مراحل استفاده از کرم پودر و نحوه صحیح انتخاب کرم پودر

مراحل استفاده از کرم پودر و نحوه صحیح انتخاب کرم پودر


منبع: آرگا

68

1399/10/13

23:05


در این مطلب آموزش مراحل استفاده از کرم پودر را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

کرم پودر از انواع لوازم آرایشی ضروری و تاثیرگذار می باشد که بدون استفاده از آن میکاپ صورت زیبا نمی شود همچنین کرم پودر نقش بسزایی در پوشاندن جوش و لکه ها و … دارد از این رو بهتر است شما با نحوه صحیح انتخاب و مراحل استفاده از کرم پودر آشنا باشید.

آشنایی با مراحل استفاده از کرم پودر

کرم پودری را انتخاب نمایید که از رنگ پوست شما یک درجه روشن تر باشد همچنین کرم پودر خوب باعث می شود تا صورت شما شاداب و خوشرنگ به نظر برسد. در مطالب قبلی تفاوت کانسیلر و کرم پودر و نحوه آرایش طبیعی و کانسیلر چیست را مطالعه کردید در ادامه با نحوه استفاده از کرم پودر در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

نحوه استفاده از کرم پودر

نحوه صحیح زدن کرم پودر روی پوست صورت

۱.بعد از انتخاب کرم پودر متناسب با رنگ پوست خود ، پوست صورت تان را تمیز کنید و مرطوب کننده بزنید و به مدت ۵ دقیقه صبر نمایید تا مرطوب کننده جذب پوست تان شود.

۲. مقداری از کرم پودر را روی پوست صورت خود بمالید و اگر پوششی کم می خواهید کرم را به کمک انگشت به همه جای پوست صورت خود بزنید و اگر پوشش زیادی می خواهید از پد یا اسفنج استفاده نمایید. توجه داشته باشید که برای محو کردن کرم باید از اطراف شروع نمایید و کرم را در همه جای پوست خود محو نمایید. از کرم پودر هرگز به مقدار زیادی استفاده نکنید.

در هنگام زدن کرم پودر دهان را باز نگه دارید تا قسمت گردن نیز آرایش شود و خط اضافه ای باقی نماند. دو رنگ از کرم را یکی برای فصل زمستان و دیگری برای فصل تابستان را در دسترس داشته باشید همچنین می توانید در بیشتر مواقع این دو کرم را با یکدیگر مخلوط نمایید.

روش استفاده از کرم پودر

۳. کانسیلر نیز همان کرم پودر فشرده روشن و رنگی می باشد که شما می توانید از کانسیلر قبل یا بعد از استفاده از کانسیلر استفاده نمایید. کانسیلر را باید سبک و یک درجه روشن تر از رنگ پوست خود انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که اگر کانسیلر از رنگ پوست صورت شما روشن تر باشد لکه های تیره را بیشتر نشان می دهد. برای پوشش عیب های ریز صورت یا حلقه های تیره زیر چشم می توانید از مقداری کانسیلر استفاده نمایید که باید آن را با برسی نوک تیز و کوچک روی پوست صورت خود بمالید.

۴. اگر کرم پودر روی پوست صورت شما دوام زیادی ندارد می توانید از محصولاتی نظیر فیکساتور بعد از زدن کرم پودر استفاده نمایید.

آموزش استفاده از کرم پودر

نکاتی برای استفاده از کرم پودر

بعد از زدن کرم پودر به کمک تکه ای پنبه می توانید به صورت دورانی اضافه های کرم را از روی پوست خود بگیرید.

اگر تمایل دارید از کرم پودر برای بدن تان استفاده نمایید هیچوقت از کرم پودر چرب استفاده نکنید.

کرم پودر

اگر پوست شما خشک و پیر می باشد بهتر است از کرم پودر منعکس کننده نور استفاده نمایید. این نوع کرم ها می توانند نور را منعکس نمایند و چهره کدر و خشک شما را روشن تر نشان دهند.

مراحل استفاده از کرم پودر چیست

در این مطلب با نحوه زدن کرم پودر آشنا شدید که امیدواریم با توجه به نکات و مراحل ذکر شده بتوانید به راحتی از کرم پودر استفاده نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو