دانلود مجله PC Magazine – ژانویه ۲۰۲۱

منبع: دانلود ها

102

1399/10/11

15:07


دانلود مجله PC Magazine – ژانویه ۲۰۲۱

دانلود-مجله-PC-Magazine-ژانویه-2021

مجله‌ی PC Magazine برای آن‌دسته از خریداران و مصرف کنندگان محصولات الکترونیکی مناسب است که قصد دارند از اخبار روز اطلاع پیدا کرده و به‌طور جامع نقد و بررسی محصولات را مشاهده کنند. این مجله یک برند آنلاین و قابل اعتماد است که به بحث و بررسی درمورد محصولات آزمایشی پرداخته و در کنار آن، اخبار مهم دنیای فناوری و سخت‌افزار را نیز بررسی می‌کند. در بخش‌هایی از این مجله، راهنمای خرید به‌همراه تحلیل و بررسی تخصصی ویژگی‌های محصولات نیز آورده شده است. خوانندگان این مجله می‌توانند از اطلاعات جامع آن، برای تصمیم گیری آگاهانه برای خرید استفاده کرده و مشاوره‌های دیگران و متخصصین را نیز مطالعه کنند.

مجله PC Magazine شامل طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها است که می‌توانید به رایانه‌های شخصی، پرینترها، دوربین‌های دیجیتالی و انواع خدمات آن‌ها اشاره کنیم. هرکدام از این محصولات صفحه‌ی ویژه‌ای در مجله دارند و به‌صورت جامع بررسی شده‌اند. حتی مقالات مقایسه دو محصول مشابه نیز در این مجله موجود است و می‌توانید همراه با اطلاعات به روز دنیای فناوری پیش بروید. اولین ویرایش از مجله‌ی سال جدید یعنی ژانویه ۲۰۲۱ را می‌توانید در ادامه دریافت کنید. مجله شامل ۱۴۵ صفحه رنگارنگ است که با بهترین کیفیت ممکن و در قالب فایل PDF آماده شده است.

info

Business buyers and consumers of computing and consumer electronic products turn to PC Magazine as the trusted online brand for lab-based product reviews, news, buying guides, expert analysis and commentary, and special features. Our readers use this information to make informed purchasing decisions for themselves and to advise others on a wide range of products from desktops and printers to digital cameras and software and services.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود مجله PC Magazine – ژانویه ۲۰۲۱


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو