بشنوید: مسعود بهنود از کتاب صابر محمدی گفت/ خوانش دو شعر از کتاب تراکم

منبع: ایران آرت

133

1399/10/10

19:51


مجموعه شعر "تراکم" صابر محمدی توجه مسعود بهنود، روزنامه‌نگار پیشکسوت را جلب کرده و در پادکستی به معرفی آن پرداخته است.

ایران آرت: صابر محمدی، روزنامه نگار شناخته شده فرهنگ و هنر به تازگی نخستین کتاب شعر خود را روانه بازار نشر کرده است.

مجموعه شعر «تراکم» عنوان این کتاب است که توجه مسعود بهنود، روزنامه نگار پیشکسوت را جلب کرده است و در پادکستی به معرفی آن پرداخته است.

 از صابر محمدی پیش‌تر شعرهایی در چند آنتالوژی شعر معاصر منتشر شده بود. شعرهای کتاب «تراکم» مربوط به سروده‌های سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۸ شاعر هستند و بنابراین از تازه‌ترین آن‌ها، ۱۱ سال گذشته است. با این‌که کتاب «تراکم»، با تاخیری یک‌دهه‌ای منتشر می‌شود و همه شعرهای آن در سال‌های میانی دهه ۸۰ نوشته شده‌اند اما از کلیشه‌های شعری دهه ۸۰ در آن‌ها خبری نیست. کتاب در سه فصل «تز»، «آنتی‌تز» و «پیوست» تنظیم شده و ۷۰ صفحه دارد.

صابر محمدی متولد ۱۳۶۵ است و از سال ۱۳۸۲ نوشتن شعر و روزنامه‌نگاری را آغاز کرده است. کتاب شعر «تراکم» در ادامه مجموعه «از حاشیه» که چند سالی است در انتشارات افراز زیر نظر امین مرادی راه‌اندازی شده، منتشر شده است. شاعران این‌سری کتاب‌ها، آن‌طور که از عنوان مجموعه نیز برمی‌آید، از شاعرانی هستند که جزء جریان‌های غالب و رسمی شعر امروز نیستند. «تراکم»، بیست‌ویکمین کتاب از مجموعه «از حاشیه» نشر افراز است.

نسخه کاغذی کتاب «تراکم» در سایت انتشارات افراز و در سایت پخش ققنوس و نسخه الکترونیک آن در اپلیکیشن نشر افراز قابل تهیه است.

این کتاب با قیمت ۲۵هزار تومان در پیشخوان کتابفروشی ها معتبر در دسترس است.

پادکستی که مسعود بهنود برای معرفی صابر محمدی و کتاب شعر تراکم منتشر کرده است را می توانید بشنوید

 

 

حجم ویدئو: 21.24M | زمان ویدئو: 00:04:42

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو