ساعت پخش «دستپخت» تغییر کرد

منبع: برترین ها

67

1399/10/13

14:26


مسابقه «دستپخت» که هر هفته از شبکه یک پخش می‌شود، دچار تغییراتی در زمان پخش شده است.

خبرگزاری ایلنا: مسابقه «دستپخت» که هر هفته از شبکه یک پخش می‌شود، دچار تغییراتی در زمان پخش شده است.
 

ساعت پخش «دستپخت» تغییر کرد

 
سیدوحید حسینی، کارگردان و مجری برنامه «دستپخت» گفت: ما این هفته، دوشنبه بعد از خبر ۱۹ و جمعه بعد از خبر ساعت ۱۴ در خدمت بینندگان هستیم. 
 
به گفته سید وحید حسینی، دوشنبه این هفته (۱۵ دیماه)، ۳ نفر از قنادهای خوب کشورمان به همراه خانواده‌هایشان در مسابقه شرکت کرده‌اند و علاقمندان به برنامه «دستپخت»، شاهد رقابت شیرین و جذاب، قنادها با یکدیگر خواهند بود و شیرینی پزان، اینبار بر سر پختن غذایی خوشمزه با یکدیگر مسابقه می‌دهند. 
 
کارگردان مسابقه «دستپخت» افزود: در بخش نهایی این مسابقه که بعد از خبر ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۹دی پخش می‌شود، شرکت کنندگان قصد دارند علاوه بر اینکه توانایی خودشان را در پخت غذایی با کیفیت نشان می‌دهند، درباره جذابیت‌ها و البته الزامات کار پختن شیرینی صحبت و بینندگان را بیشتر با کار قنادی آشنا کنند. 
 
سیدوحید حسینی در ادامه افزود: از هفته آینده برنامه «دستپخت» طبق روال قبل، روزهای شنبه و دوشنبه بعد از خبر ۱۹ مهمان خانه‌های بینندگان شبکه یک خواهد بود. 
 
برنامه «دستپخت» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که با هدف معرفی آشپزی بعنوان یکی از حرفه‌های مهم و همچنین آشنایی مردم با شغلهای مختلف، هر هفته میزبان ۳ نفر از صاحبان اصناف است که با خانواده‌هایشان در این مسابقه شرکت می‌کنند. 
 
مسابقه «دستپخت» با کارگردانی و اجرای سیدوحید حسینی شنبه و دوشنبه هر هفته (به استثنای ایام خاص)، بعد از خبر ساعت ۱۹ از این شبکه پخش می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو