خرید انواع مدل لباس زنانه در ایمالز (پالتو، کت و شلوار و شومیز زنانه)

منبع: آرگا

314

1399/10/13

13:18


امروزه بانوان انواع مختلفی از پوشاک را در شرایط و مکان های گوناگون مورد استفاده قرار می دهند که از انواع مختلف آن می توان به پالتو زنانه، کت و شلوار زنانه و شومیز زنانه اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید این انواع لباس را به شما ارائه دهیم.

پالتو زنانه

انواع پالتو زنانه

پالتو را می توان یکی از اصلی ترین البسه های زمستانی برای بانوان معرفی نمود. اگر قصد خرید پالتو را دارید حتما باید یک سری نکات را مدنظر قرار دهید تا انتخاب مطلوبی را داشته باشید و انتخابتان دارای کیفیت باشد تا بتواند از شما در برابر سرما محافظت نماید. پالتویی که انتخاب می کنید باید با فرم اندامتان تطابق داشته باشد. با ما همراه باشید تا در ادامه برایتان نکات مهم در این زمینه را عنوان نماییم تا با مطالعه این مقاله بهترین انتخاب را داشته باشید.

از مهمترین نکات که باید در هنگام خرید پالتو مورد توجه قرار گیرد نوع و کیفیت پارچه ای می باشد که پالتو از آن دوخته می شود. پارچه کشمیر را می توان از بهترین پارچه هایی معرفی نمود که برای دوخت پالتو بکار می رود. این پارچه قادر است فرد را به خوبی گرم نماید و وزن اندکی نیز دارد اما با وجود مزیت هایی که دارد از قیمت بالایی برخوردار می باشد. از دیگر پارچه های بکار برده شده در دوخت پالتو می توان پارچه های پشمی را معرفی نمود که از پوست حیوانات تهیه می شود. این نوع پارچه ها قادر هستند همانند یک عایق عمل کنند و بدن را به خوبی گرم نگه دارند. با خرید یک پالتو از جنس پشمی  خیالتان از کثیفی زودهنگام و گرد و خاک و ساییدگی راحت خواهد بود. این نوع پالتوها به خوبی رطوبت را جذب خود می کند اما هیچگونه تغییری در وزن آن به وجود نخواهد آمد. برای شستشوی پالتوهای پشمی بهتر است سری به خشک شویی بزنید اما اگر ترجیح می دهید شستشوی آن را در خانه انجام دهید پس از شستشو آن را بر روی یک سطح صاف قرار دهید و منتظر خشک شدن آن بمانید. از آویزان کردن پالتوهای پشمی اکیدا خودداری نمایید تا موجب تغییر ظاهر آن نشوید و در آخر منجر به شل شدن پارچه نگردید. پارچه های ابریشمی نوع دیگری از پارچه های بکار برده شده در تولید پالتو می باشد.

اگر تصمیم به خرید یک پالتو زنانه را دارید حتما با سایز آن دقت نمایید و پالتویی را انتخاب نمایید نه مناسب سایز شما باشد و به هیچ وجه به خرید یک پالتوی تنگ نپردازید. پیش از خرید به این نکته فکر کنید که باید زیر پالتو لباس دیگری نیز بپوشید در نتیجه پالتوی شما باید دارای سایزی باشد که به راحتی بتوان در زیر آن لباس دیگری بر تن نمود. پیش از آنکه اقدام به خرید نمایید بودجه ای که برای اینکار در نظر گرفته اید را مورد توجه قرار دهید و مطابق با آن انتخاب نمایید علاوه بر قیمت دیگر ویژگی های یک پالتو نیز حائز اهمیت می باشد در نتیجه تنها نباید به قیمت یک پالتو توجه گردد.

کت و شلوار زنانه

کت و شلوار زنانه

تمامی بانوان برای حضور در مراسم های خود نیاز به خرید کت و شلوار دخترانه و زنانه مجلسب و اسپرت دارند که ممکن است برخی از آنها ساده و برخی دیگر طرح دار و رنگارنگ باشد که انتخاب بین آنها دشوار به نظر می رسد. باید کت و شلواری خریداری شود که بتوان آن را به خوبی با کفش و کیف ست نمود و یک استایل شیک را به وجود آورد. اگر می خواهید برای شرکت در مراسم ها به خرید کت و شلوار بپردازید می توانید با ما همراه باشید تا خرید کت و شلوار زنانه را برایتان راحت تر نماییم و با آگاهی بیشتری اقدام به خرید نمایید. کت و شلوارهایی که دارای رنگ خنثی نظیر مشکی، خاکستری و طوسی می باشند بهترین گزینه برای خرید و ست نمودن آن با انواع لباس ها می باشد و کار ست نمودن با این کت و شلوارها به راحتی انجام می گیرد اما ست نمودن کت و شلوارهای رنگی کار دشوارتری خواهد بود. کت و دامن های مجلسی را می توان با قیمت های متنوعی خریداری نمایید که عواملی نظیر نوع پارچه و کیفیت و مدل بر روی قیمت آنها تاثیر گذار می باشد و حتی ممکن است قیمت آنها تا چند میلیون نیز برسد. خرید کت و شلوارهای حرفه ای با قیمت بالایی همراه خواهد بود در نتیجه بهتر است به سراغ کت و شلوارهای با قیمت کمتری بروید تا به هدف خود دست یابید.

شومیز زنانه

انواع شومیز

امروزه شاهد محبوبیت بالای شومیز در میان خانم ها هستیم که بسیار مورد پسند قرار گرفته است و استفاده از آنها رایج می باشد. شومیزها را می توانید در انواع مدل ها و طرح ها از جمله ساده، طرح دار، نخی، حریر، کوتاه و مجلسی خریداری نمایید. کاربرد بیشتر شومیز در مهمانی های رسمی و دورهمی های دوستانه و خانوادگی می باشد که استفاده از آن دارای هیچگونه محدودیت سنی نبوده است و تمامی خانم ها می توانند به استفاده از آن بپردازند. از مدل های شومیز حریر می توان به مدل های گل دار، آستین بلند، آستین کوتاه، تاپی با طرح ها و رنگ های گوناگون اشاره نمود که در کمد بانوان ایرانی مشاهده می گردد. می توانید برای حضور در مراسم های رسمی و غیررسمی از شومیزهای مجلسب به همراه کفش مجلسی پاشنه بلند و یا تخت استفاده نمایید که سبب شیک تر شدن استایل شما خواهد شد.

می توانید شومیز زنانه را در بازار در انواع مدل ها، طرح ها و رنگ ها مشاهده نمایید و در صورت پسند به خرید اقدام کنید وجود تنوع در شومیزهای زنانه سبب گشته دایره انتخاب بانوان دب این زمینه افزایش یابد. هنگام خرید متناسب با سلیقه، رنگ پوست و فیزیک بدنی خود به خرید بپردازید. شومیز انتخابی خود را متناسب با سایز اندام خود خریداری نمایید تا جذابیت بیشتری به استایل شما بدهد. انتخاب نوع جنس شومیز می تواند براساس سلایق افراد انجام گیرد که شومیزها امروزه در جنس های حریر، کتان، جین، گیپور و برخی موارد دیگر وارد بازار می گردند.

انتخاب یک شومیز میان انواع شومیزها وابسته به سلیقه افراد می باشد و امکان دارد برخی از افراد تمایل به خرید شومیزهای ساده را داشته باشند و شومیزهای ساده و تک رنگ را انتخاب نمایند و اما برخی دیگر نیز تمایل به خرید شومیزهای رنگارنگ و طرح دار را دارند و از آنها برای حضور در مراسم های رسمی و غیررسمی استفاده می نمایند. شومیزهای نخی و نازک می تواند برای فصول گرم مناسب باشد. اگر قصد خرید شومیزهای کرپ و کرپ حریر را دارید می توانید زیر آن یک تاپ همرنگ و یا کرم رنگ استفاده نمایید زیرا این نوع شومیزها اندکی بدن نما هستند.

اگر قصد خرید شومیز زنانه، کت و شلوار زنانه و پالتوی زنانه را دارید، می توانید به سایت ایمالز مراجعه کنید و انواع محصولات مورد نظر خود را در ایمالز مشاهده و مقایسه کنید. ایمالز به شما این امکان را می دهد تا انواع  شومیز زنانه، کت و شلوار زنانه و پالتوی زنانه را از سایت های مختلف بررسی کنید و بهترین محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو