دانلود Disney Frozen Adventures 12.0.3 – بازی معمایی ماجراجویی‌های فروزن

دانلود Disney Frozen Adventures 12.0.3 – بازی معمایی ماجراجویی‌های فروزن


منبع: دانلود ها

122

1399/10/14

16:36


بازی Disney Frozen Adventures یک تجربه‌ی معمایی و ماجراجویانه است که شما را به دنبال هیجان انگیز فروزن خواهد برد. اگر سری انیمیشنی این بازی را تجربه کرده‌اید، یقینا با شخصیت‌های آن آشنا خواهید بود و می‌توانید نوستالژی جالبی را در بازی تجربه کنید. شما به السا، اولاف و آنا خواهید پیوست تا ماجراجویی عظیمی را شروع کرده و آرندل را به شهر صلح تبدیل کنید. شما باید فراتر از همه چیز این شهر را طراحی کرده و آن را تژئین کنید. مراحل بازی المان‌هایی از پازل را برای شما به همراه دارد و برای موفقیت باید آن‌ها را در قالب مسابقه انجام دهید. این بازی روی سیستم‌عامل اندروید ۵.۱ و بالاتر نصب و اجرا می‌شود.

بازی-Disney-Frozen-Adventures

در بازی Disney Frozen Adventures می‌توانید کاوش در جهان آرندل را شروع کرده و به مکان‌های جدیدی راهی شوید. می‌توانید لوازم موجود را جمع‌آوری کرده و از آن‌ها برای دکوراسیون شگفت انگیز آرندل و دیگر دنیای فروزن استفاده کنید. باید تجارت خود را ادامه داده و با انجام صدها بازی مسابقه‌ای، تزئین قطعه را به بهرتین شکل ممکن انجام دهید.

info

The World of Disney’s Frozen comes to life in an exciting new match 3 puzzle adventure. Join Elsa, Anna and Olaf as you build, renovate and decorate the Kingdom in a brand new game based on Disney’s Frozen & Frozen 2 movies. Design and decorate the Kingdom of Arendelle and beyond, all while playing match-3 puzzle games.

Explore and embark on an all-new Frozen adventure that takes you to new and familiar locations around Arendelle and the entire Frozen world. Embark on quests to Oaken’s Trading Post to collect supplies in this amazing decoration game. Play hundreds of match-3 games and earn snowflakes to decorate the castle and make it look amazing!

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – نسخه معمولی

دانلود فایل نصبی – نسخه پول بی‌نهایت


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو