دانلود بازی Grand Theft Auto V v1.52 برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

دانلود بازی Grand Theft Auto V v1.52 برای کامپیوتر – نسخه FitGirl


منبع: دانلود ها

1,128

1399/10/11

22:15


بازی Grand Theft Auto V بزرگترین اثر در سبک دنیای باز خواهد بود. ماموریتهای اصلی و فرعی و هزاران جزئیات متفاوت در شهر لس سانتوس. ویژه سازی اتومبیلها,تغییر البسه,خرید سلاح و…از ویژه گیهای بارز این سبک در دنیای بازیها هست. حال به نسخه قبلی این بازی بیایید و المانهایی چون شکار کوسه و گوزن و…را اضافه کنید.بیایید تصویری در ذهن خود از پرواز با هواپیماها,سوار شدن بر جت اسکی و قایق سواری,ماموریت در اعماق اقیانوسها و…را نیز اضافه کنید.خوب تمام این ویژه گیها ناشی از خلاقیت تیم سازنده نخواهد بود.سرمایه گذاری وحشتناک,تیمی بسیار حرفه ای و هماهنگ,همراه با قدرت ریسک پذیری و البته تحقیقاتی بسیار وسیع وجود خواهد داشت.نسخه قبلی این عنوان توانست امتیاز ۹۸ را از سایت متاکریتیک بدست آورد که میتوان گفت اعجاب انگیز است.

Grand Theft Auto V v1.52 PC-FitGirl | DODI Repack

|نسخه فشرده جدید فیت گرل FitGirl v1.52 اضافه شد|

دانلود-بازی-Grand-Theft-Auto-V

مثلث سه نفره

دن هازر در مورد داستان این عنوان اینگونه نطق فرموده است:”داستان این عنوان روند کاملا تازه ای را خواهد داشت و کاملا با نسخه های قبلی متفاوت خواهد بود.” داستان این عنوان متشکل از سه کاراکتر خواهد بود.مایکل که یک فرد میانسال(۴۰ ساله) خواهد بود که در گذشته ای که داشته است یک سارق حرفه ای بوده است و خانواده ای متشکل از همسرش آماندا,پسرش جیمز و دخترش تریسی می باشد.او در راکفور هیلز(همان بورلی هیلز)زندگی میکند.هر دو فرزند مایکل رابطه چندان خوبی با پدر و مادر و به ویژه مادر خود ندارند.جیمز نیز در اینده پا جای پدر خواهد گذاشت!او طبق معامله اش با FBI دست از خلاف کشیده و به زندگی عادیش ادامه میدهد اما زیاده خواهیهای همسرش باعث ورود او به دوران گذشته اش در زمان حال یعنی خلافکاری و سرقت میشود!

دوست مایکل دومین کاراکتر بازی خواهد بود.او نامش ترور هست.او قبلا در ارتش بوده و در خلال جنگ دچار نوعی بیماری روانی میگردد.او یک خلبان است و به خوبی میتواند از عهده هدایت یک بالگرد و هواپیما برآید.در خیلی از مواقع کنترل اعصاب خود را از دست میدهد و خلاصه دست به قتل و جنایت و در کنار مایکل دست به سرقت خواهد زد.ترور مغازه ای دارد که در آن به خرید و فروش مشروبات الکلی و اسلحه خواهد پرداخت.او در بلین کانتی زندگی میکند.

شخصیت سوم بازی فرانکلین یک جوان یهودی فقیر ساکن محله فقیر نشین لوس سانتوس خواهد بود که قصد دارد یک شبه ره هزار شب را برود و پولدار شود.او جوانترین عضو گروه خواهد بود.چیزی حدود بیست سال دارد.فرانکلین در یک نمایندگی خودرو برای یک گانگستر ارمنی کار میکند که درواقع نوعی کارچاق کن میباشد یعنی اگر کسی پولش را درست حسابی پرداخت نکند او وارد عمل میشود یا پول را میگیرد و یا خودرو را پس میگیرد!او یک خواهر نیز دارد که همواره تنفر خاصی در وجودش نسبت به کارهای فرانکلین ریشه دوانده است و او را ارشاد میکند اما این جوان سیه چرده فکری جز اعمال خلاف و بدست آوردن پول گزاف ندارد! او یک سگ همراه نیز دارد که هم میتواند با خود به بیرون ببرد و هم میتواند در منزل آن را ببندد.لوکیشن بازی در شهر لوس سانتوس که یک برداشت خیالی و فرضی از شهر لوس آنجلس خواهد بود اتفاق می افتد!بررسی مکانیزمهای شخصیتی و نیز پارادوکس های موجود در این بازی و در جامعه میماند در نقد این عنوان ولی همین را بدانید که قرار است یک زندگی اجتماعی واقعی را در این عنوان تجربه کنید.این سه نفر برای هدفی با نام پول گرد یکدیگر جمع خواهند شد و ما شاهد ترکیبی از یک مرد خانواده,یک بیمار روانی و یک جوان جویای نام خواهیم بود.

 

تجربه یک دنیای واقعی

از یک دنیای واقعی چه میخواهید؟آدم بکشید؟سرقت کنید؟سوار جت اسکی,موتور صحرایی,هلی کوپتر و هواپیما و نمیدانم چتر شوید؟چند مدل اتومبیل آن هم با سفارشی سازی ویژه خودتان میخواهید؟چقدر اسلحه و تجهیزات برای جنگ میخواهید؟چه قدر علاقه مند به تغییر لباسهایتان از کت و شلوار به اسپورت و تی شرت هستید؟دوست دارید به زیر آب بروید و یا کوسه شکار کنید؟لباس غواصی به تن شما می آید؟نظرتان در مورد کوه و دره و دشت و دمن و دریا و یا حتی خیابانها و کوچه ها و پس کوچه ها و بعضا در میان بوته ها و درختان چیست؟نظرتان در مورد انواع دوچرخه ها و موتور سیکلتها چطور است؟نگران نباشید همه را میتوانید به بهترین و کاملترین وجه ممکن در این بازی تجربه کنید!!دوست دارید ورزش یوگا یا تنیس یا گلف انجام دهید؟خوب برای شما هم برنامه ویژه ای دارد!وسعت نقشه رستگاری سرخپوست مرده و نسخه قبلی این بازی را بگذارید روی هم بعلاوه چندین برابر آن شاید بشود گفت نقشه جی تی ای جدید همان اندازه باشد!برای خود دوست پیدا کنید یا نمیدانم در شهر گشت و گذار کنید به قایق سواری بروید و…

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl – v1.52:

  • بر اساس بک آپ رسمی راک استار Rockstar Club آپدیت شده تا v1.0.2189/1.52 فشرده سازی شده است.
  • کرک نهایی Mr.Goldberg SCE v0.0.2 بر روی این نسخه اعمال شده است. لطفا دقت کنید که قابلیت مالتی پلیر وجود ندارد! فقط می توانید از نسخه کاملا آپدیت شده بازی لذت ببرید. تمامی فایل های مالتی پلیر و بسته های الحاقی به صورت دست نخورده باقی مانده اند و می توانید برای تولید Mod از آن ها به راحتی استفاده کنید.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۹۸گیگابایت به ۴۳٫۲گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۱ساعت و ۳۰دقیقه الی ۲ساعت و ۲۰دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۹۸گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
  • از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
info

Grand Theft Auto V is an action-adventure video game developed by Rockstar North and published by Rockstar Games. It was released on 17 September 2013 for PlayStation 3 and Xbox 360, on 18 November 2014 for PlayStation 4 and Xbox One, and on 14 April 2015 for Microsoft Windows. It is the first main entry in the Grand Theft Auto series since 2008’s Grand Theft Auto IV. Set within the fictional state of San Andreas, based on Southern California, the single-player story follows three criminals and their efforts to commit heists while under pressure from a government agency. The open world design lets players freely roam San Andreas’ open countryside and the fictional city of Los Santos, based on Los Angeles.

The game is played from either a third-person or first-person perspective and its world is navigated on foot or by vehicle. Players control the three lead protagonists throughout single-player and switch between them both during and outside missions. The story is centred on the heist sequences, and many missions involve shooting and driving gameplay. A “wanted” system governs the aggression of law enforcement response to players who commit crimes. Grand Theft Auto Online, the online multiplayer mode, lets up to 30 players explore the open world and engage in cooperative or competitive game matches.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1, Windows Vista 64 Bit Service Pack 2* (*NVIDIA video card recommended if running Vista OS)

Processor: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor (4 CPUs) @ 2.5GHz

Memory: 4GB

Video Card: NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11)

Sound Card: 100% DirectX 10 compatible

HDD Space: 65GB

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1

Processor: Intel Core i5 3470 @ 3.2GHZ (4 CPUs) / AMD X8 FX-8350 @ 4GHZ (8 CPUs)

Memory: 8GB

Video Card: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD7870 2GB

Sound Card: 100% DirectX 10 compatible

HDD Space: 65GB

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

————

آموزش نصب آپدیت Update v1.41-RELOADED:

1) ابتدا دقت داشته باشید آنتی ویروس شما حتما غیرفعال باشد و سپس به اکسترکت فایل های فشرده بپردازید.

2) وارد پوشه Update شده و فایل setup.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید. محل نصب آپدیت را دقیقا محل نصب بازی خود انتخاب کنید تا فایل های بازی را آپدیت کند.

3) پس از اتمام نصب، محتویات درون پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

————

آموزش نصب آپدیت Update v1.50-DODI:

کاربران عزیز، این آپدیت بر روی هرنسخه از بازی که به v1.41 آپدیت شده باشد (بر روی نسخه FitGirl v1.41 و RELOADED + Update v1.41 تست شده) قابل نصب است. برای نصب آپدیت:

1) ابتدا دقت داشته باشید آنتی ویروس شما حتما غیرفعال باشد و سپس به اکسترکت فایل های فشرده بپردازید.

2) فایل setup را به صورت Run as Administrator اجرا کنید. محل نصب آپدیت را دقیقا محل نصب بازی خود انتخاب کنید تا فایل های بازی را آپدیت کند.

3) کرک بازی نیز به صورت اتومات برای شما نصب و اعمال خواهد شد. می توانید بازی را اجرا کنید.

————

توضیحات نصب نسخه FitGirl بازی:

در هنگام نصب، دقت داشته باشید که تیک گزینه های اضافی را بردارید. گزینه های اضافی “Update DirectX”، سایر زبان های غیر از انگلیسی و نسخه های مختلف C++ بازی (در صورتی که دانلود نکرده اید) می باشند. دقت کنید که توصیه می شود تمامی نسخه های 32بیتی و 64بیتی پیش نیاز Microsoft Visual C++ از 2005 الی 2015 را بر روی سیستم خود نصب کنید تا مشکلی نداشته باشید. برای این موضوع، می توانید مجموعه کامل این پیش نیازها را از اینجا دانلود کنید.

نکته مهم! بازی را حتما از طریق شورتکات ایجاد شده بر روی دسکتاپ اجرا کنید و از اجرا کردن بازی از محل نصب آن خودداری نمایید. حتما بازی را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فیت گرل Grand Theft Auto V / GTA 5 v1.0.2189/1.52 Online-FitGirl:

نسخه پیشنهادی دانلودها!

توجه مهم! حتما پس از نصب نسخه فیت گرل، بازی را فقط از طریق شورتکات ایجادشده بر روی دسکتاپ، به صورت Run as Administrator اجرا کنید!

در حال آماده سازی…! (اتمام حدود 23:00 امشب)

———————

دانلود ریپک مادشده دودی GTA V Redux (highly Modded) (build 2189 / v1.52 online)-DODI:

توضیحات بیشتر: v1.10 Redux + vehicles add-on + Trainer Mod + DLCs + MULTi13

در حال آماده سازی…! (اتمام حدود 23:45 امشب)

———————

نسخه قدیمی فیت گرل و RELOADED کجاست؟؟!

چنانچه در حال دریافت نسخه قدیمی فیت گرل بوده اید، می توانید دانلود خود را از طریق صفحه زیر ادامه بدهید. البته توصیه ما دریافت نسخه جدید است. با تشکر.

ورود به صفحه دانلود بازی نسخه FitGirl v1.50

ورود به صفحه دانلود بازی نسخه RELOADED + Update to v1.50

ورود به صفحه دانلود بازی نسخه FitGirl v1.41


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو