غذای نونی بدون گوشت

غذای نونی بدون گوشت نی نی سایت یه غذای نونی بدون گوشت انواع رژیم غذایی بدون گوشت کانال تلگرام غذاهای بدون گوشت

غذاهای نونی از مهم ترین غذاها در رژیم غذایی ما ایرانی ها هستند و در کنار غذاهای برنجی عمده ترین قسمت رژیم غذایی ما را در بر می گیرند. البته همین غذاهای نونی هم به دسته بندی های بسیار متنوعی تقسیم می شوند که از مهم ترین این دسته بندی ها دسته بندی غذاهای نونی بدون گوشت هست. خیلی از افراد علاقه ای به مصرف گوشت ندارند و خیلی ها هم با بیماری هایی دست و پنجه نرم می کنند که مصرف گوشت قرمز می تواند برایشان به شدت زیان بار باشد. در این مطلب غذاهای نونی بدون گوشت را برای شما عزیزان جمع آوریم می کنیم، برای مشاهده آموزش هر غذایی که مایلید آنرا درست کنید، کافیست روی تصویر آن کلیک کنید تا به صفحه آموزش منتقل شوید.

شماره ۱ : املت قارچ که از غذاهای بسیار محبوب در سراسر جهان است و با دستورهای زیاد تهیه می شود. این غذای نونی علاوه بر اینکه طعم بسیار خوبی دارد، خیلی هم سریع آماده می شود.

شماره ۲ : کوکو سبزی با زرشک و گردو یک گزینه بسیار مناسب برای زمان هایی که وقت کافی برای درست کردن غذا نداریم. اگر سبزی کوکویی سرخ شده در فریزر داشته باشیم این غذا در مدت زمان بسیار کوتاهی اماده نوش جان کردن است.

شماره ۳ : یرالما یومورتا یکی از معروف ترین غذاهای شهر تبریز است و خیلی سریع آماده می شود. این غذای ترکیبی از سیب زمینی کبابی و تخم مرغ آبپز به همراه پیاز و جعفری می باشد.

شماره ۴ : کوکو سیب زمینی قاشقی یکی از روش های تهیه کوکو سیب زمینی است که طعم بسیار خوبی دارد و خیلی فوری آماده می شود.

شماره ۵ : فلافل در فر، یک غذای خوشمزه و ساده که می توانیم میاه آنرا به مقدار زیاد درست کنیم و در فریزر نگهداری کنیم، سپس در زمان نیاز خیلی سریع یک غذای خوشمزه نونی بدون گوشت داشته باشیم.

شماره ۶ : کتلت گیاهی علاوه بر اینکه یک غذای سالم و بدون گوشت است، طعم بسیار خوبی دارد و به سلیقه خود می توانیم از انواع سبزیجات در تهیه آن استفاده کنیم.

شماره ۷ : کتلت شیرازی یکی از معروف ترین غذاهای شیرازی است که به دلیل محبوبیت زیادی که دارد مانند غذاهایی مثل فلافل در دکه های خیابانی به فروش می رسد.

شماره ۸ : همبرگر گیاهی یکی دیگر از غذاهای بدون گوشت است که می توانیم آنرا با مواد دلخواه خود درست کنیم. این همبرگ خوشمزه برای گیاهخوارانی که به برگر علاقمند هستند یک گزینه بسیار مناسب است.

شماره ۹ : املت منه من از غذاهای معروف کشور ترکیه است که شباهت زیادی به املت گوجه فرنگی ما ایرانی ها دارد. این املت خوشرنگ و خوشمزه خیلی فوری آماده می شود.

شماره ۱۰ : کوکوی کدو سبز و قارچ یکی از غذاهای نونی خوشمزه ای است که کالری بسیار متعادلی دارد و به همین دلیل می تواند برای کسانی که در رژیم های غذایی لاغری هستند یک گزینه مناسب باشد.

شماره ۱۱ : املت هندی یکی از غذاهای بسیار خوشمزه و پر ادویه هندی است و مانند دیگر املت ها خیلی فوری آماده می شود. اگر عاشق غذاهای پر ادویه هستید حتما این املت خاص را امتحان کنید.

شماره ۱۲ : موجور یکی از غذاهای خوشمزه و پر طرفدار کشور ترکیه است که به دلیل استفاده از پنیر پیتزا طعم فوق العاده خوشمزه ای دارد. این غذای خوشمزه شباهت زیادی به کوکوهای ما ایرانی ها دارد.

شماره ۱۳ : خوراک قارچ و بادمجان یکی از غذاهای بسیار خوشمزه و با رنگ و لعاب بین المللی است که خیلی ساده و سریع تهیه می شود، اما طعم بسیار خوشمزه ای دارد.

شماره ۱۴ : خوراک بادمجان کبابی یک غذای خوشمزه برای کسانی که به غذاهای حاوی بادمجان علاقمند هستند. اگر از غذاهایی مثل میرزا قاسیم خوشتان می آید حتما این خوراک بی نظیر را امتحان کنید.

شماره ۱۵ : زیره جوش از غذاهای بسیار سنتی و قدیمی ایرانی است که در شهرهای مختلف با مواد متنوعی تهیه می شود. این غذا به دلیل استفاده از مغزیجات بسیار مقوی است و بیشتر به عنوان غذای تقویتی استفاده می شود.

شماره ۱۶ : خوراک لوبیا سفید تند و خوشمزه یکی از غذاهایی است که شباهت زیادی به خوراک لوبیا چیتی دارد. اگر به غذاهای تند علاقمند نیستید می توانید از فلفل های شیرین در تهیه این غذا استفاده کنید.

شماره ۱۷ : فلافل از غذاهای خوشمزه عربی که نیازی به معرفی ندارد و کمتر کسی را می توانید بیابید که این غذای خوشمزه را نپسندد. برای اینکه این غذا را با سرعت بالاتری درست کنید، توصیه می کنیم مایه آنرا از قبل فریز کنید و در زمان نیاز فقط آنرا سرخ کنید.

شماره ۱۸ : نرگسی اسفناج یکی از غذاهایی که شاید نام آنرا کمتر شنیده باشیم. این غذای خوشمزه علاوه بر اینکه طعم بسیار خوبی دارد، ظاهری بسیار شیک و مجلسی دارد و می توانیم از آن برای مهمانی های خود نیز استفاده کنیم.

شماره ۱۹ : کوکو سبزی با مرغ یکی از غذاهای جدیدی که طعم فوق العاده خوشمزه ای دارد. برای تهیه این کوکوی خوشمزه می توانیم از تکه های ریز گوشت مرغ که در غذاهای دیگر قابل استفاده نیستند استفاده کنیم.

شماره ۲۰ : املت گوجه فرنگی از ساده ترین غذاهای نونی ایرانی که خیلی سریع آماده می شود و طعم خوبش باعث شده است که یکی از محبوب ترین صبحانه های ایرانی باشد.

دوستان گرامی این لیست به مرور زمان کامل تر می شود، پس توصیه می کنیم باز هم به این صفحه سر بزنید. اگر غذای مورد نظرتون رو تو این فهرست پیدا نکردید توصیه می کنیم به این مطلب ( غذاهای نونی ) هم سر بزنید.