دانلود Little Big Snake 2.6.27 – بازی کژوال رقابت مارها برای اندروید

دانلود Little Big Snake 2.6.27 – بازی کژوال رقابت مارها برای اندروید


منبع: دانلود ها

126

1399/10/14

16:36


در بازی Little Big Snake می‌توانید ماموریت‌های خود را انجام داده و مهارت‌های خود را تقویت کنید. شما باید بازیکنان دیگر را نابود کرده و از طریق مسابقه، سطح خودتان را بالا ببرید. تجربه‌ی این اثر می‌تواند منحصربه‌فرد باشد و باید رفته رفته مهارت و توانایی‌های خود را بیشتر کنید. شما به یک مار بزرگ یا کوچک تبدیل خواهید شد و می‌توانید مسیر خود را به سمت زنجیره غذایی پی بگیرید. همه چیز در دستان شما است و باید سایر بازیکنان را به چالش بکشید. شما باید در نهایت به‌عنوان بزرگ‌ترین مار، به گودال اصلی رفته و جوایز آن را دریافت کنید. سعی کنید دشمنان خود را ربوده و آن‌ها را در یک گوشه نابود کنید. می‌توانید آن‌ها را خورده و به مار بزرگ‌تری تبدیل شوید. این بازی را می‌توانید برای سیستم‌عامل اندروید ۴.۴ و بالاتر دریافت کنید.

بازی-Little-Big-Snake

در بازی Little Big Snake چالش در سرتاسر مراحل آن وجود دارد و می‌توانید شهد قابل توجهی از مارهای دیگری را ببلعید. برای بازکردن سطوح دیگر، می‌توانید به سراغ ماموریت‌های دیگر رفته و متحدینی را نیز برای خود داشته باشید. گرافیک و موسیقی متن بازی نیز خوب است و همراهی جالبی در طول مراحل با بازیکن خواهد داشت.

info

Snake your way through the competition to complete missions, upgrade your skills and destroy other players. Devour nectar and energy left by opponents to increase your size, skills, and abilities. Smash your way up the food chain as you evolve into the ultimate Little Big Snake.

Challenge other players daily to become the biggest snake in the pit. Destroy your enemies by snaking around them and having them smash into you. Eat the yummy nectar left in their wake and collect keys, artifacts and other items to unlock levels, missions and allies.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – نسخه معمولی

دانلود فایل نصبی – نسخه پول بی‌نهایت


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو