پرده برداری جنیفر لوپز از چهره بدون آرایش خود در ویدئویی اختصاصی

منبع: روزیاتو

66

1399/10/15

18:02


جنیفر لوپز گرچه همیشه با آرایش کامل روی صحنه حاضر می شود اما با چهره ی کم آرایش هم غریبه نیست.

لوپز سال ۲۰۲۰ را با اجرایی در شب سال نو در میدان تایمز شهر نیویورک به پایان رساند و در ویدئویی در اینستاگرام خود که روز جمعه ضبط شده بود، به گفته ی خودش سال گذشته و (همینطور آرایشش) را «زدود». این خواننده و بازیگر مشهور بعد از پاک کردن آنچه خود «آرایش اجرا» نامید، چهره ی برهنه ی خود را به نمایش گذاشت. او همچنین محصولات برند جدیدش، جی لو بیوتی را به مخاطبان خود نشان داد و توصیه هایی هم در رابطه با مراقبت از پوست کرد.

لوپز ابتدا با شوینده ای از برند خودش در یک مرحله آرایش خود را پاک کرد و صورتش را شست. بعد از خشک کردن صورتش با یک حوله، یک سرم چند کاره از برند خودش را به پوست خود زد.

این ستاره ی ۵۱ ساله که پیش از این شایعات درباره ی استفاده ی او از عمل های زیبایی مثل تزریق بوتاکس و فیلر را رد کرده بود، بر اهمیت استفاده ی روزانه از کرم ضد آفتاب به عنوان شیوه ای برای مبارزه با پیری تأکید کرد.

لوپز در ویدئوی خود گفت: «یکی از رازهای من که باعث می شود آنطور که دیگران می گویند جوان به نظر برسم، فکر می کنم استفاده از اس پی اف ۳۰ باشد و اینکه هر روز به شکل مرطوب کننده از آن استفاده می کنم. از اوایل دهه ی ۲۰ زندگی ام این کار را کرده ام و حتی یک روز هم نبوده که این کار را انجام نداده باشم.»

او به یکی از مرطوب کننده های برند خود اشاره کرد که دارای اس پی اف ۳۰ است.

لوپز در گذشته درباره ی دیگر بخش های روتین زیبایی خود صحبت کرده و گفته بود که فکر می کند این موضوع در جوانی ظاهر او نقش دارد

برای مثال، لوپز زمانی که از طریق ویدئویی در اینستاگرام خبر راه اندازی برند خود، جی لو بیوتی را اعلام کرد، از علاقه ی مادر خود به روغن زیتون به عنوان درمانی برای همه ی مشکلات پوستی گفت و اینکه ترجیح می دهد در کرم های برند خود به جای روغن های مصنوعی از روغن های طبیعی استفاده کند.

این خواننده ی مشهور در سال ۲۰۱۸ در مصاحبه ای گفته بود «ترفند شماره یک» او برای مراقبت از پوستش آن است که «همیشه به اندازه ی کافی می خوابد» و اینکه در حالت ایده آل دوست دارد هر شب ۹ تا ۱۰ ساعت بخوابد.

برخی از انتخاب های غذایی لوپز هم ممکن است در جوان ماندن ظاهر او نقش داشته باشند، مثلاً آنکه او هرگز الکل مصرف نمی کند، امری که به گفته ی پزشکان در طولانی مدت سبب بهبود پوست می شود. او در سال ۲۰۱۶ در مصاحبه ای گفته بود: «من نه الکل می نوشم نه سیگار می کشم و نه کافئین مصرف می کنم. اینها باعث می شوند وقتی سن تان بالاتر می رود پوست تان خراب شود.»

بیشتر بخوانید:

جنیفر لوپز برند محصولات پوستی خود را راه اندازی کرد

جنیفر لوپز از کیف ۱۰۰ هزار دلاری خود به عنوان ساک باشگاه استفاده می کند

جنیفر لوپز: ۲۰۲۰ به من یاد داد چه چیزی در زندگی از همه مهم تر است

تصاویری از خانه ۴۰ میلیون دلاری جدید جنیفر لوپز و الکس رودریگز

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو