توزیع ۵هزار قواره چادر مشکی بین نیازمندان مشهد

منبع: برترین ها

103

1399/10/15

11:43


پنج هزار قواره چادر مشکی در یازدهمین گام رزمایش نهضت و تعاون احسان مومنانه پویش حجاب فاطمی بین نیازمندان حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

خبرگزاری ایرنا: پنج هزار قواره چادر مشکی در یازدهمین گام رزمایش نهضت و تعاون احسان مومنانه پویش حجاب فاطمی بین نیازمندان حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

مدیر مسوول موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در مشهد گفت: این تعداد قواره چادر مشکی هر یک به ارزش سه میلیون ریال و در مجموع به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در مناطق محروم مشهد توزیع شد.

توزیع ۵هزار قواره چادر بین نیازمندان مشهد

ملیحه محمدی افزود: این موسسه خیریه در اجرای پویش حجاب فاطمی و به مناسبت سالگرد شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، دستگیری از نیازمندان و کمک‌های مومنانه را در دستور کار قرار داده که این اقدامات با مشارکت نیکوکاران انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این اقدام در ادامه توزیع هزاران بسته کمک معیشتی و غذایی در طول ۱۰ دوره رزمایش احسان مومنانه بین نیازمندان حاشیه شهر انجام شده است.

مدیر مسوول موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در مشهد گفت: مشارکت خیران برای حمایت از نیازمندان، تاییدی بر حس وحدت و همدلی نیکوکاران در یاری محرومان است.

شهرستان مشهد با ۳.۵ میلیون نفر جمعیت و ۹ هزار و ۸۱ کیلومتر مربع مساحت شامل سه بخش مرکزی، احمد آباد و رضویه، ۱۱ دهستان و ۳۵۷ روستاست و کلانشهر مشهد هم با ۳۵۰ کیلومتر مربع مساحت در بخش مرکزی این شهرستان قرار دارد.

جمعیت مناطق حاشیه نشین مشهد شامل بافت شهری کم برخوردار و متراکم و نیز روستاهای چسبیده به این کلانشهر بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو