سردار حسین اشتری ظهر شنبه در دیدار با خانواده شهیدان جهازی با تسلیت سالگرد سردار سلیمانی و همرزمانشان اظهار کرد: تکریم و رسیدگی به خانواده شهدا وظیفه‌ای مهم بر گردن ماست که باید به درستی به آن عمل کنیم.

وی با بیان اینکه باید فرزندان شهدا را عزیزتر از فرزندان خود بدانیم و برای تکریم آنها تمام تلاش خود را به کار بگیریم، تصریح کرد: فرزندان شهدا به دلیل مجاهدت والدین خود باید در بستری امن رشد یابند و کمترین وظیفه‌ای است که در قبال آنها داریم.

ناجا بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب و شکور کرده است

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا از ابتدای تشکیل خود بیش از ۱۳ هزار شهید را تقدیم انقلاب و کشور کرده است، خاطرنشان کرد: باید سیره شهدا به ویژه ولایتمداری و ایثار را سرلوحه کار خود قرار داریم.

وی بیان کرد: اگر به این باور قطعی برسیم که مدیون شهدا هستیم قطعاً برای برداشته شدن مشکلات خانواده آنها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم و این امر را به عنوان وظیفه‌ای معنوی خواهیم دانست.

سردار اشتری با بیان اینکه ولایتمداری یکی از مهمترین خواسته‌های شهداست، گفت: اگر می‌خواهیم در راه شهدا گام برداریم و نتیجه اقدامات آنها را به ثمر برسانیم باید اطلاعات محض از مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه داشته باشیم.

وی اظهار کرد: اگر قصور و کم‌کاری در مأموریت‌های محوله خود داشته باشیم قطعاً شرمنده خون شهدا خواهیم شد، بنابراین باید نگاه خود را به مسئله خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک عبادت در نظر بگیریم که کوتاهی در آن موجب خسران خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان با اشاره به مکتب سردار سلیمانی متذکر شد: حتی نام ایشان نیز بر پیکره دشمنان لرزه می‌انداخت، در حالی که حاج قاسم در برابر خانواده و فرزندان شهدا و رزمندگان بسیار متواضع بودند که این امر باید الگویی برای دیگران قرار گیرد.