تصاویر مدل لباس شب گیپور جدید با طرح های مدرن

تصاویر مدل لباس شب گیپور جدید با طرح های مدرن


منبع: آرگا

676

1399/10/13

09:19


مقاله ای که امروز برای شما آماده کرده ایم، مجموعه ای از انواع لباس شب گیپور است که برای آن دسته از بانوانی که عاشق تنوع و مد هستند بسیار مناسب می باشد.

مدل های زیبا از انواع لباس شب گیپور را در این مقاله برایتان آماده کرده ایم که امیدواریم مورد پسند و رضایت شما خوبان قرار گیرد. در ادامه می توانید این مدل ها را مشاهده کنید و از آن برای خود ایده بگیرید و در مجالس مورد استفاده قرار دهید.

تنوع و زیبایی در انواع مدل لباس شب گیپور:

امروزه استفاده از گیپور، بر روی مدل های مختلف لباس مجلسی باعث شده تا عده بسیار زیادی به این پارچه علاقه مند شوند و ترجیح دهند که از این جنس برای خود لباسی تهیه کنند.

اما از آنجایی که همه ما می دانیم که گیپور و دانتل در ظاهر شبیه به یکدیگر هستند، قصد داریم تا نکاتی را در خصوص تفاوت بین دانتل و گیپور برای شما عزیزان عنوان کنیم.

در ادامه با ما باشید تا مدل های مختلف لباس شب را برایتان به نمایش درآوریم.

لباس شب گیپور جدید

لباس شب گیپور شیک

لباس شب گیپور مدرن

لباس شب گیپور جذاب

لباس شب زیبا گیپور

نکاتی در خصوص تفاوت گیپور و دانتل:

دانتل ها از قیمت های بسیار بالایی برخوردارند و این به این دلیل است که در زمینه آنها از نوعی بافت ظریف ابریشمی استفاده شده است که لطافت و ظرافت بسیار بالایی به پارچه می بخشد. اما گیپور دارای طرح های برجسته ایست که به یکدیگر متصل شده اند بدون آنکه زمینه ای از تور و یا ابریشم داشته باشند. در ادامه لباس مجلسی های گیپور را مشاهده می نمایید.

لباس شب جدید گیپور

لباس شب شیک گیپور

لباس شب مدرن گیپور

لباس شب جذاب گیپور

مدل لباس شب زیبا گیپور

مدل لباس شب جدید گیپور

مدل لباس شب شیک گیپور

مدل های مختلف لباس مجلسی گیپور:

از دیگر نکاتی که در خصوص تفاوت گیپور و دانتل باید گفت این است که اگر شما پارچه ای را دیدید که روی تور از طرح های برجسته و ظریف و براق کار شده، این پارچه دانتل است، در غیر این صورت اگر زمینه ای ندارد، گیپور می باشد.

نوع مرغوب پارچه گیپوردار باید به گونه ای باشد که از پشت پارچه زبر و خشن نباشد. این نوع گیپور، گیپور مرغوب و با کیفیتی است که جلوه ای خاص به لباس های شب، می بخشد. در ادامه عکس های انواع مدل لباس شب گیپوردار را مشاهده می کنید.

مدل لباس شب مدرن گیپور

مدل لباس شب جذاب گیپور

مدل های زیبای لباس شب

مدل های جدید لباس شب

مدل های شیک لباس شب

مدل های مدرن لباس شب

مدل های جذاب لباس شب

لباس شب گیپور زیبا

مدل لباس مجلسی گیپور دخترانه

لباسهای مجلسی گیپوردار در انواع رنگهای زیبا و با طرح های های بلند و کوتاه طراحی و دوخته می شوند که مدلهای کوتاه آن از محبوبیت و طرفداران بیشتری برخوردار می باشند، حال هر کسی در هر سنینی می تواند با توجه به سلیقه اش و فرم بدنش بهترین و مناسب ترین طرح لباس مجلسی را انتخاب نمایدو بدرخشد؛ همچنین شما می توانید مجلسی خود را به صورت تمام گیپور انتخاب کنید و یا لباس شما فقط در قسمتهایی از بالاتنه و یا آستین آن گیپور کار شده باشد و برای پایین تنه آن نیز از پارچه های حریر، اطلس یا ساتن در طرح های مختلف دامن پفی، پلیسه ای، ساده و … استفاده شود، در ادامه می توانید از مدلهای جدیدتری از لباس مجلسی دخترانه گیپور دیدن کنید.

تصاویری از لباس شب گیپور

همانطور که گفتیم پارچه های گیپور و دانتل از جمله زیباترین و جذاب ترین پارچه ها برای طراحی لباس مجلسی دخترانه و زنانه در سنین مختلف می باشند که استفاده از این پارچه ها در کنار پارچه های زیبای حریر، کرپ و ساتن می تواند بسیار زیبا و شیک جلوه نماید. حال در صورتی که علاقمند به پوشیدن لباسهای مجلسی گیپوردار برای استفاده در مجالس و مهمانی های خود هستید، می توانید در اینجا از انواع مدل پیراهن مجلسی گیپور دیدن کرده و بهترین آن را متناسب با استایل و فرم بدنتان انتخاب نمایید.

لباس شب گیپور برای دختران

لباس شب گیپور جدید

انواع لباس شب گیپور

 

مدل لباس شب گیپور

لباس شب گیپور سفید

لباس شب گیپور شیک

لباس شب گیپور زیبا

لباس شب گیپور شیک

لباس شب گیپور زرشکی

لباس شب گیپور عروسکی

لباس شب گیپور بلند

لباس شب گیپور دخترانه

لباس شب گیپور

لباس شب گیپور خاص

اغلب برای دوخت گیپور، به دلیل اینکه گیپور هیچ زمینه ای برای دوخته شدن ندارد، از آستر استفاده می کنند، که هم طرح های روی گیپور را برجسته و مشخص کند و هم در ترکیب با پارچه ای دیگر، زیبایی بسیار خوبی دارد. لباس  مجلسی های گیپور را با انتخاب یک پارچه مناسب برای آستری تهیه کنید و از زیبایی خود لذت ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو