال بالا است. فرهنگ و ارشاد اسلامی هم لطف کردند نهایت همکاری را با ما داشتند و از طرف شورا هم یک مشاور به ما دادند که از ابتدا کنار ما باشد که ان شالله کار را شروع کنیم. اولین کاری که به صورت جدی در دست داریم، عاشقانه است. “

همچنین او درباره مشکلات مهناز افشار و همچنین احتمال تغییر بازیگر گفت: ” برای نقش ایشان صددرصد. ایشان خود قصد ندارد به ایران برگردد. اساسا باید اول به ایران بیاید ببینیم تکلیف او چه می شود! فعلا قصد ندارد به ایران بیاید تا زمانی که آماده بشویم اگر مشکل او حل شد که خودش بازی می کند، اگر هم حل نشد که بازیگر جایگزین می گذاریم. “

آنچه مشخص است این است که همین روزها باید منتظر اخبار جدید و زمان پخش این سریال پرطرفدار باشیم.

برای دانلود سریال گیسو با حجم نیم بها و کسب اطلاعات بیشتر درباره ی زمان پخش بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال گیسو

حلال دانلود چگونه کار می‌کند؟

دانلود حلال، یعنی خرید قانونی محصولات سینمایی و موسیقایی، یعنی نه گفتن به دانلودهای غیرقانونی و غیررسمی که خسارت‌های زیان باری به تولیدکنندگان محصولات فرهنگی وارد می‌کند. شما می‌توانید به‌راحتی هر فیلم شبکه نمایش خانگی را در کیفیت‌های مختلف از سایت حلال دانلود جستجو کرده، انتخاب کنید و به‌صورت مستقیم از درگاه بانکی شرکت پخش‌کننده خریداری کنید. همچنین برای رد دین فیلم‌ها و سریال‌هایی که از سایت‌های غیررسمی و به ‌اصطلاح رایگان دانلود کرده و تماشا کرده‌اید کافی است محصول موردنظر را در سایت حلال دانلود جستجو کرده و یک نسخه از آن خریداری کنید. تمامی هزینه‌ها مستقیماً از طریق درگاه بانکی شرکت پخش به حساب صاحب‌امتیاز محصولات واریز می‌شود.

علاوه بر سریال ملکه گدایان شما می‌توانید سریال‌های در حال توزیع شبکه نمایش خانگی نظیر سریال قورباغه، سریال شب های مافیا، برنامه همرفیق و همچنین فیلم‌های سراسر شب، روزهای نارنجی، بی حسی موضعی و … را نیز در سایت دانلود قانونی محصولات شبکه نمایش خانگی (حلال دانلود) به نشانی WWW.HALALDOWNLOAD.COM دانلود کنید.