ری فیشر

«والتر هامادا» مدیر «دی‌سی فیلمز» این هفته با اعلام برنامه‌های جاه‌طلبانه‌ی دی‌سی و برادران وارنر برای انتشار شش فیلم در هر سال – چهار فیلم در سالن‌های سینما و دو فیلم به شکل انحصاری در HBO Max – از سال ۲۰۲۲، و نیز ایجاد یک دنیای سینمایی چند بعدی متشکل از بت‌من‌ها و سوپرمن‌های مختلف هواداران به وجد آورد. مصاحبه‌ی هامادا با «نیویورک تایمز» سبب شده که «ری فیشر» بازیگر فیلم «لیگ عدالت» (Justice League) در شبکه‌های اجتماعی به این فیلمساز بتازد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، فیشر در واکنش به مصاحبه‌ی هامادا با «نیویورک تایمز» می‌نویسد: «والتر هامادا خطرناک‌ترین نوع [از افراد] زمینه‌ساز [رفتارهای مخرب] است. او با دروغ‌هایش، و بیانیه‌ی مأیوس‌کننده‌ی برادران وارنر در ۴ سپتامبر، کوشید مشکلات واقعی تحقیقات در مورد [فضای متشنج] فیلم «لیگ عدالت» را تقلیل دهد. من در هیچ‌یک از فیلم‌هایی او در تولیدشان مشارکت کند همکاری نمی‌کنم.»

فیشر در ماه ژوئیه «جاس ویدن» کارگردان جانشین «زک اسنایدر» برای فیلمبرداری مجدد صحنه‌های «لیگ عدالت» را به رفتار «تهوع‌آور، ناشایست و غیرحرفه‌ای» متهم و اضافه کرد که «جف جانز» و «جان برگ» تهیه‌کنندگان برادران وارنر زمینه‌ساز چنین رفتارهایی بوده‌اند. ادعای فیلشر موجب شد که وارنرمیدیا کمپانی مادر برادران وارنر تحقیقاتی در این خصوص آغاز کند.

فیشر در ماه سپتامبر گفت که از کیفیت تحقیقات راضی نیست و نیز پس از آنکه اتهامات را علیه ویدن مطرح کرده، هامادا با او تماس گرفته و سعی داشته «جاس ویدون» و «جان برگ» را قربانی کند به این امید که «در مقابل «جف جانز» انعطاف نشان دهم.»

سخنگوی برادران وارنر در همان زمان به «هالیوود ریپورتر» گفت که هامادا قصد قربانی کردن هیچ کسی را ندارد و اینکه فیشر در تحقیقات وارنرمیدیا همکاری لازم را به عمل نمی‌آورد. فیشر سپس ادعا کرد که وارنرمیدیا قصد داشته او را «بی‌اعتبار» کند و اضافه کرده بود که برادران وارنر یک بازی «غم‌انگیز و مذبوحانه» شروع کرده است.

تنش میان فیشر و وارنرمیدیا در تاریخ ۱۱ دسامبر به نظر فروکش کرده بود، وقتی که گزارش شد وارنرمیدا به تحقیقاتش پایان داده و «اقدامات جبران‌کننده» را صورت خواهد داد. این کمپانی جزئیات بیشتری در این خصوص ارائه نکرد اما فیشر در واکنش به این گزارش نوشت: «هنوز بحث‌هایی وجود دارد که باید انجام شود و اهدافی که باید به آن رسید. از حمایت‌ها و تشویق‌های شما در این مسیر قدردانی می‌کنم.»

حالا به نظر می‌رسد که با «خطرناک» خوانده شدن هامادا از سوی فیشر و قطع همکاری با او باعث شود که فیشر در پروژه‌های آینده‌ی دی‌سی و برادران وارنر حذف شود. فیشر در «لیگ عدالت زک اسنایدر» که در ماه مارس از HBO Max پخش خواهد شد در نقش «سایبورگ» دیده خواهد شد.