دانلود The Virus X 3.0.1 – بازی آرکید ویروس ایکس برای اندروید

دانلود The Virus X 3.0.1 – بازی آرکید ویروس ایکس برای اندروید


منبع: دانلود ها

84

1399/10/14

16:36


در بازی The Virus X شما در یک نقش یک افسر پلیس خواهید بود که در اداره پلیس نیویورک کار می‌کند. وظیفه‌ی شما در بازی بررسی برخی از افرادی است که به‌طور عجیبی ناپدید شده‌اند و شما باید دلیل آن را پیدا کنید. آدم ربایی مرموزی در سطح شهر انجام می‌شود و شما باید با مواجهه شدن با خطر، آن‌ها را ریشه یابی کنید. شما می‌دانید که یک قاتل در این شهر پرسه می‌زند و باید با ترس خود روبرو شده و همه چیز را بررسی کنید. زندگی شهروندان نیویورک در دستان شما قرار دارد و باید رازهای وحشتناکی و مرموز این پرونده را فاش کنید. شما ابزارهای زیادی در دست دارید و تنها باید با ترس‌های خود روبرو شوید. این بازی روی سیستم‌عامل اندروید ۴.۴ و بالاتر نصب و اجرا می‌شود.

بازی-The-Virus-X

در بازی The Virus X که در سبک ترسناک هم می‌توانید آن را تجربه کنید، تجربه‌های جالبی خواهید داشت و می‌توانید به سراغ معماهای دشوار بازی بروید. بازی المان‌های ترسناکی برای شما دارد و می‌تواند یک علاقه‌مند به ژانر ترس را راضی نگه دارد.

info

You will play as a talented police officer of the New York Police Department. Your mission is to investigate some of the mysterious disappearances that happened recently in the city. You have to face the danger, horror comes from murderer.

The lives of the citizens of New York are in your hands. Let’s uncover the creepy secrets behind this mysterious case.

This is a horror game developed by Puzzle Studio Game. It promises to bring you interesting experiences, difficult puzzles, and horror elements that will satisfy you.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – نسخه معمولی

دانلود فایل نصبی – نسخه پول بی‌نهایت


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو