بر اساس برج فلکی تولدتان در سال ۲۰۲۱ چه چیزی در انتظار شماست؟

بر اساس برج فلکی تولدتان در سال ۲۰۲۱ چه چیزی در انتظار شماست؟


منبع: روزیاتو

117

1399/10/11

21:26


همه ما می دانیم که سال ۲۰۲۰ سال بسیار پرتنش و سختی بود و در حالی که سال ۲۰۲۱ پیچ و تاب ها و فراز و فرودهای خاص خود را داشت، توانست برای بسیاری الهام بخش و مایه امیدواری باشد. سال جدید به ما کمک خواهد کرد که با گذشت زمان تکامل پیدا کرده و باهوش تر از هر زمان دیگری به آینده برویم، با این اطمینان که یک اشتباه را دو بار تکرار نکنیم. سال ۲۰۲۱ نه تنها یک طرز تفکر جدید با خود برایمان به ارمغان خواهد آورد بلکه ایدئولوژی را در ذهن ما خواهد کاشت که جهانیان را به هم نزدیک کرده و کشورهای سراسر جهان را با هم متحد خواهد ساخت. در ادامه این مطلب قصد داریم بر اساس برج فلکی سال تولدتان، آنچه در سال ۲۰۲۱ در انتظار شماست را پیشگویی کنیم.

در ادامه این مطلب قصد داریم بر اساس برج فلکی سال تولدتان، آنچه در سال 2021 در انتظار شماست را پیشگویی کنیم.

در ابتدا به بررسی تمامی اتفاقات نجومی سال ۲۰۲۱ خواهیم پرداخت که در سال آینده میلادی رخ خواهند داد:

  • در سال ۲۰۲۱ گره شمالی برج جوزا در جوزا خواهد افتاد که باعث می شود همه ما به شفافیت در موضوع ها برسیم در حالی که به درک بهتر و بزرگ تری از زندگی برسیم. این بدان معناست که گره جنوبی سرنوشت در برج فلکی قوس خواهد بود و این خود به معنای رها شدن از فلسفه های قدیمی و منسوخ هستیم.
  • در سال ۲۰۲۱ چهار مورد گرفتگی ماه یا خورشید رخ خواهد داد. هر یک از این موارد با تغییرات بزرگی در شرایط و روابط با نور همراه خواهد بود. این گرفتگی ها در تاریخ های زیر رخ خواهند داد. ماه گرفتگی در برج قوس در ۲۶ می، خورشید گرفتگی در برج جوزا در ۱۰ ژوئن، ماه گرفتگی در برج ثور در ۱۹ نوامبر و خورشید گرفتگی در برج قوس در ۴ دسامبر.
  • عقب نشینی عطارد در ۳۰ ژانویه تا ۲۱ فوریه در برج فلکی دلو، ۲۹ می تا ۲۲ ژوئن در برج فلکی جوزا و از ۲۷ سپتامبر تا ۲۳ اکتبر در برج فلکی میزان رخ خواهد داد. در طی این مدت عمیق ترین دیدگاه ها و ایدئولوژی های ما تغییر یافته و دچار تکامل خواهند شد.

در ادامه این مطلب قصد داریم بر اساس برج فلکی سال تولدتان، آنچه در سال 2021 در انتظار شماست را پیشگویی کنیم.

در سال ۲۰۲۱ چه چیزی در انتظار متولدین هر یک از بروج فلکی ۱۲ گانه خواهد بود:

برج حمل

حس امنیت شما در سال جاری به چالش کشیده خواهد شد. ناراحت نشوید زیرا این موضوع ضرورتاً اتفاق بدی نخواهد بود. شما در سال ۲۰۲۱ دوستی هایتان را بازتعریف کرده و تمام وجود خود فقط را صرف کسانی خواهید کرد در روزهای ۱۷ فوریه، ۱۴ ژوئن و ۲۴ دسامبر صادق بودن خود را با شما ثابت کنند. قطع کردن رابطه با برخی آشنایان در طول گرفتگی ماه و خورسید در ماه های می، ژوئن و دسامبر دشوار خواهد بود اما ضروری. خبر خوب این است که وقتی از دست این آشناهای نه چندان خوب خلاص شوید اتفاقاتی خوبی در اطرافتان رخ خواهد داد به ویژه در روز ۲۶ مارس که دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. این دوستان جدید شما را به تغییر در سبک زندگی حرفه ای تان رهنمون ساخته و سال ۲۰۲۲ خوبی را برای شما ایجاد خواهند کرد.

برج ثور

ثورها باید بدانند که تغییرات زیادی در سال ۲۰۲۱ در انتظار آن هاست. برای بسیاری از این تغییرات آمادگی ندارید اما باید آن ها را تجربه کرده و انجام دهید. شغل شما به مراحل بالاتری خواهد رسید که انتظار بسیاری از آن ها را نداشتید. بهترین اتفاق سال ۲۰۲۱ در ۱۳ جولای برای شما رخ خواهد داد وقتی ونوس و مریخ با هم متحد می شوند و بخش عشقی زندگی شما را به بالاترین نقطه ممکن می رسانند که باعث عاشق شدن شما به شدیدترین شکل ممکن خواهد شد. ماه گرفتگی که با نشان خورشید شما در ۱۹ نوامبر سازگار خواهد بود بهترین و تنها راه برای دنبال کردن این انرژی ملایم است که با چشم های عاشق شما را به سال جدید خواهد برد اما تنها در صورتی که به خود اجازه دهید با شریک زندگی تان آسیب پذیر باشید.

در ادامه این مطلب قصد داریم بر اساس برج فلکی سال تولدتان، آنچه در سال 2021 در انتظار شماست را پیشگویی کنیم.

برج جوزا

تمام چشم ها به شماست. تنها مشکل این است که شاید از قرار گرفتن در کانون توجه خوشتان نیاید و احساس راحتی نکنید. خوشبختانه مشتری از ۱۳ می تا ۲۸ جولای و از ۲۸ دسامبر تا سال ۲۰۲۰ میلاید به کمک شما خواهد آمد. در طی این دوره به جایگاه های رفیعی در شغلتان خواهید رسید و اعتماد به نفس لازم برای بودن در کانون توجه را بدست خواهید آورد. تنها نکته منفی این است که اتفاقات ۲۹ می تا ۲۲ ژوئن باعث خواهد شد که در گذاشتن قدم های بعدی دچار تردید شوید. تمامی گرفتگی های خورشید و ماه در سال ۲۰۲۱ باعث می شود که در احساساتتان احساس سردرگمی کنید، بخواهید از دست رابطه ها و شرایطی که دیگر مثل قبل مفید نیستند خلاص شوید. در سال ۲۰۲۱ از گذشته و چیزهای منسوخ رها شده و وارد دنیای جدیدی خواهید شد.

برج سرطان

سال آینده شما قدرتتان را باز خواهید یافت و این بدان معناست که اجازه نخواهید داد کسی یا چیزی در مسیر پیروزی و موفقیت شما قرار گیرد. اتفاقات کیهانی در ۲۶ مارس روابط شما با جامعه را بهبود بخشیده و فرصت کاری خارق العاده ای در مسیر شما قرار خواهد داد. در روز ۱۳ جولای منتظر خبر خوبی مانند افزایش حقوق باشید. از کار بیش از حد و سخت شبانه روزی از ۱۳ می تا ۲۸ جولای و همچنین در ۲۸ دسامبر خودداری کنید تا موفقیت در تلاش های شخصی و کاریتان تضمین شود.

در ادامه این مطلب قصد داریم بر اساس برج فلکی سال تولدتان، آنچه در سال 2021 در انتظار شماست را پیشگویی کنیم.

برج اسد

کمربندهایتان را ببندید زیرا سال ۲۰۲۱ سالی شبیه سوار شدن بر یک ترن فضایی خواهد بود، با فراز و نشیب های بسیار. سال جدید با اتفاقات بزرگی در زمینه عشقی برای شما آغاز خواهد شد. در شرایطی که سخت شیفته شریک زندگی خود هستید، عشق قدیمی تان بازخواهد گشت تا خاطرات گذشته را زنده کند. مراقب این سه گانه عشقی که ممکن است شکل بگیرد باشید. در زمینه شغلی نیز فراز و فرودهای غیرمنتظره بسیاری در راه است؛ به ویژه در روزهای ۱۴ فوریه، ۱۴ ژوئن و ۲۴ دسامبر و یک موفقیت بزرگ از لحاظ مالی که در ۱۳ جولای برایتان رخ خواهد داد. در ۱۹ نوامبر و در جریان یک ماه گرفتگی فرصتی بسیار بزرگ برایتان پیش خواهد آمد. به همه احتمالات بله بگو زیرا این کار شرایط شما را بهبود خواهد داد.

برج سنبله

امسال کار مهم ترین چیزی است که در سرنوشت شما نوشته شده است زیرا در یک پروژه بسیار پویا و بزرگ قرار خواهید گرفت. گرفتگی های می، ژوئن و دسامبر جایگاه شما را بهبود بخشیده و یک ترفیع و افزایش دستمزد بسیار مورد انتظار را برای شما به ارمغان خواهد آورد. تنها اتفاق ناخوشایند در سال خوب شما این است که باید تعادل را در زندگی تان یافته و به فعالیت هایی که حول محور مراقبت از خود و سلامت می چرخند اهمیت بیشتری بدهید. اگر تمام روز را استرس داشته باشید نمی توانید بر دنیا فرمانروایی کنید. عشق یکی دیگر از اتفاقات خوب و بزرگ سال ۲۰۲۱ برای شما خواهد بود. خواهید خواست که تمام وجودتان را به طرف مقابلتان بدهید، به ویژه از ۱۳ می تا ۲۸ جولای و سپس از ۲۸ دسامبر تا سال بعدی که پایان بسیار خوشی برای سال ۲۰۲۱ برای شما خواهد بود.

برج میزان

امسال به هر قیمتی که شده آرامش و صلح را حفظ خواهید کرد و نیازهای دیگران را به نیازهای خود ترجیح خواهید داد. با فرا رسیدن فصل تابستان به این حس خواهید رسید که بیش از حد برای اطرافیانتان وقت می گذارید. این باعث خواهد شد که خواستار قدرشناسی بیشتری از آن ها باشید که همان را نیز دریافت خواهید کرد. شما کسی هستید که اعضای گروه یا اطرافیانتان را کنار هم حفظ می کنید. احساسات خود را بیان کنید و بدانید که از ۲۷ سپتامبر تا ۲۳ اکتبر متوجه مشکلات و نقص هایی در رابطه هایتان خواهید شد. در پایان سال ۲۰۲۱ مجبور می شوید نیازهای اصلی تان را بازنگری کنید.

در ادامه این مطلب قصد داریم بر اساس برج فلکی سال تولدتان، آنچه در سال 2021 در انتظار شماست را پیشگویی کنیم.

برج عقرب

وقت آن است که کمی جلوتر برویم. شمایی که به خاطر احساسات شدیدتان شناخته می شود در طول گرفتگی های خورشید و ماه در فصل بهار و زمستان مشکلی برای داشتن روابط شخصی و نزدیک نخواهید داشت. به ماه گرفتگی ۱۹ نوامبر توجه کافی داشته باشید در حالی که می خواهید رابطه خود را با شریک زندگی سابقتان از سر بگیرید یا به رابطه کنونی تان توجه و احساس بیشتری بدهید. از ۱۳ می تا ۲۸ جولای و ۲۸ دسامبر بهترین زمان ها برای خلاقیت و عشق هستند و در این تاریخ ها باید بیشتر پذیرای ریسک باشید. در ۱۴ فوریه، ۱۳ ژوئن و ۲۴ دسامبر منتظر خبرهای خوبی در مورد دنیای کاری خود باشید زیرا در این تاریخ ها تمامی اتفاقات کیهانی بر وفق مراد متولد برج عقرب خواهند بود.

برج قوس

برای متولد برج قوس سال ۲۰۲۱ سال بسیار گیج کننده ای از لحاظ احساسی خواهد بود. روز ۲۶ مارس آغاز یک سفر جدید در لذت بردن از زندگی و عشق برای شما خواهد بود. در طول گرفتگی های ماه می و دسامبر سرنوشت شما بسیار مهم است. در ماه می تا جولای و در دسامبر ممکن است در مورد رابطه تان با دیگران دچار تردید شوید. ارتباط برقرار کردن با دیگران از طریق تمرین های عرفانی مانند یوگا و مدیتیشن به شما کمک خواهد کرد بدون ترس و تردید وارد چنین رابطه هایی شوید. داشتن یک رابطه عاشقانه عمیق باعث می شود روح آزاد شما کمتر دچار ترس شود.

در ادامه این مطلب قصد داریم بر اساس برج فلکی سال تولدتان، آنچه در سال 2021 در انتظار شماست را پیشگویی کنیم.

برج جدی

سال ۲۰۲۰ سال بسیار سختی برای شما بود اما سال ۲۰۲۱ سال بسیار آسان تری خواهد بود. بعد از یک سال پر فراز و نشیب عاطفی و تغییرات گسترده در زندگی تان، در حال متمرکز کردن انرژی هایتان روی بالا بردن اعتماد به نفستان هستید. تنها اخطار ما این است که در ۱۴ جولای، ۱۴ فوریه و ۲۴ دسامبر مجبور خواهید شد با احساسات قدیمیتان کنار بیایید. قبل از اینکه بتوانید انرژی گذشته را بازیابید باید با دوستانی کنار بیایید که در یک سال گذشته آنطور که انتظار داشتید در کنار شما نبودند. پذیرفتن اشتباهات گذشته برای داشتن سالی خوب لازم است. زمانی که عذرخواهی کرده و مسئولیت کارهای نادرستتان را بپذیرید، اعتماد به نفستان به بالاترین حد ممکن رسیده و از لحاظ کارمایی نیز دیگر دینی بر گردن شما نخواهد بود.

در ادامه این مطلب قصد داریم بر اساس برج فلکی سال تولدتان، آنچه در سال 2021 در انتظار شماست را پیشگویی کنیم.

برج دلو

اگر یک راه برای فرار از اتفاقات بد سال ۲۰۲۱ باشد آن دست برداشتن از سخت گرفتن بیش از حد به خودتان خواهد بود. این احساس سخت درک خواهد شد زیرا در مسیر جدیدی که باید در پیش بگیرید دچار تردید و گنگی خواهید شد. در ۱۴ فوریه، ۱۴ ژوئن و ۲۴ دسامبر از منطقه امنتان بیرون انداخته می شوید و این انرژی در جریان ماه گرفتگی ۱۰ نوامبر به بالاترین حد ممکن خواهد رسید. خوشبختانه خورشید و ماه گرفتگی های می و دسامبر به سود شما بوده و رابطه بهتری با دوستانتان خواهید داشت. آن ها شما را راهنمایی کرده و در تمام طول سال در کنار شما باقی خواند ماند. آن ها به شما یادآور خواهند شد که بیشتر بخندند و سال جدیدی پر از لذت و خوشگذرانی داشته باشید.

برج حوت

در سال جدید دنیای درونی شما دچار تغییر خواهد شد و تلاش های کاریتان در سایه زندگی شخصی تان قرار خواهد گرفت. خورشید و ماه گرفتگی های ماه می و دسامبر شما را مجبور خواهند ساخت تا توجه بیشتری به خانه و خانواد خود داشته باشید. در این شرایط موفقیت گذشته خود در روابطتان با دوستان و اعضای خانواده را باز خواهید یافت. بدین ترتیب این اتفاقات در فصل پر از گرفتگی بهار به کمک شما خواهند آمد. با ورود به روزهای پایانی تابستان و پاییز، شانسی برای درمان دردهای درونی تان خواهید یافت که شما را به خانواده تان نزدیک تر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: طالع بینی سال ۲۰۲۱ بر اساس زودیاک چینی : در سال گاو نر چه چیزی در انتظار شماست؟

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

منبع: oprahmag
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر

بر اساس برج فلکی تولدتان در سال ۲۰۲۱ چه چیزی در انتظار شماست؟

دیجیاتو
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو