آغاز ثبت‌نام بن خرید کتاب از ۱۸ دی

منبع: برترین ها

87

1399/10/15

14:06


رئیس نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از آغاز ثبت‌نام دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی دانشگاه برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب (بن کتاب) در این نمایشگاه خبر داد

خبرگزاری ایسنا: رئیس نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از آغاز ثبت‌نام دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی دانشگاه برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب (بن کتاب) در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در این نمایشگاه، یارانه اعتباری خرید کتاب دانشجویان و طلاب و اعضای هیئت علمی افزایش یافته است.
 

آغاز ثبت‌نام بن خرید کتاب از ۱۸ دی

 
به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، ایوب دهقانکار درباره آغاز زمان ثبت‌نام برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب (بن کتاب) گفت:‌ ثبت‌نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب از ۱۸ دی‌ماه آغاز خواهد شد و تا پایان سهمیه اعتبار ادامه خواهد داشت.
 
دهقانکار از افزایش ۲۵درصدی یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه دانشجویان و طلاب در این دوره از نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد و گفت: با تلاش‌ها و پی‍گیری‌های صورت‌گرفته از سوی معاونت امور فرهنگی و مساعدت وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه این گروه‌ها ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.
 
رئیس نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ادامه داد: یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب تا سقف ۲۰۰ هزار تومان است که از این مقدار سهم مشارکت دانشجویان و طلاب ۱۲۰ هزار تومان است و ۸۰ هزار تومان را نیز معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بانک صادرات ایران تامین خواهند کرد. همچنین یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی از ۲۵۰ هزار تومان به ۴۰۰هزار تومان رسیده است.  
 
او تصریح کرد: افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب به دلیل شرایط حاکم بر اقتصاد نشر ناشی از شیوع و گسترش ویروس کرونا و حمایت از توسعه فرهنگ مکتوب و کتاب و کتابخوانی در کشور صورت گرفته است.
 
دانشجویان، طلاب  و اعضای هیات علمی می‌توانند برای چگونگی از شرایط و نحوه ثبت‌نام به سایت ketab.ir  مراجعه کنند.
 
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از یکم  تا ششم بهمن‌ماه در  tehranbookfair.ir برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام ناشران‌، بن نمایشگاه،‌ سرویس‌های ارسال‌ کتاب و سامانه فروش کتاب می‌توانند با سامانه پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو