چرا سایت صدور مجوز تردد باز نشد؟

منبع: برترین ها

105

1399/10/16

11:31


در حالی که از روز گذشته اعلام شده بود فرمانداری تهران سایتی را برای صدور مجوز تردد بین‌شهری اختصاص داده است و شهروندان تهرانی می توانند، از امروز سه شنبه ۱۶ دی ماه جهت تردد بین شهری به این سامانه مراجعه و ثبت نام کنند، سایت موردنظر راه نیفتاد و شهروندان در مراجعه به آن با پیام خطا مواجه می‌شوند.

برترین‌ها: در حالی که از روز گذشته اعلام شده بود فرمانداری تهران سایتی را برای صدور مجوز تردد بین‌شهری اختصاص داده است و شهروندان تهرانی می توانند، از امروز سه شنبه ۱۶ دی ماه جهت تردد بین شهری به این سامانه مراجعه و ثبت نام کنند، سایت موردنظر راه نیفتاد و شهروندان در مراجعه به آن با پیام خطا مواجه می‌شوند.

در روزهای گذشته یکی از انتقادات به فرمانداری صف‌های طولانی، ازدحام و معطل شدن مردم برای دریافت مجوز تردد بین‌‌شهری بود. در حالی که صحبت‌هایی مبنی بر آنلاین شدن این درخواست‌ها و حل مشکل شهروندان مطرح بود، دیروز فرمانداری تهران با دادن آدرس سایتی از مردم خواست تا از امروز سه‌شنبه، به جای مراجعه حضوری درخواست‌ها و مدارک مورد نیاز برای تردد بین‌شهری را آنلاین ثبت و پاسخ خود را حداکثر تا 24 ساعت دریافت کنند.

چرا سایت صدور مجوز تردد باز نشد؟

شب گذشته هم با مراجعه به این سایت با این پیام مواجه می‌شدید که سایت از امروز یعنی سه‌شنبه باز خواهد شد. اما سه‌شنبه رسید و مردم در مراجعه به سایت https://moi.ir/taradod با پیام خطا مواجه شدند تا مشخص شود روال همچون گذشته است و حاگر قصدی هم برای حل مشکل متقاضیان سفر وجود داشته باشد، فرمانداری و وزارت کشور فعلا در در تسهیل مشکل نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند. باید دید توضیح مسئولان چیست و اگر قرار است مشکل این سامانه حل شود، چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد.

رفع اختلال سایت «ثبت نام مجوز تردد بین شهری» تا ساعاتی دیگر

روز گذشته خبری مبنی بر راه‌اندازی «سایت ثبت نام مجوز تردد بین شهری» از سوی روابط عمومی فرمانداری تهران بر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت تا ضمن کنترل رفت و آمدهای بین شهری غیر ضروری در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا، خللی برای کسب و کارها ایجاد نشود.

در این اطلاعیه به نقل از ایمان قربانی آمده است که شهروندان تهرانی می‌توانند، از روز سه شنبه مورخ ۱۶/‌۱۰/‌۱۳۹۹ جهت تردد بین شهری در سامانه صدور مجوز به نشانی https://moi.ir/taradod مراجعه و ثبت نام کنند تا درخواست تردد، با مستندات ارائه شده توسط کارشناسان فرمانداری تهران مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه آن در مدت حداقل ۲۴ ساعت به اطلاع شهروندان برسد.

با این حال از صبح امروز ۱۶ دی ماه، سامانه اعلام شده از دسترس خارج شده و شهروندان نتوانستند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. به دنبال پیگیری خبرنگار بازار یک مسئول که نخواست نامش فاش شود با اشاره به اینکه از دسترس خارج شدن سایت ثبت نام مجوز تردد بین شهری به دلیل حجم بالای تقاضای مردم است، گفت: کارشناسان در حال بررسی مشکل و درصدد رفع آن تا قبل از ظهر روز سه‌شنبه هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو