رایا مارکتینگ و پشتیبانی بی‌نظیر آن 

پس از شنیدن نام رایا مارکتینگ در تحقیقات متوجه پشتیبانی کارآمد و پیگیر این شرکت شدیم، در این رابطه در ویدئویی که در آن مسئولان رایا مارکتینگ سخنرانی داشتند، به سخنرانی مدیر عامل این شرکت جناب آقای مهندس مجید صفایی که از جمله کارآفرینان جوان و کوشای این مرز و بوم است بر خوردیم. ایشان در این سخنرانی اظهار داشتند که:

"قبل از هر چیزی برای این شرکت، رضایت مشتریان اهمیت دارد و به هیچ عنوان حاضر نیستند که حتی یک مشتری از خدمات که رایا مارکتینگ به ایشان ارائه می‌کند، ناراضی باشد". مهندس صفایی در ادامه اضافه کردند که: "اصلی‌ترین رسالت این شرکت رضایت مشتریان است و برای تحقق این رسالت تمام تلاش خود را خواهند کرد که بهترین خدمات را به مشتریان این شرکت ارائه دهند".

مهندس صفایی

مدیرعامل این شرکت مهندس صفایی در ادامه صحبت‌های خود، در این ویدئو اظهار داشتند: "تمام دغدغه‌های ما در شرکت رایا مارکتینگ، پیشرفت و ارتقای کسب درآمد اینترنتی مشتریان، با حفظ نرخ بازگشت سرمایه است. رشد و توسعه در دیجیتال مارکتینگ بسیار جذاب و شگفت آور است و اگر با شرکت ما همراه شوید لذت تجربه‌ایی فوق العاده از سرعت در دنیای الکترونیکی را خواهید چشید. مهندس صفایی سخنان خود را با جمله‌ای از پیتر دراکر که در جایی گفته است: « امروزه شرکت‌های بزرگ، شرکت‌های کوچک را شکست نمی‌دهند، بلکه شرکت‌های سریع، شرکت‌های کند را شکست می‌دهند.» به اتمام رساندند.

خدمات اصلی رایا مارکتینگ چیست؟

رایا مارکتینگ در حقیقت یک شرکت تولید محتوا است که علاوه بر خدمات تولید محتوا، خدماتی مانند: طراحی موشن گرافیک، تولید پادکست، طراحی وب سایت، طراحی لوگو، دیتا اینتری، تبلیغ در گوگل (گوگل ادوردز)، طراحی بنر ثابت و متحرک، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مانند: اینستاگرام و ... را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

تولید محتوای متنی در حقیقت متن‌هایی سئو شده هستند که هدف اصلی آن‌ها آموزش، توصیف یا حتی معرفی کسب‌و‌کار  به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم به کاربران سایت، مشتریان و مخاطبان است. طبق صحبت‌هایی که با مسئولان شرکت رایا مارکتینگ داشتیم، آن‌ها اظهار کردند که، در سال‌های اخیر توانسته‌اند به یکی از سه شرکت برتر کشور در زمینه‌ی تولید محتوا تبدیل شوند.

مسئولان این شرکت در ادامه صحبت‌های خود اذعان داشتند که: "اگر چه تولید محتوا روش پر خرجی بود ولی رایا مارکتینگ با راه‌کار‌های نوین توانسته است ضمن حفظ کیفیت و سرعت، هزینه های این روش اثر بخش تبلیغاتی را کاهش دهد". 

رپورتاژ آگهی طبق صحبت‌های مسئولان و مدیران شرکت رایا مارکتینگ

مدیران این شرکت در سخنان خود درباره‌ی رپورتاژ آگهی این‌گونه گفتند که:

"این شرکت با ثبت آگهی در بیش از 100 سایت انتشار معتبر در کشور که با بررسی‌های دقیق ویژگی‌های مهم این سایت‌ها مانند: الکسا، اتوریتی، اعتبار دامنه، ورودی‌های گوگل و ... توسط کارشناسان با تجربه و همچنین نظارت دقیق بر سئو، خدماتی که به مشتریان ارائه می‌شود، رپورتاژ های با کیفیت و موثری را برای کسب و کار شما تضمین می‌کند.

مسئولان این شرکت تولید محتوا افزودند: "استفاده منظم از رپورتاژ های آگهی در سایت‌های انتشار و همچنین سایت فروشگاهی شما، می‌تواند به بهبودی سئو سایت شما به صورت طبیعی، در دراز مدت کمک کند. بنابراین رپورتاژ های آگهی یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای کاهش نیاز شما به ادوردز‌های گوگل است. مدیران رایا مارکتینگ ادامه دادند که: "ما حاضریم رپورتاژ های آگهی مشتریان را به صورت هدیه نگارش کنیم تا از نظر سئو و اثر گذاری مثبت در تبلیغات مطمئن باشیم".  

پادکست و اثر گذاری بر تبلیغات 

طی گزارشی که از مدیرعامل شرکت رایا مارکتینگ، مهندس مجید صفایی داشتیم. ایشان درباره پادکست که یکی از خدمات این شرکت است اظهار کردند: "شرکت رایامارکتینگ توانسته است با استخدام بیش از 3000 گوینده توانا و خوش صدا از سراسر کشور، پادکست‌های متفاوت با لهجه‌های گوناگون و همچنین زبان‌های مختلف با هزینه‌ای بسیار مناسب برای مشتریان خود مهیا کند". ایشان همچنین در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفتند:

"اثرات پادکست بر هیچکس پوشیده نیست. محتوا های صوتی می‌توانند اثر گذاری مثبتی بر مخاطبان و همچنین سئوی وب‌سایت‌ها داشته باشند. اگر از روش‌های نوین که هنوز در کشور به صورت گسترده استفاده نمی‌شود، در تبلیغات خود استفاده کنیم، می‌توانیم تاثیرات بیشتری را از تبلیغات خود دریافت کنیم". مهندس صفایی در ادامه اضافه کردند که "شرکت آماده است تا با تولید پادکست های با کیفیت تحول جدیدی را در بازار کسب‌و‌کار مخاطبانش بوجود بیاورد".

پادکست

سخن آخر

طبق تعریف‌هایی که قبلا از شرکت رایا مارکتینگ شنیده بودیم و آن چیزی که پس از صحبت کردن با مسئولان این شرکت درباره‌ی خدماتی که ارائه می‌دهند، متوجه شدیم. این شرکت می‌تواند با استفاده از روش‌های نوین تبلیغاتی کمک بسیار بزرگی به توسعه و پیشرفت کسب‌و‌کار شما کمک کند. امیدوارم که این مقاله توانسته باشد شما را با برخی از خدمات این شرکت آشنا کند و شما را به رونق کسب‌و‌کارتان در آینده نزدیک‌تر کرده باشد.