آموزش گام به گام انواع نقاشی اختاپوس به کودکان

آموزش گام به گام انواع نقاشی اختاپوس به کودکان


منبع: ستاره

1,073

1399/10/14

18:30


در این مطلب نحوه کشیدن نقاشی اختاپوس کودکانه، نقاشی اختاپوس کارتونی، نقاشی اختاپوس ساده، نقاشی اختاپوس دریایی و نقاشی اختاپوس فانتزی را مرحله به مرحله آموزش می‌دهیم.

آموزش گام به گام نقاشی اختاپوس به کودکان


ستاره | سرویس مادر و کودک - اگر نقاش کوچولوی شما دوست دارد نقاشی بکشد و مجذوب اختاپوس موجود مرموز دریاها شده است و شما نیز به دنبال راه هایی برای آموزش و تشویق او به کشیدن نقاشی هستید، ما در این مطلب نحوه کشیدن نقاشی اختاپوس را آموزش می دهیم. 

 

آموزش گام به گام نقاشی اختاپوس دریایی

برای شروع نقاشی اختاپوس، کار را با کشیدن سر شروع کنید. سپس دو پای بیرون اضافه کنید و در مرحله بعد یک پای سوم را در وسط بکشید. حال در فضای سمت راست دو پای دیگر  بکشید یک پای دیگر نیز به فضای سمت چپ اضافه کنید. در پایان برای کامل شدن نقاشی اختاپوس دریایی و داشتن یک هشت پای واقعی، در پس زمینه دو پای دیگر از اختاپوس را نقاشی کنید. حال خطوط اضافی را پاک کنید و چشم و برجستگی‌های سر را اضافه کنید. برای واقعی تر شدن نقاشی پس زمینه را آبی و حلقه‌هایی را روی پا‌ها و داخل آب اضافه کنید.
 

آموزش گام به گام نقاشی اختاپوس دریایی


در ادامه با دیگر نمونه های آموزش نقاشی اختاپوس همراه ما باشید. همچنین اگر کودک شما به نقاشی اختاپوس باب اسفنجی علاقه‌مند است، پیشنهاد می‌کنیم سری به مطلب نقاشی باب اسفنجی برای کودکان؛ ۲۵ طرح متنوع و زیبا برای رنگ آمیزی و نقاشی پاتریک برای کودکان بزنید.

 

آموزش کشیدن نقاشی اختاپوس ساده

 

آموزش گام به گام نقاشی اختاپوس به کودکان

 

 

آموزش کشیدن نقاشی اختاپوس کارتونی

 

نقاشی اختاپوس کارتونی

 

نحوه کشیدن نقاشی اختاپوس کودکانه

آموزش گام به گام نقاشی اختاپوس به کودکان

 

نحوه کشیدن نقاشی اختاپوس فانتزی

نقاشی اختاپوس فانتزی

 

سخن پایانی

امیدواریم آموزش نقاشی اختاپوس برای شما مفید بوده باشد. همانطور که می‌دانید یکی از بهترین فعالیت‌ها برای کودکان، نقاشی کردن و رنگ‌آمیزی است. زیرا علاوه بر آنکه آنها را سرگرم می‌کند باعث افزایش هوش و خلاقیت آنها نیز می‌شود و باعث می‌شود که در زندگی آینده خود، فردی با قدرت تحلیل بالا و هنرمند باشند. نقاشی کردن به کودکان تفکر خلاق و قدرت تصمیم گیری می‌بخشد و اعتماد به نفس آنها را افزایش می‌دهد. نظر شما درباره نحوه آموزش نقاشی به کودکان چیست؟ آیا استفاده از مدل‌های آماده نقاشی را برای آموزش مناسب می‌دانید؟ فراموش نکنید که شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما و سایر همراهان ستاره به اشتراک بگذارید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو