مدل مانتو سنگ دوزی شده شیک و مجلسی برای خانم های خوش پوش

مدل مانتو سنگ دوزی شده شیک و مجلسی برای خانم های خوش پوش


منبع: آرگا

453

1399/10/14

12:15


در این مطلب با انواع مدل مانتو سنگ دوزی شده آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل مانتو سنگ دوزی شده از انواع طرح های پرطرفدار و محبوب می باشد و برای دوخت این طرح مانتو از پارچه ها با جنس و رنگ های مختلف استفاده می شود و شما می توانید برای حضور در مهمانی ها و مجالس این مدل مانتوی خاص و زیبا را بپوشید.

مدل مانتو سنگ دوزی شده شیک و زیبا

مدل مانتوی مجلسی در انواع طرح های متنوع نظیر مانتوی سنگ دوزی و مانتوی کار شده با تور و … موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و فرم اندام و نیاز خود از بین آن ها مانتویی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مانتوی سنگ دوزی شده

طرح مانتوی سنگ دوزی شده

برای سنگ دوزی مانتو از منجوق و ملیله و پولک و مروارید و سنگ و کریستال استفاده می شود و از این وسایل تزیینی در قسمت های مختلف مانتو نظیر بالاتنه و آستین و پایین تنه استفاده می گردد.

منجوق ها ریز می باشند و از آن ها برای پر کردن حاشیه و سطوح و مشخص کردن مرز بندی استفاده می گردد. ملیله نیز برای تزیین مانتو با منجوق ترکیب می شود ولی به تنهایی کاربرد زیادی ندارد و شما می توانید از منجوق برای تزیین حاشیه و … استفاده نمایید.

پولک ها در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود می باشند و اغلب به صورتی دوخته می شوند که لبه های آن ها روی یکدیگر قرار می گیرد و گاهی نیز در بین آن ها از منجوق ها استفاده می گردد.

از مروارید نیز به صورت تکی یا رشته ای استفاده می شود و اگر برای کارتان به مروارید زیادی نیاز دارید بهتر است از یک رشته مروارید استفاده نمایید همچنین اگر تمایل دارید از مروارید به مقدار کمی استفاده کنید می توانید از مروارید به صورت رشته ای استفاده نمایید.

مانتو رنگ روشن

مانتوی ساده و مشکی

مانتوی سنگ دوزی شده

مدل مانتو شیک و سنگ دوزی شده

مدل مانتو زنانه سنگ دوزی شده

مانتوی مجلسی سنگ دوزی شده

مانتوی شیک سنگ دوزی شده

مانتوی کوتاه سنگ دوزی شده

سنگ و کریستال یکی دیگر از انواع وسایل تزیینی برای تزیین مانتو مجلسی بلند و کوتاه به شمار می روند و شما می توانید از سنگ های قیمتی یا نیمه قیمتی برای سنگ دوزی مانتو استفاده نمایید. کریستال و سنگ های شیشه ای براق و درخشان نیز ارزان هستند و از این سنگ ها اغلب به صورت تکی استفاده می شود تا جلوه کار بیشتر شود.

نگین ها نیز یکی از انواع وسایل تزیینی پرکاربرد برای تزیین مانتو هستند و نگین ها دارای سوراخ یا بدون سوراخ می باشند و اگر از نگین استفاده می کنید باید به دنبال پایه ای برای آن باشید و از چسب برای چسباندن آن استفاده نکنید.

توجه داشته باشید که رنگ سنگ ها را باید به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ پارچه مانتو همخوانی و مطابقت داشته باشد تا طرح مانتو بی نظیر و متفاوت به نظر برسد همچنین می توانید رنگ سنگ را به صورت متضاد با رنگ پارچه مانتو انتخاب کنید.

مانتوی شیک سنگ دوزی شده

مانتوی مشکی سنگ دوزی شده

مانتوی مجلسی

مانتو بلند سنگ دوزی شده

مدل مانتو سنگ دوزی

مانتو رنگ روشن و شیک

مانتو بلند سنگ دوزی شده

مدل مانتو سنگ دوزی شده

مانتو زیبا و سنگ دوزی شده

مانتوی سنگ دوزی شده

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل مانتوی مجلسی سنگ دوزی جلب خواهیم کرد که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مانتویی شیک و خاص را برای خود انتخاب نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو