اردوغان: ۲۰۲۱ سال اصلاحات در زمینه‌های مختلف است

منبع: برترین ها

103

1399/10/13

23:02


رئیس جمهور ترکیه روز شنبه در سخنرانی گفت که حزب حاکم این کشور زمینه‌های مختلفی را شناسایی کرده که نیازمند اصلاحات هستند.

خبرگزاری فارس: رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز شنبه گفت که ترکیه قصد دارد که سال 2021 را سال بازیابی و اصلاحات در زمینه‌های مختلف قرار دهد.

وی که در یک مراسم سخنرانی می‌کرد، گفت که حزب حاکم عدالت و توسعه زمینه‌های مختلفی را در ترکیه شناسایی کرده که نیازمند اصلاحات است.

اردوغان: ۲۰۲۱ سال اصلاحات در زمینه‌های مختلف است

اردوغان چند روز پیش نیز در سخنرانی گفته بود که مقدمات این اصلاحات برای تایید توسط ملت و پارلمان هر چه سریعتر ارائه خواهد شد.

رئیس جمهور ترکیه در ادامه سخنانش تاکید کرد: «در زمانی که نظم اقتصادی و سیاسی جهان از ریشه به لرزه در آمده، ما باید سخت‌تر کار کنیم تا کشورمان را به نقطه‌ای که سزاوارش است برسانیم.»

اردوغان در ادامه گفت: «ما خواستار آن هستیم که سال 2021 را سال پرش به جلو قرار دهیم و این چیزی است که ما در حال حاضر خود را برای آن آماده می‌کنیم.»

وی در سخنانش بر موفقیت ترکیه در واکنش به همه‌گیری کرونا و تلاش‌هایش برای کاهش تاثیرات اقتصادی بحران جهانی تاکید کرد.

رئیس جمهور ترکیه گفت: «ما منابع تمامی ایالت‌ها برای حفاظت از سلامت مردم و همچنین آینده و شغل شهروندان را به کار گرفتیم.»

وی درباره تلاش‌های واکسیناسیون علیه کرونا در این کشور گفت که تلاش داخلی ترکیه برای تولید واکسن کرونا تا ماه آوریل (فروردین) به نتیجه خواهد رسید.

رئیس جمهور ترکیه گفت: «من معتقدم که آغاز واکسیناسیون گام رو به جلویی در مبارزه ما علیه همه‌گیری ویروس کرونا خواهد بود.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو